SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
hij is toch geopend liefje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:27 schreef minthy het volgende:
Weer zo'n "gvd, ik had de lapo"-momentje
Ja, maar die stress!!quote:
Joe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die stress!!
Ik ben alle leerstof weer kwijt, kan over een paar uurtjes opnieuw beginnen
Oké, ik drijf ietwat over... Ik neem niets meer op qua leerstof, ik kap ermee. Na de presentatie nog zeeën van tijd om te leren. Of in de kroeg te hangen, of een combi van beide...quote:
zal wel lukken in de kouquote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:33 schreef minthy het volgende:
Ik log uit, over een paar uurtjes ben ik er wel weer... Gok ik![]()
Hole, werk ze straks
Ik heb mij een partij kut geslapenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:21 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock is ook weer een soort van wakker.
Idem, maar dan belangrijke klant vervangen voor tentamens...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mij een partij kut geslapen
Denk dat ik nooit wakker word vandaag...
Helaas vanmiddag een belangirjke afspraak met een klant...
Allebei niet leukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem, maar dan belangrijke klant vervangen voor tentamens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |