lol ik word gewoon agressief als ik er naar kijk, volgens mij is het een ruzie en kent die jongen die wordt gemept die anderen, ik hard ze zo hard teruggepakt stuk voor stukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=9ac_1326776916
the fuck!! lijkt wel alsof pot4toe hier in zit met al dat geneger terwijl het geen neger is
Weet zeker dat die gasten als ze alleen zijn, zulke pussy's zijn. Je zou ze echt 1 voor 1 de hersens in moeten rammen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
the fuck!! lijkt wel alsof pot4toe hier in zit met al dat geneger terwijl het geen neger is
Hier kan ik moeilijk naar kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
Welke van de 3? Ik kan hier niet naar kijken man, helemaal niet op het moment dat ze hem tegen zijn kop aan het schoppen zijn. Bahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hier kan ik moeilijk naar kijkenIk krijg inderdaad echt zin om die gasten helemaal kapot te slaan als ze voor me zouden staan, vooral dat kutjong met die bivakmuts.
Binnen 30 seconden zie je er al 1tje vol in beeld, aanpakken die handelquote:it’s not clear who recorded the 3-minute, 39-second video. It shows several youths chasing, punching and kicking the victim. The faces of most of the offenders are not visible, but they appear to be in the age range of the youth they are attacking.
Potjes met mister waren ook epic 'heb je nou alweer rood"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net weer ff die wedstrijd Celtic - Rangers gekeken (nja een paar stukjes dan) van Sold & Nelis vs Pierre en ik, damn wat was dat tof
FIFA 11![]()
FIFA 12![]()
Potjes met dnova waren ook epic 'ben je nou alweer dood?'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Potjes met mister waren ook epic 'heb je nou alweer rood"
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Potjes met dnova waren ook epic 'ben je nou alweer dood?'
Wel als je een frigide high-maintenance snol bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met haren en nagels bezig zijn is helemaal niet verkeerd ja.
Mooi !quote:Raymond Palimino has already been arrested. He was the low life without the mask (thank god he was dumb enough to not wear one so we could identify him).
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Potjes met dnova waren ook epic 'ben je nou alweer dood?'
yes!quote:
Is er nu al niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef Michhas het volgende:
Ik ben nog aan het overwerkenGa zo maar eens op huis aan...
Zal om half tien wel weer geen ruimte zijn voor mij bij BF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |