Dit is hoe ik het ook doequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:52 schreef Godtje het volgende:
Ik zie iets en ik denk leuk! Dan bedenk ik of ik het de prijs waard vind en of ik het kan betalen.
En het zit in het zakje naar huis.
Best makkelijk
En heeft hij/zij vaker last van licht neurotisch gedrag?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ben je een vent of een vrouw, dat verschilt natuurlijk nogal.
Man.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ben je een vent of een vrouw, dat verschilt natuurlijk nogal.
Dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:52 schreef Godtje het volgende:
Ik zie iets en ik denk leuk! Dan bedenk ik of ik het de prijs waard vind en of ik het kan betalen.
En het zit in het zakje naar huis.
Best makkelijk
Als vent zijnde moet je je punt een geen fuck aantrekken van mode. Je koopt kleren die lekker zitten en je goed passen, met een nette pasvorm.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:09 schreef Handheld het volgende:
[..]
Man.
Is dit licht neurotisch gedrag ja?
Ja dat is dan weer zo'n stereotype mannenbeeld wat nergens op slaat. Niet iedere man kijkt de hele avond voetbal met een door zijn vrouw gehaald biertje en een hand in zijn broek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als vent zijnde moet je je punt een geen fuck aantrekken van mode. Je koopt kleren die lekker zitten en je goed passen, met een nette pasvorm.
Dat zeg ik ook niet. En ik had het misschien beter kunnen verwoorden, maar je moet je geen fuck aantrekken van mode, ongeacht geslacht. Aantrekken wat goed past en lekker zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer zo'n stereotype mannenbeeld wat nergens op slaat. Niet iedere man kijkt de hele avond voetbal met een door zijn vrouw gehaald biertje en een hand in zijn broek.
Ik moet pissen en schijten, verder moet ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. En ik had het misschien beter kunnen verwoorden, maar je moet je geen fuck aantrekken van mode, ongeacht geslacht. Aantrekken wat goed past en lekker zit.
Ja, uitverkoop begint ..... halverwege decquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:17 schreef Handheld het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal!
Maar het gaat niet zozeer om de mode, maar meer om het feit dat ik niet naar de winkel ga.
De collectie die zich daar bevind al een maand hangt of staat en ik dan het volle pond betaal en dan 3 dagen later zie dat hij in de aanbieding is.
Met Tv enz kan je dat makkelijker bekijken en vergelijken!
Fijn voor je, goede informatie en super relevant voor dit topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:21 schreef tehoef het volgende:
Ik shop in usa.
Super prijzen als de euro maar niet verder implodeert
En ben je daar helemaal zelf opgekomen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef Handheld het volgende:
Dus gewoon kopen als ik het leuk vind en niet verder kijken of het ergens goedkoper te krijgen is en niet meer omkijken naar het artikel in de winkel als ik het gekocht heb?
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef Handheld het volgende:
Dus gewoon kopen als ik het leuk vind en niet verder kijken of het ergens goedkoper te krijgen is en niet meer omkijken naar het artikel in de winkel als ik het gekocht heb?
Ademhalen zou ik ook doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik moet pissen en schijten, verder moet ik helemaal niks.
Tja weet je wat het is, ik heb na een paar keer miskopen gedaan te hebben met elektronica mij daarna altijd verdiept (misschien te veel) in wat het beste waar is voor je geld en veel vergelijkingen en reviews lezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ben je daar helemaal zelf opgekomen?![]()
Wat maak je het jezelf moeilijk TS. Wat boeit het of iets een paar dagen later goedkoper is, zolang jij het op het moment van aankoop de prijs waard vindt is het toch prima?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |