Zoiets ja. Alleen verkopen ze het als koelzalfquote:
Uierzalf , Koe-zalf de fout is snel gemaakt ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets ja. Alleen verkopen ze het als koelzalfNee J. geen koe-zalf.
Sorry,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Vernemen we nog eens iets van yllaT? Na een prima begin is het een beetje stil rond haar.
Dan maak je die toch even ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:49 schreef yllaT het volgende:
[..]
Sorry,Ik dacht dat ik alleen terug mocht komen als ik nieuwe tiet foto's had
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef yllaT het volgende:
[..]
Dat lijkt me op dit moment niet zo verstandig
Smoesjes!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef yllaT het volgende:
Dat lijkt me op dit moment niet zo verstandig
Op je jesters ?quote:
Dan moet je krabben!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef yllaT het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken. Het jeukt in ieder geval wel.
Weljaquote:
Nope , Arts was even vergeten dat mn Moeder hoge bloeddruk meds slikt , nu kan het pas maandagquote:
Jezus Christus. Handig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Nope , Arts was even vergeten dat mn Moeder hoge bloeddruk meds slikt , nu kan het pas maandag
Niet echt Handig , en moeders dus nog 5 dagen veul pijn!quote:
Mijn oom moest voor een operatie. Dag voor de operatie werd hij gebeld. O meneer ik zie dat u suikerziekte heeft. Ja? O nou dan gaat de operatie niet door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet echt Handig , en moeders dus nog 5 dagen veul pijn!
Top geregeld ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn oom moest voor een operatie. Dag voor de operatie werd hij gebeld. O meneer ik zie dat u suikerziekte heeft. Ja? O nou dan gaat de operatie niet door.
Hij is nu nog aan het wachten. Dat was in november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |