Wel binnen maar nog niet bekeken. Eerst even het laatste seizoen van Chuck afmaken voordat ik weer aan wat nieuws begin. Geen zin om weer aan een JJ Abrams serie te beginnen als die snel gecancelled wordtquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alcatraz al binnen? Is best dope
JJ Abrams schrijft de serie niet hequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel binnen maar nog niet bekeken. Eerst even het laatste seizoen van Chuck afmaken voordat ik weer aan wat nieuws begin. Geen zin om weer aan een JJ Abrams serie te beginnen als die snel gecancelled wordt
Jawel toch? Is volgens mij zijn nieuwste project, na Person of Interest die op zich ook best aardig isquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
JJ Abrams schrijft de serie niet he.
Tats en tits danquote:
Hmm volgens mij juist nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel toch? Is volgens mij zijn nieuwste project, na Person of Interest die op zich ook best aardig is
Tentamen maken, allessss. Nu even middagje hangen thuis en morgen weer volle por voor volgende tt aan de bak.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima, gisteren overgewerkt dus ga vandaag lekker vroeg naar huis
Met jou?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Wat voor een retard ben je dan....
Welke groente is dit?
Mag ik ook meedoen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook
Even eten en dan slinger ik BF3 aan, doe je mee?
die gast heeft problemenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Steen kan wel rappen als een eindbaas
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Wat voor een retard ben je dan....
Welke groente is dit?
quote:
Uit 2008quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn groente-topic
Bloemkool-Broccoli-Spirograph groente ding ?
En Steen is een held
Lol dat ding ziet eruit als een LSD patient los is gegaan met een bloemkool.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn groente-topic
Bloemkool-Broccoli-Spirograph groente ding ?
En Steen is een held
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol dat ding ziet eruit als een LSD patient los is gegaan met een bloemkool.
Ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fuck offquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:10 schreef Kutstudent het volgende:
Net op tijd voor de lapohunt zie ik.
Niet weten wat er te koop isquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |