Ja dat welquote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Catkiller het volgende:
Ach jongen toch, komt wel goed. Nu kan je alle spelletjes die je hebt van Disney weer opnieuw spelen. Is toch leuk?
Ik heb helaas alleen GT5 en MK op mijn PS3, als die het nog wel doet overigens. Is ergens voordat PSN down was die hele tijd voor het laatst aan geweest.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat welnog een plus punt
keertje samen?
Alleen maar liefde hier nephewquote:Op maandag 16 januari 2012 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had van jou wel wat meer liefde verwacht.
bitches don't know 'bout Kingdom Heartsquote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Catkiller het volgende:
Ach jongen toch, komt wel goed. Nu kan je alle spelletjes die je hebt van Disney weer opnieuw spelen. Is toch leuk?
Da´s ook precies de reden waarom ik geen fifa meer speel.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spur of the moment zeg maar. Naja tot aan dat moment was ik wel trots op mijzelf.
Hoor vaak genoeg van lui die hun controller tijdens fifa ofso kapot gooien (hoi Steven), ik zelf tot nog toe altijd mijzelf redelijk in kunnen houden.
hoiquote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spur of the moment zeg maar. Naja tot aan dat moment was ik wel trots op mijzelf.
Hoor vaak genoeg van lui die hun controller tijdens fifa ofso kapot gooien (hoi Steven), ik zelf tot nog toe altijd mijzelf redelijk in kunnen houden.
Hoezo niet? al nieuwe ps3 gekocht zaterdag en gelijk verderquote:Op maandag 16 januari 2012 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
Wel een geluk bij een ongeluk TS, het is kut dat je PS3 kapot is maar nu hoef je tenminste niet meer je tijd te verdoen met dat poepspel te spelen
quote:
Cloud werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:57 schreef Catch22- het volgende:
de xbox slaat alle progress en accountinfo op "in de cloud"
pwn
Kan niet met 1e phat editie. Plus hij was al eens gefixt paar maand geleden. Was er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:21 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Je had je ps3 beter kunnen reflowen dan stuk gooien.
Neehoor. En als wel dan koop ik een nieuwe. En die 40 euro per jaar lig ik niet wakker van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cloud werkenje komt de problemen nog wel tegen mannetje.
Al was het wel handig geweest ja, maar daar moet je voor dokken voor plusmember
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |