Je kan ook voor een lekkere shemale gaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
Ik wou dat ik een blanke man was in Brazilië
Heeft niets met geld te maken, en ja er zijn genoeg bischierige dames in Braziliëquote:Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar misschien doen ze ook wel helemaal niet zo moeilijk als je maar genoeg geld hebt.
Ik wil je niet ziek maken maar ik ben er over 12 dagenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Dven het volgende:
Ik wou dat ik nu in Brazilië was, dan komt de rest vanzelf
Welke plaats ga je?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil je niet ziek maken maar ik ben er over 12 dagen
Barsexual.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Broodje_Zaad het volgende:
80% vd vrouwen zijn bischierig volgens mij
Wel als de dames geld nodig hebben en zulke dames zijn er veel in Braziliequote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niets met geld te maken, en ja er zijn genoeg bischierige dames in Brazilië
Hmmm neequote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik wou dat ik een Brazilliaanse man in me had
Het grappige is dat Brazilianen zo van sex houden en niet zonder kunnen, ze zijn dus niet zo voor het prostitutie vak geschikt en als ze het wel zijn hebben ze heel veel concurrentie van degenen die het gewoon voor de lol doenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Wel als de dames geld nodig hebben en zulke dames zijn er veel in Brazilie
Hoe moet ik dit lezenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik wou dat ik een Brazilliaanse man in me had
Dan zijn ze er toch juist geschikt voor? Nooit dat programma van Tess Milne gezien?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grappige is dat Brazilianen zo van sex houden en niet zonder kunnen, ze zijn dus niet zo voor het prostitutie vak geschikt en als ze het wel zijn hebben ze heel veel concurrentie van degenen die het gewoon voor de lol doen
Nee ik weet niet eens wie dat is, ik praat alleen uit eigen ervaringquote:Op maandag 16 januari 2012 22:40 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Dan zijn ze er toch juist geschikt voor? Nooit dat programma van Tess Milne gezien?
Dat en de sukkels is natuurlijk wel de markt voor de werkende damesquote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef rosepetals het volgende:
Al die lelijke, te oude blanke mannen met die jonge geile chickies. Dat maakt me wel een beetje misselijk
Dat maakt mij ook wel een beetje jaloer... misselijk bedoel ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef rosepetals het volgende:
Al die lelijke, te oude blanke mannen met die jonge geile chickies. Dat maakt me wel een beetje misselijk
Nou, nu kan ik dus uit mijn ervaring vertellen dat het geen werkende dames warenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat en de sukkels is natuurlijk wel de markt voor de werkende dames
Hahaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat maakt mij ook wel een beetje jaloer... misselijk bedoel ik.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, nu kan ik dus uit mijn ervaring vertellen dat het geen werkende dames waren
Op hoeveel manieren denk je het te kunnen lezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |