abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 14:28:17 #1
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106869474



:W. Welkom !


Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.


http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nu (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!
De buurten en wijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
De straten: http://www.gaypnt.demon.nl/straatnamen/index.html
De Nijmeegse Vierdaagse- en de Zomerfeesten: 4daagsefeesten/Zomerfeesten - Nijmegen 2011

:o. Vorige delen !


Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !


Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !


Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !


Klik hier!


______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 16 januari 2012 @ 14:29:51 #2
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_106869527
Fipo!
pi_106870158
Oké.. en moet je dan daar iets over schrijven, over het ding op zich, of iets inhoudelijks eruit halen? Of weet je dat nog niet? :P
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 14:49:23 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106870231
Iets over de inhoud, maar ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106870508
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:24 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Das bijzonder! Behandelt de bron verschillende dingen dan?

Ik word gek, heb deze week tentamen statistiek en heb alle statistische toetsen die je moet kunnen op een rij gezet... Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, weet niet goed wanneer je welke toe moet passen ;(
Oude tentamens oefenen, dat werkt het beste!
pi_106870616
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:58 schreef AMDB het volgende:

[..]

Oude tentamens oefenen, dat werkt het beste!
Heb ik helaas niet. Alle oefeningen van het hele vak heb ik al opnieuw gemaakt, maarja die lukten de eerste keer ook al. Heb wat gegoogled maar omdat het vak zo verschillend ingericht is op verschillende universiteiten/studies had ik niet zoveel aan de oefententamens die ik daar vond!

Stiekem vind ik het best leuk om te doen, ben alleen bang dat ik net als vorige keer daar zit en ineens echt geen flauw idee meer heb wat ik moet doen :')
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 15:01:30 #7
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106870641
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:00 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Heb ik helaas niet. Alle oefeningen van het hele vak heb ik al opnieuw gemaakt, maarja die lukten de eerste keer ook al. Heb wat gegoogled maar omdat het vak zo verschillend ingericht is op verschillende universiteiten/studies had ik niet zoveel aan de oefententamens die ik daar vond!

Stiekem vind ik het best leuk om te doen, ben alleen bang dat ik net als vorige keer daar zit en ineens echt geen flauw idee meer heb wat ik moet doen :')
Je hoeft toch niet alle manieren van toetsen uit je hoofd te weten? Ik bedoel dat doet niemand behalve echte nerds :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106871107
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:00 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Heb ik helaas niet. Alle oefeningen van het hele vak heb ik al opnieuw gemaakt, maarja die lukten de eerste keer ook al. Heb wat gegoogled maar omdat het vak zo verschillend ingericht is op verschillende universiteiten/studies had ik niet zoveel aan de oefententamens die ik daar vond!

Stiekem vind ik het best leuk om te doen, ben alleen bang dat ik net als vorige keer daar zit en ineens echt geen flauw idee meer heb wat ik moet doen :')
Ik heb van mijn statistiek vak van afgelopen periode nog wel een document met welke toets je in welke situatie moet gebruiken, gemaakt door docenten. Zelf echter nooit gebruikt, heb zelf oude tentamens gemaakt tot ik ze bijna helemaal uit m'n hoofd op kon schrijven, dan herken je vaak gemakkelijk welke toets je moet gebruiken. Als even DM't kan ik 'm doormailen. Of je er wat aan hebt weet ik niet, omdat statistiek vakken onderling inderdaad sterk verschillen.
pi_106871245
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet alle manieren van toetsen uit je hoofd te weten? Ik bedoel dat doet niemand behalve echte nerds :P
Nee ik mag die papieren er ook bij houden ;) Maar het lukt me gewoon niet helder op een rijtje te zetten wanneer je welke gebruikt. AMDB ik ga je DM'en! :)
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_106871560
Chill! Volgens mij staat alles erop wat ik moet weten :D
Alleen Binomial distribution (Hypergeometric) hoef ik niet.. maar fijn iig een schematisch overzicht, merci!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 16 januari 2012 @ 15:24:40 #11
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_106871589
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik heb van mijn statistiek vak van afgelopen periode nog wel een document met welke toets je in welke situatie moet gebruiken, gemaakt door docenten. Zelf echter nooit gebruikt, heb zelf oude tentamens gemaakt tot ik ze bijna helemaal uit m'n hoofd op kon schrijven, dan herken je vaak gemakkelijk welke toets je moet gebruiken. Als even DM't kan ik 'm doormailen. Of je er wat aan hebt weet ik niet, omdat statistiek vakken onderling inderdaad sterk verschillen.
Dat soort dingen staan in ons boek inderdaad ook, wel zo gemakkelijk :s)

Volgende week maandag ben ik aan de beurt voor statistiek :P
  maandag 16 januari 2012 @ 15:28:00 #12
192683 AMDB
Visionair.
pi_106871704
Mijn statistiek vakken zitten erop als het goed is. Eerste met een 8,6 afgesloten en de 2e komt nog, maar daar heb ik minstens een 7,8 voor (en dat is echt minstens, alles waar kleine fout in zat helemaal fout geteld) *O*
  maandag 16 januari 2012 @ 17:55:00 #13
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_106877484
Statistiek :r
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106879247
Jonge jonge, tis toch niet normaal meer. 1700 euro betalen en dan krijg je nog maar 3 dagen les. Waar dan nog maar 3 vakken per dag max. gegeven worden. Oke relaxt wel tijd om ook bij te gaan werken, maar toch...
  maandag 16 januari 2012 @ 19:06:18 #15
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_106880141
Moet je eens omrekenen wat je per uur betaalt, dan valt het nog wel mee. Ik heb vorig jaar alleen aan collegegeld ook zo'n bedrag uitgegeven. In ruil daarvoor kreeg ik door het jaar heen zo'n 8 à 9 afspraken met m'n scriptiebegeleider. En hij keek in de gauwigheid wat stukken na. Wel prima kwaliteit hoor, maar ik heb toch zeker zo'n honderd euro per uur betaald...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106881050
Zo! Nieuw record! 07.45 op de fiets, nu 20 min thuis :')

Ik ga vrijdag maar eens wat eerder weg :')!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 19:25:32 #17
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106881099
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef Californium het volgende:
Zo! Nieuw record! 07.45 op de fiets, nu 20 min thuis :')

Ik ga vrijdag maar eens wat eerder weg :')!
/facebook modus uit! w/
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106881132
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

/facebook modus uit! w/
:6
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_106885673
Nog maar een uurtje werken, :) het gaat lekker snel vandaag!
pi_106889242
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef Mikkie het volgende:
Moet je eens omrekenen wat je per uur betaalt, dan valt het nog wel mee. Ik heb vorig jaar alleen aan collegegeld ook zo'n bedrag uitgegeven. In ruil daarvoor kreeg ik door het jaar heen zo'n 8 à 9 afspraken met m'n scriptiebegeleider. En hij keek in de gauwigheid wat stukken na. Wel prima kwaliteit hoor, maar ik heb toch zeker zo'n honderd euro per uur betaald...
Ohw wacht even, je neemt de factor kwaliteit mee, dan wordt het toch wel erg prijzig in verhouding denk ik :P
  maandag 16 januari 2012 @ 22:28:58 #21
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_106892041
Ik had m'n scriptie doorgestuurd naar mijn begeleider, krijg ik dit terug:
quote:
Wat mij betreft is het zo goed. Als ik een aanvulling zou willen, dan zou ik vragen of je de elementaire zinnen van de ORM schema's wilt geven, die leiden vaak tot een verrassend inzicht in het domein, meer dan uit het schema volgt. Maar ik denk dat daar geen tijd meer voor is (of je zou 1 schema alleen moeten doen). Kijk maar wat je deot.
Oftewel, hij heeft het even doorgescand, en gaat er waarschijnlijk niet veel dieper op in _O- Toch eigenlijk wel ernstig dat je er dan nog zoveel tijd in steekt :') (maarja, ik heb er toch best wat van geleerd :s) ).

Nog maar wel even die wijziging van hem voor één model doorvoeren als ik daar nog tijd voor kan vinden :P
pi_106892522
:')
  maandag 16 januari 2012 @ 23:15:11 #23
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_106894520
Statistiek :r

Een van de doorslaggevende redenen om Engels te gaan studeren was omdat het geen statistiek heeft :D
My hovercraft is full of eel.
pi_106900545
Dit is voor het eerst dat ik niet meer kan slapen voor een presentatie.. Wilde nog ff wat dingen veranderen :')
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:12 #25
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_106903159
Mooi op tijd wakker in ieder geval :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')