SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamster
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb nog een cavia. Interesse?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamsterDeathlift or Die.![]()
Altijd leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamster.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Best een leuk beest thoquote:Moet alleen nog een naam verzinnen.
Whehe nee, die zijn vervelend want die piepen telkens.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb nog een cavia. Interesse?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
But, need hugmaterial. Hamsters plet je gewoon dood, en ze piepen overal tussendoor en dan zijn ze foetsie!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Maisnon het volgende:
Hamsters zijn lief
Ze poepen wel in je hand enzo![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Jij vindt Tik Tok Van Ke$ha een vet nummerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe maak je van een hoerenkotsnummer een vet nummer?
Zo.?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hij vind Tik Tok van kesha een hoerenkotsnummer en deze versie vind ie een vet nummerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij vindt Tik Tok Van Ke$ha een vet nummer?
![]()
![]()
Oh nevermind, ik had het verkeerd gelezenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vind Tik Tok van kesha een hoerenkotsnummer en deze versie vind ie een vet nummer
Die cover is zeeer tof inderdaad.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nog steeds een hoerenkotsnummer. Alleen dan met vette drums eronder. Kan er nog steeds niet langer dan 20 seconden naar luisteren tho
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
nummer is precies hetzelfde als California Girls van Katy Perryje kan ze tegelijkertijd afspelen praktisch
![]()
Selah Suequote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik vind Black Part Love wel leuk van haarKen dr al wel een hele tijd maar de laatste weken zit mn zusje alle nummers mee te bleren en dat verpest het allemaal een beetje
wordt er mee doodgegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |