Dat merk je niet eens johquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daarom durf ik de trein niet, omdat hij onder water is
En Puckz doe eens geduld, ik volg jou ook al.
![]()
Je blogpost over bloglovin faalt wel een beetje
oh lol ik zie het ja, puckzz je hebt een foutje gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daarom durf ik de trein niet, omdat hij onder water is
En Puckz doe eens geduld, ik volg jou ook al.
![]()
Je blogpost over bloglovin faalt wel een beetje
Nee, het is het gevoelquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, het is het gevoel.
Dan zit ik liever op een boot.
(en vliegtuig maakt me dan weer niet uit, er zit geen logica achter ofzo)
red angelquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was ooohh Shinies nou iemand van hier?
http://www.ooohshinies.co(...)8Oooh%2C+Shinies!%29
Hier heeft ze het over RA plates, iemand die weet waar RA voor staat?
En hoe kom je daar aan dan?quote:
ninja editquote:Op maandag 16 januari 2012 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe kom je daar aan dan?
(te lui om googel te openen)
Edit: goeden edit
oh, dat is trouwens holyme van hier jaquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was ooohh Shinies nou iemand van hier?
http://www.ooohshinies.co(...)8Oooh%2C+Shinies!%29
Hier heeft ze het over RA plates, iemand die weet waar RA voor staat?
gewoon bloglovin widget installerenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehe, ik snap bloglovin niet... hoe krijg ik dat nou weer in mijn sidebar??
Ik dacht het alquote:Op maandag 16 januari 2012 14:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, dat is trouwens holyme van hier ja
Heel normaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik volg iedereen al![]()
En ik durf de trein naar Engeland nietGa altijd met vliegtuig of boot
![]()
O en ik heb nooit een kantoorbaan gehad, dus ik weet niet wat de norm is. Maar ik was net op het hoofdkantoor van mijn nieuwe werk en dat is dus op een bedrijventerrein. Was daar om 1 uur, einde van de lunchpauze en iedereen was daar massaal "een frissen neus aan het halen" ofzo.. Allemaal van die net iets te jonge bluffertjes in pak en hippe kantoormutsen, die dan met z'n allen gezellig gaan wandelen tussen de kantoren en de auto's door.
Hele stoep was vol jonge!
Is dat normaal in de wereld van de kantoorbaan?
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel normaal.
Hadden ze appels?
1.8 is echt een episch cijferquote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Straks tentamen, ik had de vorige keer echt goed geleerd uit het boek en opgaven enzo. En toen sloeg het tentamen helemaal nergens op, ik had een 4,3. Een vriendin van mij die nog meer had gestampt dan ik had een 5,5. En een andere die niet zo goed had geleerd een 1,8I haz a scared.
Ga eens lunchen danquote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh mijn calorieding werkt nu! Ik zit nu op 308!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |