Ik kan je geen direct voorbeeld geven, maar in de PS Store blijven de spellen meestal rond de 60, 65 euro. Op het internet kun je ze vaak al voor veel minder vinden. Zavvi en Nedgame zijn bijvoorbeeld heel goedkoop.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als het gaat om ¤5-¤10 euro dan vind ik het niet erg om online te kopen
Beetje dom, PSN is al beroemd en het klinkt mooier als SEN.quote:Beste blabla,
Vanaf 8 februari 2012 heten PlayStation®Network-accounts Sony Entertainment Network-accounts of SEN-accounts. Deze wijziging valt samen met een update van de PlayStation®3-systeemsoftware* en de PlayStation®Vita-systeemsoftware. Nadat je de systeemsoftware van je PS3™ of PS Vita hebt bijgewerkt, zal je zien dat de PlayStation®Network-accounts zijn hernoemd naar Sony Entertainment Network-accounts. Hou er rekening mee dat als je PlayStation®Network-accounts vanaf een PSP® (PlayStation®Portable)-systeem bezoekt de naam ongewijzigd blijft. *PlayStation®Vita wordt op 22 februari 2012 gelanceerd.
Het enige wat er aan je account wordt gewijzigd, is de naam. Je hoeft niks te doen en je gebruikersnaam en wachtwoord veranderen niet.
Bedankt voor je geduld en steun tijdens deze overgangsfase
Ga voor veelgestelde vragen en meer informatie over deze wijziging naar http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5613
Met vriendelijke groeten,
Het Sony Entertainment Network-team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat meisjes character doet me aan die actrice uit Hardcandy denken. Ben best benieuwd naar dit spel.
Uncharted 3 vandaag uitgespeeld.Goeie trendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nah. Vond het bij deel één al, en bij twee en drie dacht ik weer van "Oh... dus".quote:
Niet echt een spoiler maar toch maar in een spoilerquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nee man, helemaal geen tijd gehad om te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens lvl 99 com en lvl 99 rav.
Tip: zorg dat als je ergens metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vecht dat je doorgaat tot je die in je monsterlist krijgt anders moet je vaker werelden bezoeken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dat kan, maar een game kan nu geloof ik nog maar drie keer geactiveerd worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het nou nog steeds mogelijk om met iemand anders zijn PSN in te loggen, eerder door hem gedownloade games te downloaden op je eigen PS en die vervolgens als je met je eigen PSN bent ingelogd kunt spelen?
Ja. Alleen content aangeschaft na xx november kan nog maar op 2 (of 3?) PS3's geactiveerd zijn ipv de vorige 5.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het nou nog steeds mogelijk om met iemand anders zijn PSN in te loggen, eerder door hem gedownloade games te downloaden op je eigen PS en die vervolgens als je met je eigen PSN bent ingelogd kunt spelen?
Ik heb het ruim een jaar gehad, 12 maanden en nog wat extra na de PSN-hack.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef ScarFace- het volgende:
Wat vinden jullie van PSN Plus?iemand ervaring ermee?
Ja, geen probleem.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
En updaten en zulks kan dan ook gewoon met je eigen account?
Ik snap 't niet. Ik log in met zijn email en wachtwoord, download het spel. Log uit en log daarna in met mijn eigen gegevens om te spelen. Zo werkt het toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, geen probleem.
De enige voorwaarde is dat de account van de eigenaar op de PS3 blijft staan. Inloggen is niet nodig.
Ja. Maar als je zijn account verwijdert en de game laat staan, kan jij de game niet meer starten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Ik log in met zijn email en wachtwoord, download het spel. Log uit en log daarna in met mijn eigen gegevens om te spelen. Zo werkt het toch?
Hoezo een account verwijderd? Als ik inlog zet ik toch helemaal geen account op mijn ps3? Dan log ik alleen maar in bij de PSNstore?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja. Maar als je zijn account verwijdert en de game laat staan, kan jij de game niet meer starten.
De account van de eigenaar moet namelijk wel op de PS3 blijven. Maar die hoeft dan verder niet meer in te loggen ofzo. Dus wachtwoord dan ook niet meer nodig.
Okay, baby-stapjes....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo een account verwijderd? Als ik inlog zet ik toch helemaal geen account op mijn ps3? Dan log ik alleen maar in bij de PSNstore?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |