quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Volgende keer dus lekker via de PM doen. Als het verders toch niemand aangaat hier!
quote:
Eens een keer niet zo snel op iemand uitgekekenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze al jaren zo bezig zijn.
Seks met de lampen uit is zo 1900quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:28 schreef Tegan het volgende:
En je bent nog wel ong. hoe ik je herinnerde. Maar kon het niet goed zien idd.
überhaupt seks is wel eens leuk voor de verandering.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens.. al is het wel eens leuk voor de verandering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:44 schreef JoeBravo het volgende:
überhaupt seks is wel eens leuk voor de verandering.dat natuurlijk sowieso!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
überhaupt seks is wel eens leuk voor de verandering.Seks is vies ende zondig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Jij wilde niet dus ik vergreep mij per ongeluk aan Q.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie lopen ook zo te pronken met jullie liefde
Q heeft nogal een vrouwelijk figuur?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wilde niet dus ik vergreep mij per ongeluk aan Q.
Misschien lag het aan het haarquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q heeft nogal een vrouwelijk figuur?
Als je geen verschil voelt tussen half lang mooie blonde lokken en een glad kopje...klopt er iets niet.quote:
Ik heb prachtig gevormde biertieten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q heeft nogal een vrouwelijk figuur?
Mijn haar is inmiddels al best lang hoor, heb me al vier dagen niet meer geschoren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je geen verschil voelt tussen half lang mooie blonde lokken en een glad kopje...klopt er iets niet.
Maarja wie zegt dat het kloptquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je geen verschil voelt tussen half lang mooie blonde lokken en een glad kopje...klopt er iets niet.
Mja mja, vreselijk eigenlijk dat internet je kan niets zien.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn haar is inmiddels al best lang hoor, heb me al vier dagen niet meer geschoren.
Niets mis met een beetje borst bij een man.quote:
Nee, niet vreselijk, leuk juist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
Mja mja, vreselijk eigenlijk dat internet je kan niets zien.
soms ook erg prettigquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
Mja mja, vreselijk eigenlijk dat internet je kan niets zien.
Dat moet je wel zeggen hequote:Niets mis met een beetje borst bij een man.Hangtieten echter uit den boze.
Bierbuik ook.
Hoezo moet ik dat wel zeggen??quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
soms ook erg prettig
[..]
Dat moet je wel zeggen he
Vooral voor mensen met radiohoofden.quote:
Behalve het hoofd toch?quote:
Dat heb je met al die zorgen he.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope.Hij is wel flink afgevallen sinds we samen zijn.
![]()
Ik heb een hele knuffelbare bierbuik hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje borst bij een man.Hangtieten echter uit den boze.
Bierbuik ook.
Ja, stress van nooit hebben samengewoond naar samenwonen en dan ook nog met een vrouw, die zijn al zo lastig met al hun hebbedingetjes.quote:
Als het maar geen dikke bierbuik is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een hele knuffelbare bierbuik hoor.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, stress van nooit hebben samengewoond naar samenwonen en dan ook nog met een vrouw, die zijn al zo lastig met al hun hebbedingetjes.
Ik zie nooit een spiegel (dat zie je aan mijn haarquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig compenseren we iets, hij staat langer voor de spiegel en in de badkamer dan ik.
Zoiets jaquote:
Hij wordt gewoon uitgehongerd door jouquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope.Hij is wel flink afgevallen sinds we samen zijn.
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
verder zijn is een kwestie van perceptie.
zij is niet leuk genoeg om dat te krijgen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Owja en, het meisje dat tegelijk met mij de sleutel heeft gehad van een appartement in deze flat gaat nu weer verhuizen omdat ze iets gaat kopen/samenwonen. Zelfs zij is verder
.
Jawel. Maar nu loop ik ookal op dat front achter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zij is niet leuk genoeg om dat te krijgen?
Oh boy, dan is 90% van NL stom voor mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:43 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik ben wel tevreden met wat ik heb hoor, zou niet willlen ruilen ofzo. Alleen als anderen het beter hebben is wel stom natuurlijk.
ik mocht laatst een appartementje kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ach ik loop twaalf jaar achter.
Maar in het appartementencomplex van een vriendin van me, stond een half jaar na de oplevering (nieuwbouw) ook weer een appartement te huur. Nou, daar gaat je zeven/acht jaar inschrijftijd
quote:
Welke?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
Aardige film op tv met Patrick Dempsey
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
ik ga gewoon een knokfilm kijken.
douche ze. pics sturen mag natuurlijk.
rekeningen kun je verbranden, krijg je het ook weer wat warmer.
We zijn even 'ver'quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mocht laatst een appartementje kijkenmaarja ik heb geen binding (
) dus gezegd dat ik niet "wilde"
Moet ik er bij komen liggen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Jesus wat heb ik het koud in bed. En ik heb nog wel m'n dikste pyjama aan
Hij mocht het vragen, maar op voorhand al aangegeven dat ik neit geintresseerd ben. Maar mocht ik wel willen, kan ik hem altijd 'bellen'quote:
Toch fijn om zo'n backup te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij mocht het vragen, maar op voorhand al aangegeven dat ik neit geintresseerd ben. Maar mocht ik wel willen, kan ik hem altijd 'bellen'
ik heb z'n nummer niet gekregen op voorhandquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Mij lijkt het wel wat. Zal ik hem anders een keer bellen?
Heb gelukkig andere backupsquote:
Kom boodschappen voor me doen en haal me dan op en breng me naar huisquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een stukje rijden maar ik weet niet waarheen
Naar het zwembad?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Daar doe ik drie dagen overquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom boodschappen voor me doen en haal me dan op en breng me naar huis
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh! Dat is nu bereikbaar! Die was ik alweer vergeten
Kom koffie/thee drinken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |