abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106865225
We hebben een geverfde muur in de kleur grijs. (Histor latex gemixt met een kleurtje)
Als er dan soms een vlekje is willen we dat weghalen met een beetje water en sop, maar de vlek blijft en wordt alleen maar groter en donkerder.

Misschien was het toch geen afwasbare verf. :(

Iemand enig idee om dit nog goed te krijgen?

Ik heb de verf nog staan dus zou in principe het stukje bijwerken, maar dan blijft het niet zo'n strak geheel en zie je denk ik verkleuring.
Of kan je dit makkelijk bijwerken?
  maandag 16 januari 2012 @ 11:57:24 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_106865304
quote:
Ik heb de verf nog staan dus zou in principe het stukje bijwerken, maar dan blijft het niet zo'n strak geheel en zie je denk ik verkleuring.
Wellicht wordt het beter dan nu ;)
Kun je niet gewoon het muurdeel helemaal doen?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_106865326
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:57 schreef error_404 het volgende:

[..]

Wellicht wordt het beter dan nu ;)
Kun je niet gewoon het muurdeel helemaal doen?
Ja dat sowieso.
Hmm ja het is een muur van 9 meter.
pi_106865713
als je het helemaal niet meer wil zien moet je echt je hele muur over schilderen. Als je een klein stukje doet, zal je het altijd blijven zien.

Als je de muur helemaal gedaan hebt, zou je er een sealer overheen kunnen zetten. Dan kan je je muur daarna gewoon vochtig afnemen. Je hebt tegenwoordig hele mooie matte sealers waardoor je het bijna niet ziet dat er wat overheen zit.
pi_106867458
Je blijft bijgewerkte tex altijd zien.

Hoe beter de kwaliteit van de tex, hoe beter hij afwasbaar is.

Histor kan bijvoorbeeld 5 sterren geven voor reinigbaarheid, maar dat is bijvoorbeeld 1 ster voor reinigbare Sikkens tex.
( verschil van kwaliteit ).

Lees daarnaast de productinformatie bladen van de tex. Staat meestal ook een hoop in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')