Ik kan 't me amper voorstellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik neem aan dat TS ouder is dan 18.
Waarom zou een winkel dat doen? Dan moet je toch wel een heel overtuigend verhaal hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef erkel het volgende:
Gewoon teruggaan naar de winkel en wel zo snel mogelijk natuurlijk. Het is vast nog wel mogelijk.
Dan pakken ze het contract erbij en zeggen ze: Sup?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef erkel het volgende:
Gewoon teruggaan naar de winkel en wel zo snel mogelijk natuurlijk. Het is vast nog wel mogelijk.
Daar lijkt het wel sterk op, ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heeft met opvoeding te maken. Tegenwoordig is het: Eerst kopen, daarna nadenken
Wat bij T-Mobile niet opmerkelijk is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef flappy het volgende:
Gooi het erop dat het bereik zo slecht is. Dan voldoen zij niet aan jouw verwachtingen en kun je er van af.
Er zijn providers die het wel doen. Zou me goed kunnen voorstellen dat T-Mobile het ook wel doet. Maar ja, elke dag teveel gewacht is er één te lang.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom zou een winkel dat doen? Dan moet je toch wel een heel overtuigend verhaal hebben.
Ze vrienden vonden het niet tof dat hij geen aaifone hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:14 schreef Skv het volgende:
Hoe kan je nou een abonnement nemen dan na een uur er al weer af willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |