Effectieven oplossingquote:Op maandag 16 januari 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ah dus maar lesbisch geworden; want mannen zijn jakkie bah...
Ow en niemand weet het behalve... THE WHOLE DAMN WORLD~!!
In 50 takesquote:Op maandag 16 januari 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
clipjens
drie regels tekst onthouden
ik vrees.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe An het doet
+1quote:Op maandag 16 januari 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
Je denkt toch serieus dat ze breekt als ze valt
Wij allebei hierquote:
I know right, ze keek er ook zooo blij bij!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het komt wel heul oprecht over, ik geloof onmiddellijk dat zij zich zowel van binnen als van buiten heel mooi voelt
echt!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het komt wel heul oprecht over, ik geloof onmiddellijk dat zij zich zowel van binnen als van buiten heel mooi voelt
Wanneer niet.quote:
Ik geloof er ook best wel niks van eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Nee serieus... Als ik vriendin was van die lesbo zou ik behoorlijk pissed off zijn om via tv te horen dat ze vroeger misbruikt was... ze heeft het aan niemand gezegd; maar nu zegt ze het aan vreemden in het huis en 'some other people'![]()
misschien is ze bang dat ze er uit moet enzo, JENKEN!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik geloof er ook best wel niks van eigenlijk.
Waarom zou ze het nu wel ineens zeggen dan?
Dat.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik geloof er ook best wel niks van eigenlijk.
Waarom zou ze het nu wel ineens zeggen dan?
ZE HEBBEN MIJ ER UIT GEKICKT OMDAT IK EEN FAKE LESBO BENquote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien is ze bang dat ze er uit moet enzo, JENKEN!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |