Dat merk je niet eens johquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daarom durf ik de trein niet, omdat hij onder water is
En Puckz doe eens geduld, ik volg jou ook al.
![]()
Je blogpost over bloglovin faalt wel een beetje
oh lol ik zie het ja, puckzz je hebt een foutje gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Nee, het is het gevoelquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, het is het gevoel.
Dan zit ik liever op een boot.
(en vliegtuig maakt me dan weer niet uit, er zit geen logica achter ofzo)
red angelquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was ooohh Shinies nou iemand van hier?
http://www.ooohshinies.co(...)8Oooh%2C+Shinies!%29
Hier heeft ze het over RA plates, iemand die weet waar RA voor staat?
En hoe kom je daar aan dan?quote:
ninja editquote:Op maandag 16 januari 2012 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe kom je daar aan dan?
(te lui om googel te openen)
Edit: goeden edit
oh, dat is trouwens holyme van hier jaquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was ooohh Shinies nou iemand van hier?
http://www.ooohshinies.co(...)8Oooh%2C+Shinies!%29
Hier heeft ze het over RA plates, iemand die weet waar RA voor staat?
gewoon bloglovin widget installerenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehe, ik snap bloglovin niet... hoe krijg ik dat nou weer in mijn sidebar??
Ik dacht het alquote:Op maandag 16 januari 2012 14:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, dat is trouwens holyme van hier ja
Heel normaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik volg iedereen al![]()
En ik durf de trein naar Engeland nietGa altijd met vliegtuig of boot
![]()
O en ik heb nooit een kantoorbaan gehad, dus ik weet niet wat de norm is. Maar ik was net op het hoofdkantoor van mijn nieuwe werk en dat is dus op een bedrijventerrein. Was daar om 1 uur, einde van de lunchpauze en iedereen was daar massaal "een frissen neus aan het halen" ofzo.. Allemaal van die net iets te jonge bluffertjes in pak en hippe kantoormutsen, die dan met z'n allen gezellig gaan wandelen tussen de kantoren en de auto's door.
Hele stoep was vol jonge!
Is dat normaal in de wereld van de kantoorbaan?
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel normaal.
Hadden ze appels?
1.8 is echt een episch cijferquote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Straks tentamen, ik had de vorige keer echt goed geleerd uit het boek en opgaven enzo. En toen sloeg het tentamen helemaal nergens op, ik had een 4,3. Een vriendin van mij die nog meer had gestampt dan ik had een 5,5. En een andere die niet zo goed had geleerd een 1,8I haz a scared.
Ga eens lunchen danquote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh mijn calorieding werkt nu! Ik zit nu op 308!
ik werk op de High Tech campus, daar werken er duizenden van dit kaliber. We hebben ook hele mooien wandelpaden hierquote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zou het beeld wel compleet gemaakt hebben.
En ze weten zelf hoe sneu het eruit ziet?
Appelvrouwtjequote:Op maandag 16 januari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk op de High Tech campus, daar werken er duizenden van dit kaliber. We hebben ook hele mooien wandelpaden hier
Sommigen nemen zelfs hun spandex pakkie mee en gaan joggen
Ik noem ze altijd "de appelmannetjes"
(al heb ik net ook ff drie kilometer gewandeld in menne pauzezonder appel wel)
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1.8 is echt een episch cijfer.
Maar je kunt het best, geen paniek
in mijn tijd was ik daar waarschijnlijk trots op geweestquote:Op maandag 16 januari 2012 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, ze wilde het eerst ook niet zeggen
Als je een wandelpark hebt vind ik het nog minder sneu.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk op de High Tech campus, daar werken er duizenden van dit kaliber. We hebben ook hele mooien wandelpaden hier
okay babe, wat werkt er niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Mels, help mij![]()
![]()
Ik wil ook een toffen site maar ik kan niks![]()
Kijken bij widgets.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Mels, help mij![]()
![]()
Ik wil ook een toffen site maar ik kan niks![]()
Op een 1,8?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn tijd was ik daar waarschijnlijk trots op geweest
Spandex? Huuu.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee de widget is alleen om een knop op je blog te krijgen, ze moet eerst dr bloglovin activeren.quote:
Dat vroeg ze toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee de widget is alleen om een knop op je blog te krijgen, ze moet eerst dr bloglovin activeren.
Lin ik neem je pc wel ff over
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je een wandelpark hebt vind ik het nog minder sneu.
Maar dit is dus op de stoep tussen de auto's en het kantoor in.
En dan allemaal in kuddes in hun nette kleding.
als je een 1,8 haalt heb je je boek niet open gehad en geen colleges gevolgd, dus da's wel respect zeker danquote:
Hij klikt hier in ieder geval door naar je bloglovin dinges.quote:
scorequote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij klikt hier in ieder geval door naar je bloglovin dinges.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw kwam erachter dat ze zwanger was op dezelfde dat dat haar zus bevallen was van de tweede. Toen ze haar moeder vertelde om het te vertellen kreeg ze eerst een heel verhaal te horen over haar net geboren nichtje. Toen schoonmoeder uitgerateld was zei mijn vrouw: "ja nog iets nieuws, ik ben ook zwanger..." en toen was ze wel erg beduusd van alles.
Emoslinger.gifquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
jeeje had een dag gewacht
nu 'kaap' je de dag van je schoonzus//pas geboren nichtje
Oh niet eens naar gekekenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Mwehehehe.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik jank altijd eerst voordat ik iets zelf goed uitzoek![]()
ik moest er ook om lachen toen ik het lasquote:Op maandag 16 januari 2012 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lachen om OUD
[..]
[..]
Emoslinger.gif
http://linsloves.blogspot.com/quote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin wat is de link naar jouw blog ook alweer?
Nee zij dus wel. Dat was het sneue, van alles in der grafische rekenmachine enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je een 1,8 haalt heb je je boek niet open gehad en geen colleges gevolgd, dus da's wel respect zeker dan
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lachen om OUD
[..]
[..]
Emoslinger.gif
Hele topic eigenlijk. Gedoe met tshirtjes enzoquote:Op maandag 16 januari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest er ook om lachen toen ik het lasom beide reacties soberzo
dan moet je heel snel van zo'n opleiding afquote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee zij dus wel. Dat was het sneue, van alles in der grafische rekenmachine enzo.
'you're stealing my thunder!!!!'quote:Op maandag 16 januari 2012 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lachen om OUD
[..]
[..]
Emoslinger.gif
oh, want dan mag je ineens niet meer roken waar ze bij zijn? Srsly?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hele topic eigenlijk. Gedoe met tshirtjes enzo.
Toen mijn broer en schoonzusje kwamen vertellen dat ze jong geschopt hadden wist ik het eigenlijk gelijk al doordat ze moesten zeggen "wacht nog heel even voor je die peuk op steekt"
Ik heb eens een jaar gehad dat ik al wist dat ik het over moest doen op de middelbare school, dus ik ging zonder leren naar de repetities. Natuurkunde repetitie, had overal waar ze formules vroegen iets van "e=mc2" of "a2+b2=c2" ingevuld. Als ik geen zin had om te rekenen vulde ik een willekeurig getal inquote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee zij dus wel. Dat was het sneue, van alles in der grafische rekenmachine enzo.
Mijn schoonzus dee het ook heel voorspelbaar. Bij de eerste kwamen ze op zondagmiddag gezellig op de koffie (voor het eerst ooit, een half jaar na de bruiloft, dus ik had de optelsom al gemaakt) en bij de tweede hadden ze het eerste kind ook een shirtje aangetrokkenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hele topic eigenlijk. Gedoe met tshirtjes enzo.
Toen mijn broer en schoonzusje kwamen vertellen dat ze jong geschopt hadden wist ik het eigenlijk gelijk al doordat ze moesten zeggen "wacht nog heel even voor je die peuk op steekt"
Was wel binnen, dus kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, want dan mag je ineens niet meer roken waar ze bij zijn? Srsly?
Jank, emo.gif, enz
Nah, was het bij jou thuis? Of bij hun?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was wel binnen, dus kan me er wel iets bij voorstellen.
Zij dronk ook helemaal niet meer endezo.
Bij mij.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, was het bij jou thuis? Of bij hun?
+1quote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme dat spastische gedoe van die zwangeren altijd. Alsof je acuut een mismaakt kind krijgt als je in het huis van een roker komt
Volgens mij vonden ze het vooral een mooie gelegenheid om over het onderwerp te beginnenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme dat spastische gedoe van die zwangeren altijd. Alsof je acuut een mismaakt kind krijgt als je in het huis van een roker komt
Oh nee, dat doe ik ook niet, roken in het huis van niet-rokers enzo. Het voelt al onnatuurlijk als ik in het huis van een roker rookquote:Op maandag 16 januari 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij vonden ze het vooral een mooie gelegenheid om over het onderwerp te beginnen.
En ik vind het niet zo erg, zou zelf niet willen roken in het bijzijn van iemand die zwanger is.
(Ik ben een sociale roker tot in den treuren, ik rook ook niet in het huis van een niet-roker als het wel mag.)(tenzij feestje en andere mensen ook wel roken, dan is het niet zo nuttig als ik het niet doe)
Ja maar vierdejaars enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je heel snel van zo'n opleiding af
+1quote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Zwangeren moeten maar niet in mijn buurt komen als ik een peuk aan het roken ben
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin wordt ook gevolgd
[..]
Ik heb eens een jaar gehad dat ik al wist dat ik het over moest doen op de middelbare school, dus ik ging zonder leren naar de repetities. Natuurkunde repetitie, had overal waar ze formules vroegen iets van "e=mc2" of "a2+b2=c2" ingevuld. Als ik geen zin had om te rekenen vulde ik een willekeurig getal in.
Had ik een 2,4. En dat was hoger dan iemand die het wel serieus had geprobeerd
Ik ga ook echt niet niet-roken in mijn eigen huis!! Pleurt op zeg! Dan kom je maar nietquote:Op maandag 16 januari 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, dat doe ik ook niet, roken in het huis van niet-rokers enzo. Het voelt al onnatuurlijk als ik in het huis van een roker rook(ik rook thuis ook alleen buiten of onder de dampkap).
Maar als ik thuis zo roken en mijn visite verzocht mij om dat niet te doen, dan zou ik toch wel heel hard lachen denk ik
je moet wat als huisvrouwquote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, dat traktatie-topic bij OUD![]()
Ouders die weken bezig zijn om de meest debiele dingen te knutselen.
Ouders die de halve speelgoedgids aan kadootjes geven voor kinderen van 2.
Soberso, trakteren voor een kind van 2, alsof die kinderen uberhaubt begrijpen dat iets mooi is of niet. Wat is er mis met gewoon een doos koekjes of een plak cake?
Op de opvang trakteren ze voornamelijk chips en dat vinden die kinderen ook het leukst. Soms ook ouders die kind gewoon een pot snoep meegegeven en dat gaat ook prima. Al dat overdreven gedoe.
Ja, vet makkelijk, DAT BLIJKT WEL JA!!! EINZ!!11!!1!!1!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het niet zo erg om even niet te roken in mijn eigen huis.
ZOMG WEET JE HOE MAKKELIJK IN DE OMGANG IK BEN EINZ??![]()
![]()
![]()
NIET!!!!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet wat als huisvrouw
Het allerbriljantst vond ik nog wel een keer iemand in het dieettopic, die voor haar MAN (ja, een getrouwd echtpaar!) kartonnen taartjes had gemaakt met japanse zoutjes er in om uit te delen op zijn werk![]()
![]()
![]()
Dafuq.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet wat als huisvrouw
Het allerbriljantst vond ik nog wel een keer iemand in het dieettopic, die voor haar MAN (ja, een getrouwd echtpaar!) kartonnen taartjes had gemaakt met japanse zoutjes er in om uit te delen op zijn werk![]()
![]()
![]()
Serieus, heb je tijd teveel dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:12 schreef carlaevelien het volgende:
Wat een leuk onderwerp, en ik heb een leuke aanvulling! Toen onze jongste 5 werd, heb ik allemaal rupsjes (nooitgenoeg) gehaakt (half uurtje werk per rups, 23 keer). Omdat ik er toch iets te eten bij wilde hebben, heb ik alle rupsjes op een appel geprikt. Voor de juf heb ik de rups ook in het groot gehaakt, en vleugels met klittenband erbij gedaan. Dan kon ze het boekje voorlezen met beeld erbij.
[ afbeelding ]
quote:What the... Er stond net een oude vrouw met blote borsten te dansen voor Bertje Doperwtje! Al haar kleren lagen op de grond en ze dansde de hema in en uit. Hij stopte met spelen en stond met open mond te kijken wat er gebeurde. Jammer dat ze haar slipje niet naar hem toe gooide haha. Rockster Bert.
Die wilde ik net postenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En dropveterketting met nibbit. Dat was ook zo'n standaardverhaal.
Mwehehehe.quote:
JAAAA!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin. Tis een kind, geef het snoep!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
maar wij groeiden op in de tijd dat snoep niet mocht als traktatie
minder intensief dan 23 rupsjes haken voor een kind van 5quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Tis een kind, geef het snoep!
Mocht bij ons ook gewoon.
Een vriendin van m'n moeder had er ook ooit een zooi met een hoop werk. Een halve schil van een walnoot (dus dan moet je 25 walnoten zo kraken dat je precies een helft over hebt), dat dan rood verven, daarop met stift stipjes zetten en dat plakken als een lieveheersbeestje op een ingepakt pakje rozijntjes..
Maar zij had toen complicaties in haar zwangerschap van haar jongste en moest meer dan 6 weken plat in het ziekenhuis, had geen kut te doen. Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, is gewoon bezigheidstherapie
Oh, ja, dan zou ik me ook uit gaan leven inderdaad!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Tis een kind, geef het snoep!
Mocht bij ons ook gewoon.
Een vriendin van m'n moeder had er ook ooit een zooi met een hoop werk. Een halve schil van een walnoot (dus dan moet je 25 walnoten zo kraken dat je precies een helft over hebt), dat dan rood verven, daarop met stift stipjes zetten en dat plakken als een lieveheersbeestje op een ingepakt pakje rozijntjes..
Maar zij had toen complicaties in haar zwangerschap van haar jongste en moest meer dan 6 weken plat in het ziekenhuis, had geen kut te doen. Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, is gewoon bezigheidstherapie
Dat is echt een wtf heb je geen leven-moment.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder intensief dan 23 rupsjes haken voor een kind van 5
aanvulling: die meteen in de kliko verdwijnen waarschijnlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder intensief dan 23 rupsjes haken voor een kind van 5
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, er schiet me een te binnen die iemand anders getrakteerd had ooit: een bootje van zoethout en eetpapier.
Heerlijke traktatie.
Maar lekker!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij kleuters ook nog.quote:
Bwhehehehhee, luien oudersquote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar lekker!
Drop en Nibbit, werkt nog steeds![]()
Die hadden we afgelopen jaar ook nog trouwens, alleen toen hadden de ouders gewoon een paar zakken nibbits en een paar zakken dropveters op de opvang gedumpt. Hadden wij gelijk een activiteit erbij
leve luiheidquote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar lekker!
Drop en Nibbit, werkt nog steeds![]()
Die hadden we afgelopen jaar ook nog trouwens, alleen toen hadden de ouders gewoon een paar zakken nibbits en een paar zakken dropveters op de opvang gedumpt. Hadden wij gelijk een activiteit erbij
En de moeders ook: "Ja, dat kan je écht eten!"quote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden inschatting van wat de kinders lekker vinden![]()
ik ook, of gewoon appelkoeken ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel vaak mini cakejes getrakteerd (in de tijd dat een cakeje nog gewoon een cakeje mocht zijn en geen overgedecoreerde suikerbom die we cupcakes noemen)
Deed het ook meestal erg goed
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Ssserpente het volgende:
calaevelien, wat gaaf!
En die cupcakjes!Ik heb serieus van m'n leven nog nooit vrijwillig wat gebakken. En ik heb nog wel hotelschool gedaan...
![]()
Mejuffrouw Tuttebel d'r traktatie is ook af!
[ afbeelding ]
De mand zit bommetjevol zaagsel. Gelukkig haalt Nils Lente 's avonds op...![]()
Krijg je dus een lokaal vol met tyfuszooi en mag jij het doen met fruitsaladequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef Ssserpente het volgende:
Da's een goeie! De leidsters geef ik een bakje verse fruitsalade. die kan ik 'serveren' op een stoffer en blik en er cellofaan met een strikje omheen doen.
Ja, en terecht zeg. Zoethoutquote:Op maandag 16 januari 2012 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de moeders ook: "Ja, dat kan je écht eten!"
De mijne verdween in de kliko geloof ik.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wij vonden het prima, want de kinderen werden gelijk even vermaakt
(soberso snap ik het prima dat ze voor onze traktatie niet heel veel werk doen, die kinderen trakteren ook nog op school.
Maar deze, dit gaat over een grabbelton:
[..]
[..]
Krijg je dus een lokaal vol met tyfuszooi en mag jij het doen met fruitsalade![]()
![]()
Dat soort ouders vind ik dus heeeeeeeul irritant
Ik ook!! Maar dan met smartie-ogen en een dropmond van een stukje dropveterquote:Op maandag 16 januari 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel vaak mini cakejes getrakteerd (in de tijd dat een cakeje nog gewoon een cakeje mocht zijn en geen overgedecoreerde suikerbom die we cupcakes noemen)
Deed het ook meestal erg goed
maar je krijgt de stoffer en blik er bij, dus je kan meteen aan het werk!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
(soberso snap ik het prima dat ze voor onze traktatie niet heel veel werk doen, die kinderen trakteren ook nog op school.
[..]
[..]
Krijg je dus een lokaal vol met tyfuszooi en mag jij het doen met fruitsalade![]()
![]()
Hatelijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
??quote:Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT DE FUCK
mijn calorieding is al helemala rood, en ik moet nog de hele avond
Inderdaad, is over nagedacht!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je krijgt de stoffer en blik er bij, dus je kan meteen aan het werk!
Afschietenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zat je een uur geleden niet nog op 350cal?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT DE FUCK
mijn calorieding is al helemala rood, en ik moet nog de hele avond
nee toen zat ik verkeerd te kijken blijkbaarquote:Op maandag 16 januari 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echt, je kan toch zelf wel bedenken dat leiding niet blij is met zaagsel?
En die kinderen interesseert het ook geen kont.
Zijn er genoeg die inmiddels zelf smetvrees hebben omdat ze dat van hun ouders meekrijgen
[..]
Zat je een uur geleden niet nog op 350cal?
Melz heeft een pond kaas en drie kroketten gehad als lunch, einz!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echt, je kan toch zelf wel bedenken dat leiding niet blij is met zaagsel?
En die kinderen interesseert het ook geen kont.
Zijn er genoeg die inmiddels zelf smetvrees hebben omdat ze dat van hun ouders meekrijgen
[..]
Zat je een uur geleden niet nog op 350cal?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:49 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet voor vrijdag ook iets creatiefs bedenken.
en ik ben koos inspiratieloos.
is cupcakes met een laagje rood/witte stippen (paddestoel idee) en een vlaggetje ... 5 jaar!
een leuk idee voor groep 1/2?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Ligt aan t beleid van de school..
Waarom niet een "herfst tafereel maken
Van kaas kleine stammetjes maken en cherrytomaatjes de helft als kapje..
Een witte druif en een halve paarse/rode druif als eikeltje..
Etc.
Doorvreten danquote:Op maandag 16 januari 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zit blijkbaar al op de 2000 maar ik heb honger![]()
wat heb je dan allemaal gegeten? Want ik vraag me ernstig af of dat ding wel klopt, zonder avondmaaltijd aan 2000 komen is best een uitdaging namelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zit blijkbaar al op de 2000 maar ik heb honger![]()
Ze sporen elkaar nog aan ook om die debiele rotzooi te makenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je dan allemaal gegeten? Want ik vraag me ernstig af of dat ding wel klopt, zonder avondmaaltijd aan 2000 komen is best een uitdaging namelijk
De tienkleuren-meur-penquote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had vet cole cadeaus !!
Mijn ma kon altijd in de aanbieding iets krijgenEne jaar waren het kleurstiften en het ander jaar (en serieus iedereen vond het ge-wel-dig) heb ik doosjes uitgedeeld waar je je cassettes in kon opbergen
![]()
![]()
O ja en van die ubertoffe pennen met alle kleuren op 1 pen !! Die heb ik ook eens uitgedeeld
Mijn ouders deden niet aan knutselen
Ik denk dat ik ook al best een eind ben vandaagquote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god. Iemand noemt dus die gezonde troep als paddenstoelen.
Zegt de ander "dat lust ze zelf allemaal niet".
Reactie: "Tja, dat krijg je als je je kind alleen maar e-nummers geeft.![]()
![]()
"
Ik wil deze moeder schoppen, serieus! (is dezelfde moeder als met die grabbelton)
Jaaaquote:
2x cappucchinoquote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je dan allemaal gegeten? Want ik vraag me ernstig af of dat ding wel klopt, zonder avondmaaltijd aan 2000 komen is best een uitdaging namelijk
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons op school was het recept simpel, je haalde een blauwe, een rode en een groene doos Croky.
En altijd vloeken, want ik zat vaak achteraan en dan waren alleen de rooie nog over
Behalve Thijs, want die was altijd vlak voor de grote vakantie jaris dus die mama kwam altijd festini's brengen in de pauze
Dat zijn er toch bij lange na geen 2000?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2x cappucchino
4x marokko thee
1 eierkoek
1 mergpijpje
4 volkoren broodjes met appelstroopzooi (die van zonnatura)
1 banaan
halp?
wuuut, dat kan toch nooit al genoeg zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2x cappucchino
4x marokko thee
1 eierkoek
1 mergpijpje
1 banaan
halp?
Dat was bij ons Mirelle altijd, ijsjesquote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons op school was het recept simpel, je haalde een blauwe, een rode en een groene doos Croky.
En altijd vloeken, want ik zat vaak achteraan en dan waren alleen de rooie nog over
Behalve Thijs, want die was altijd vlak voor de grote vakantie jaris dus die mama kwam altijd festini's brengen in de pauze
die pennenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had vet cole cadeaus !!
Mijn ma kon altijd in de aanbieding iets krijgenEne jaar waren het kleurstiften en het ander jaar (en serieus iedereen vond het ge-wel-dig) heb ik doosjes uitgedeeld waar je je cassettes in kon opbergen
![]()
![]()
O ja en van die ubertoffe pennen met alle kleuren op 1 pen !! Die heb ik ook eens uitgedeeld
Mijn ouders deden niet aan knutselen
Ik denk hetquote:Op maandag 16 januari 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
kan het zijn dat ik de anorexia editie van dat calorieding heb?
2 sneetjes volkoren brood aangekliktquote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk het
Kijk eens bij die broodjes, geeft dat ding niet veel te veel grammen aan?
vul je de hoeveelheden wel juist in?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2x cappucchino
4x marokko thee
1 eierkoek
1 mergpijpje
1 banaan
halp?
en dan ALTIJD proberen om 2 of meer kleuren in te duwenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.intertoys.nl/s(...)uren-pen-575007.html
ZE BESTAAN NOG !!! Ik wil em![]()
Het wordt je ook echt onmogelijk gemaakt zegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
Ryan wordt in de herfstvakantie 3 dus na de vakantie mag hij voor het eerst trakteren op de psz.
Nu ben ik niet zo heel erg creatief en wilde bij snaaitaart.nl een krokodillentaart bestellen want ik had al gehoord dat fruit geen goed idee was (3 kindjes met fruitallergie)
Hoor ik vandaag dat spekkies ook een no-go zijn. (gelatine)![]()
Grabbelton werd ook afgeschoten of er moest hetzelfde cadeautje x 14 inzitten.
Nu ben ik even het spoor bijster, wat is nog meer leuk voor kindjes tussen de 3 en 4 jaar oud?
Knippen en plakken lukt me nog wel..(nog net)
nouja cappucchino gaat in kopjes, brood gaat in sneetjes, dus mjaquote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vul je de hoeveelheden wel juist in?
Hoeveel gram is een sneetje, zegt dat ding?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2 sneetjes volkoren brood aangeklikt
Dat is me gelukt!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
en dan ALTIJD proberen om 2 of meer kleuren in te duwenik was een dom kind
Ik had vandaag een fruitbalansdag bedacht, ik heb nu echter wel stevige nood aan een broodje kaas ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
En nu bedenk ik me dat ik nog heul niks heb gegeten vandaag.
Enkel die goeiemorgen-drink-ontbijt zooi vanmorgenEn ik heb ook gewoon mijn lunch vergeten.
Ow well *pakt zak chips uit de kast*
67quote:Op maandag 16 januari 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoeveel gram is een sneetje, zegt dat ding?
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
en dan ALTIJD proberen om 2 of meer kleuren in te duwenik was een dom kind
IK OOK!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
Het komt door het weer... Krijg je meer honger vanquote:Op maandag 16 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vandaag een fruitbalansdag bedacht, ik heb nu echter wel stevige nood aan een broodje kaas ofzo
ook zo'n donker volkorenbroodje?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al, een boterham weegt ongeveer 30 gr.
ik ook!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook!
Ik ga ze trakteren op den volgenden meet!
Ik kan toch heul niet zo lang wachtenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook!
Ik ga ze trakteren op den volgenden meet!
O die waren helemaal epischquote:
nee, die wegen meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook zo'n donker volkorenbroodje?
Dat is denk ik idd rond de 70 gr, dus in die app dan 1 boterhamquote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook zo'n donker volkorenbroodje?
Baas.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O die waren helemaal episch.
Ik heb er nog een stuk of 3 liggen met 4 kleuren.
En dan wel met 2 verschillende kleursettings, dus 8 kleuren in totaal. LIKE A BOSS!
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O die waren helemaal episch.
Ik heb er nog een stuk of 3 liggen met 4 kleuren.
En dan wel met 2 verschillende kleursettings, dus 8 kleuren in totaal. LIKE A BOSS!
Goeden kindertraktatiequote:Op maandag 16 januari 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gebruikte ze op m'n stage ook. Clientenverslagen hadden groen, informatie over de instelling zwart, to do list blauw, andere dingen rood. Of zoiets
. Kon ik tenminste alles in 1 boekje doen
.
En dit
[ afbeelding ]
Als traktatie in een kinderdagverblijf
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
8 eindcijfer academisch nederlands
Succes!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh ik ben tentamen makenja ik was er de hele tijd nog maar whatsappen en bijlezen is niet zo'n goede combi
Succes!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh ik ben tentamen makenja ik was er de hele tijd nog maar whatsappen en bijlezen is niet zo'n goede combi
Baasquote:Op maandag 16 januari 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
goedzo chickiequote:Op maandag 16 januari 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik raad je alleen wel aan de suiker iets naar beneden te schroeven... als ik magquote:Op maandag 16 januari 2012 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA ik had wel wat fout gedaanik had bij stroop eerst 1 porite gekozen en daarna veranderd naar 1/4 maar toen was het 1.25 geworden
maar alles is nu aangepast, ik sta netjes op 1208 cal dus kan vanavond makkelijk pizza bestellen
ik mag helemaal geen suiker meer, ik ben een stomme faalkipquote:Op maandag 16 januari 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik raad je alleen wel aan de suiker iets naar beneden te schroeven... als ik mag
Vrijwel alles wat op je lijstje staat bevat veel suikers. Ik meen me ook te herinneren dat je dat wat moest minderen? Dus ipv appelstroop iets van kaas of vlees pakken en minder koekzooi
Nice !quote:Op maandag 16 januari 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Good luck !!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
In een pizza zit geen suiker, want dat is groentequote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag helemaal geen suiker meer, ik ben een stomme faalkip
maar ik heb heel erg honger en geen eten hier, dus toen ging ik maar koekjes eten
mutsquote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag helemaal geen suiker meer, ik ben een stomme faalkip
maar ik heb heel erg honger en geen eten hier, dus toen ging ik maar koekjes eten
ik had gister 2 (!!!!!) bussen pringles opquote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
ik zit aan de chips cheese onion![]()
Erg gezond dit
Omfg 2??! Hoe krijg je het weg manquote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had gister 2 (!!!!!) bussen pringles op
Waren wel in de bonusquote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had gister 2 (!!!!!) bussen pringles op
Ik word zelfs misselijk na een halvequote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omfg 2??! Hoe krijg je het weg man
was bij de AH in de aanbieding, had twee verschillende smaken mee, allebei paar van genomen, en later zat ik bij allebei op de bodemquote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omfg 2??! Hoe krijg je het weg man
Herkenbaarquote:Op maandag 16 januari 2012 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was bij de AH in de aanbieding, had twee verschillende smaken mee, allebei paar van genomen, en later zat ik bij allebei op de bodem
Vetzakquote:Op maandag 16 januari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
verdomme zeg, ik heb gister ook een hele sub kalkoen gehad incl koekje, dat is ook al over de 1000 cal, en dan nog die pringles, mijn ontbijt, dropjes, twee cappucchinos
mels, ik zou ze ook wel weg krijgen hoor, 2 bussen pringlesquote:Op maandag 16 januari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
verdomme zeg, ik heb gister ook een hele sub kalkoen gehad incl koekje, dat is ook al over de 1000 cal, en dan nog die pringles, mijn ontbijt, dropjes, twee cappucchinos
Straks wordt je nog dik!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ranzigen vetklep!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Omdat sommigen af willen vallen?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vetzak
Nee maar serieus jullie zitten allemaal te panieken om die calorieën, like whyyyy
snel weer studeren dan!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuu ik kan geen CC krijgen want ben gestopt met studie dus ik krijg geen stufi meer dus niet genoeg inkomsten.Belt ie eerst om te zeggen dat alles ok is, en vervolgens belt ie om te zeggen dat het niet ok is.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
mels, ik zou ze ook wel weg krijgen hoor, 2 bussen pringles
KLIKOquote:
Vandaar sommigen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil niet af vallen ik wil gweoon weten wat ik binnen krijg
log eens in op bloglovin en kijk gewoon bij jouw eigen blogs, als die er tussen staat is hij nog steeds gelinkedquote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben echt een muts...
Ik heb die ene blogpost verwijderd want dat zag er stom uit. Maar daarna realiseerde ik me dat ik wellicht nu geen nieuwe volgers zou kunnen zien op bloglovers. Ik had natuurlijk de code niet meer, dus wat doe ik? Ik ga 'm un-claimen en wil 'm dan opnieuw gaan claimen zodat ik die code weer zou krijgen.
WRONG!!! krijg natuurlijk de melding dat de blog al geclaimed is.
FOEK!
Maar ff mailtje gestuurd hoe de fuck ik die geclaimde blog weer terug in mijn overzicht krijg
pak een boterham of wat kwarkquote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
KLIKO
maar dilemma: ik heb nog steeds honger
Jij mag niet afvallenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil niet af vallen ik wil gweoon weten wat ik binnen krijg
supergoed!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik was trouwens 1,1 kilo lichter dan vorige week maandag
Geen drank en geen chips en verder gewoon normaal gegeten! Ook uit eten geweest enzulks. Dat houd ik wel even vol
Oh, kutje...quote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben echt een muts...
Ik heb die ene blogpost verwijderd want dat zag er stom uit. Maar daarna realiseerde ik me dat ik wellicht nu geen nieuwe volgers zou kunnen zien op bloglovers. Ik had natuurlijk de code niet meer, dus wat doe ik? Ik ga 'm un-claimen en wil 'm dan opnieuw gaan claimen zodat ik die code weer zou krijgen.
WRONG!!! krijg natuurlijk de melding dat de blog al geclaimed is.
FOEK!
Maar ff mailtje gestuurd hoe de fuck ik die geclaimde blog weer terug in mijn overzicht krijg
Ja dat snap ik ook wel, maar dat alles dan moet worden opgeschreven en uitgeteld, bedoel je weet toch zelf ook wel ongeveer wat in wat zit?quote:
Ja september pas weerquote:
neeee ik begin vandaag pas, maar ik was net gewoon even nieuwschierig naar gister, weet wel dat het nie gezond is maar ik wou gewoon weten hoeveel t wasquote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij mag niet afvallen
Maar Sjaan, bij jou moet ik er stiekem wel een beetje om lachen. Als je kijkt naar wat je de afgelopen twee dagen gegeten hebt, moet je dan kcal optellen om te zien dat het niet heul gezond is?
Hij staat er weerquote:Op maandag 16 januari 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
log eens in op bloglovin en kijk gewoon bij jouw eigen blogs, als die er tussen staat is hij nog steeds gelinked
true storyquote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij mag niet afvallen
Maar Sjaan, bij jou moet ik er stiekem wel een beetje om lachen. Als je kijkt naar wat je de afgelopen twee dagen gegeten hebt, moet je dan kcal optellen om te zien dat het niet heul gezond is?
dat doen we toch met die appppp! niets schrijven en rekenenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar dat alles dan moet worden opgeschreven en uitgeteld, bedoel je weet toch zelf ook wel ongeveer wat in wat zit?
[..]
Ja september pas weeren heb een CC nodig om te boeken voor een hotel voor Londen aargh.
Dat wist ik eerst niet hoor. Niet overal staat informatie op. Ik vind het wel handig.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar dat alles dan moet worden opgeschreven en uitgeteld, bedoel je weet toch zelf ook wel ongeveer wat in wat zit?
[..]
Ja september pas weeren heb een CC nodig om te boeken voor een hotel voor Londen aargh.
quote:
nou, volgens mij heb ik alweer een aantal posts voorbij zien komen die het tegengestelde bewijzenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niet aan de lijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op de volgende meet kunnen we elkaar allemaal niet meer vinden omdat we van die slanken dennen zijn![]()
![]()
Oppernerdddddquote:Op maandag 16 januari 2012 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat doen we toch met die appppp! niets schrijven en rekenen
jaaa, je geeft gewoon aan koekje en dan vraagt ie zelf welk koekje en zelfs werlke supermarkt enzoquote:Op maandag 16 januari 2012 15:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oppernerddddd
Nee okay ladies ik snap jullie punt hoorDoet ie zelf dan ook vet van het eten enzo berekenen? Aangezien dat ook belangrijk is enzo
allemaal latjes!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op de volgende meet kunnen we elkaar allemaal niet meer vinden omdat we van die slanken dennen zijn![]()
![]()
Dan gaan we naar de meet en dan ineens gaan we ons allemaal verstoppen achter een lantarenpaal en dan ben jij ons zo allemaal ineens kwijtquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gaan we naar de meet en dan ineens gaan we ons allemaal verstoppen achter een lantarenpaal en dan ben jij ons zo allemaal ineens kwijt![]()
![]()
Ahazquote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa, je geeft gewoon aan koekje en dan vraagt ie zelf welk koekje en zelfs werlke supermarkt enzo
jup!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oppernerddddd
Nee okay ladies ik snap jullie punt hoorDoet ie zelf dan ook vet van het eten enzo berekenen? Aangezien dat ook belangrijk is enzo
dit, alleen ben ik dus niet goed bezig maar okayquote:Op maandag 16 januari 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup!
Maar ik gebruik het vooral als rode draad... door mijn eethistorie weet ik heel goed wat wel en niet kan, het stelt mij gewoon gerust om zwart op wit te zien dat ik goed bezig ben. Allemaal spiegies!
Bazenkindquote:
Ik had trouwens eerst 16 boten, maar zoonlief heeft in een onbewaakt ogenblik 2 boten opgegeten![]()
die dingen zijn toch fruit en groen, dan horen ze gezond te zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik dat van die druiven klaarblijkelijk wel wat verdrongen had
Dit soort ouders zijn zo zeldzaam tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 oktober 2010 09:55 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
oh dat vechten ze daar wel uit op het kdv en over de hygenie maak ik me nooit zorgen, de kinderen eten hier ook gewoon brood op dat op de grond gevallen is enzo.
Goeden moederquote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en die moeder is ook baas![]()
Ze wilde eerst 1 of andere trein bouwen met haar kind wat ze dan op het kdv in stukjes mochten hakken. Zegt iemand dat dat niet handig is en niet hygienisch
[..]
Dit soort ouders zijn zo zeldzaam tegenwoordig
oh ze zijn ook wel gezond, je moet ze alleen met mate eten en geen hele doos achter elkaar zoals ikquote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die dingen zijn toch fruit en groen, dan horen ze gezond te zijn
ik at ook een doos druifjes per dagquote:Op maandag 16 januari 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ze zijn ook wel gezond, je moet ze alleen met mate eten en geen hele doos achter elkaar zoals ik
samequote:Op maandag 16 januari 2012 16:02 schreef Diconnected het volgende:
Pff wat een gedoe om traktaties zegtoen ik jong was en trakteerde was het of een zakje chips of een waterijsje
of een lelijk cakeje zonder opsmukquote:Op maandag 16 januari 2012 16:02 schreef Diconnected het volgende:
Pff wat een gedoe om traktaties zegtoen ik jong was en trakteerde was het of een zakje chips of een waterijsje
Pff ja idd. Als mijn kids trakteren krijgen de klasgenoten gewoon een zakje chips of een mini zakje m&m's ofzo, en de juffen en meesters een plakje cake ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
echt, ik ga me zoooo ver van dat soort ellende distantieren later... hoop ik
Die traktaties, da's toch alleen maar pochen met hoeveel tijd / geld / creativiteit je als moeder hebt? Het gaat toch helemaal niet meer om de kinderen?
en de kinderen die geen snoep mogen en allergisch zijn voor appels dan? Nou? Nou?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Of ik gooi wat snoep in een zak en zeg dat ze mogen graaien. En voor diegene die zeuren dat het ongezond is; krijgen ze een appel.
Klaar ! Kids met die appel zullen heul blij zijn met hun 'gezonde' ouders dan
Krijgen nen bananananan !!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de kinderen die geen snoep mogen en allergisch zijn voor appels dan? Nou? Nou?
Een zakje met lucht met gratis voetreis naar Romequote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de kinderen die geen snoep mogen en allergisch zijn voor appels dan? Nou? Nou?
Ouders schoppen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer zoeen prachtig gedecoreerd huis vol slingers en ballonnen.... en een grote opblaas-1 op de deurquote:Op maandag 16 januari 2012 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kinderen zelf hoeven al die ongein niet. Maar dat weet je al aangezien de meeste van die ouders het ook voor de eerste verjaardag doen.
dertig beestjes hakenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:08 schreef BGTes het volgende:
Kinderen willen gewoon snoep of chips, ouders willen laten zien hoe lekker creatief ze zijn met kekke kleurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racewagens !!!!
Nee.. GEZONDE racewagens !!! Nou.. Wat een ge-wel-dig cadeau is dat zeg ! Wat zou ik daar toch blij mee zijn
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Viel hartstikke mee, ze was in minder dan een half uurtje klaar met zo'n beestje en ze hoefde er maar 23 te maken!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dertig beestjes haken
Ik heb gisteren mijn eerste haakles gehad en ik verdien al een prijs als ik ooit 1 beestje gehaakt krijg!
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
zelfs ik zie daar geen racewagen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racewagens !!!!
Nee.. GEZONDE racewagens !!! Nou.. Wat een ge-wel-dig cadeau is dat zeg ! Wat zou ik daar toch blij mee zijn
disclaimer
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Viel hartstikke mee, ze was in minder dan een half uurtje klaar met zo'n beestje en ze hoefde er maar 23 te maken!
![]()
Tijdverspillingquote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dertig beestjes haken
Ik heb gisteren mijn eerste haakles gehad en ik verdien al een prijs als ik ooit 1 beestje gehaakt krijg!
Je ziet die kinders denken: "Oh. Geen chips?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon nen egel!
[ afbeelding ]
Goed zat!
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet wel toegeven dat vrijwel al onze kinderen gek zijn op banaan en dat de meeste komkommer ook lekker vinden, dus dit heeft een verdomd hoge kans van slagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racewagens !!!!
Nee.. GEZONDE racewagens !!! Nou.. Wat een ge-wel-dig cadeau is dat zeg ! Wat zou ik daar toch blij mee zijn.
Maar kinderen zijn ook mieperts. In de vakantie had ik snoepsneeuwpoppetjes met ze gemaakt (soesjes als lijf en dan wat frutten met drop enzo, zijn ze weer even zoet.). Zat dus allemaal verschillend spul in en kinderen presteerden het om te zeggen "ik lust hem niet".
Toen heb ik gezegd dat dat niet kan, het zijn allemaal verschillende dingen, dus het kan niet dat je de hele pop niet lust.
Ze durven gewoon niet te eten wat ze niet kennen en worden daar blijkbaar ook niet in gestimuleerd![]()
(die soesjes waren wel oprecht ranzig trouwens)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
kennen jullie dezen nog?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ziet die kinders denken: "Oh. Geen chips?"
Dat hoofd van dat meisjequote:Op maandag 16 januari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon nen egel!
[ afbeelding ]
Goed zat!
Ethisch gezien ook niet meer verantwoordquote:Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennen jullie dezen nog?
[ afbeelding ]
Die heb ik verdrongen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennen jullie dezen nog?
[ afbeelding ]
van die maitre paul baggert zekerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat vrijwel al onze kinderen gek zijn op banaan en dat de meeste komkommer ook lekker vinden, dus dit heeft een verdomd hoge kans van slagen.
Maar kinderen zijn ook mieperts. In de vakantie had ik snoepsneeuwpoppetjes met ze gemaakt (soesjes als lijf en dan wat frutten met drop enzo, zijn ze weer even zoet.). Zat dus allemaal verschillend spul in en kinderen presteerden het om te zeggen "ik lust hem niet".
Toen heb ik gezegd dat dat niet kan, het zijn allemaal verschillende dingen, dus het kan niet dat je de hele pop niet lust.
Ze durven gewoon niet te eten wat ze niet kennen en worden daar blijkbaar ook niet in gestimuleerd![]()
(die soesjes waren wel oprecht ranzig trouwens)
WAAR IS MIJN CHIPS???quote:Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hoofd van dat meisje![]()
"Are you fucking serious?![]()
![]()
![]()
"
Hoop werk johquote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ok toegegeven. Dit vind ik dan wel weer leuk
[ afbeelding ]En met snoep vullen ja !!! Niks rozijnen o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |