abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106906033
Moeten is ook niet het juiste woord; Ik ervaar het wel alsof de natuur, m'n instinct me wel naar die langdurige relatie wil hebben. Maar ik kan me gewoon geen persoon of situatie kunnen voorstellen waarin ik werkelijk echt blij gelukkig ben met iemand.. ook na de eerste paar maanden.
pi_106906125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:55 schreef Roellie80 het volgende:
Moeten is ook niet het juiste woord; Ik ervaar het wel alsof de natuur, m'n instinct me wel naar die langdurige relatie wil hebben. Maar ik kan me gewoon geen persoon of situatie kunnen voorstellen waarin ik werkelijk echt blij gelukkig ben met iemand.. ook na de eerste paar maanden.
Ben je dan uberhaupt wel blij met jezelf?
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:58:43 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106906138
Kun je je voorstellen wat het zou toevoegen aan je leven, in plaats van wat je zou moeten opgeven?
The love you take is equal to the love you make.
pi_106906312
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Kun je je voorstellen wat het zou toevoegen aan je leven, in plaats van wat je zou moeten opgeven?
Voor of na ze weer naar de volgende gaat?
UITGESCHREVEN
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:06:03 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106906337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik vroeg het niet aan jou, maar aan Roellie80. Ik had even moeten quoten.
pi_106906362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vroeg het niet aan jou, maar aan Roellie80. Ik had even moeten quoten.
Had je even moeten doen, ja.
UITGESCHREVEN
pi_106906375
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben je dan uberhaupt wel blij met jezelf?
Ja, waarom niet?
quote:
Ik zie zeker wel voordelen, maar tot nu toe zijn de ergernissen altijd groter geweest in vergelijking tot de voordelen. Maar dan heb je natuurlijk nog het werkelijke "probleem" dat je eigenlijk nooit iemand tegenkomt welke kan voldoen aan de zware eisen
pi_106906416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:55 schreef Roellie80 het volgende:
Duidelijk omschreven zo. Zo voelt het voor mij ook wel, met het verschil dat ik me wel kan voorstellen dat ik mijn leven met iemand deel, alleen nog niet weet wie, omdat ik die nog niet ben tegengekomen.

quote:
Ook weer een heel goed punt. Beetje een overeenkomst met stoppen met roken, iedereen die rookt en wil stoppen is bang dat hij/zij er genot op inlevert, want tabak is een genotsmiddel. Maar als je die persoon vraagt welke sigaret vind je nou echt lekker, dan zijn er dat helemaal niet zoveel.

M.a.w., het is dus vaak de manier waarop je naar iets kijkt wat bepaalt hoe je daar over denkt. Kijk je er vervolgens op een andere manier naar, dan moet je je mening soms helemaal bijstellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef Roellie80 het volgende:

Ik zie zeker wel voordelen, maar tot nu toe zijn de ergernissen altijd groter geweest in vergelijking tot de voordelen. Maar dan heb je natuurlijk nog het werkelijke "probleem" dat je eigenlijk nooit iemand tegenkomt welke kan voldoen aan de zware eisen
Welke eisen stel je eigenlijk dan?
pi_106906445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef picardmike het volgende:

[..]

Echt serieus gast, wtf hebben vrouwen jou aangedaan dat jij er zo over denkt?
pi_106906482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?

[..]

En wat voor ergernissen zijn dat geweest? :)
BlaBlaBla
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:12:39 #251
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106906505
Ik zou hem negeren :')

En ik zou ook nooit mijn standaard verlagen eigenlijk, daar zijn de langetermijn effecten te groot voor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106906695
Ik heb vanaf mijn 18e een aantal langdurige relaties gehad. De ene was slim, erg prettig wanneer je een keer over een onderwerp echt wilt discuseren. De ander was lui. Vind ik helemaal niet erg. Ik hoef niet een meid die zaterdag 's morgens vroeg de deur uit moet. De ander had de meest perfect kont ooit.

Het is altijd aanpassen. Bij de een wat minder dan bij de ander maar je ontkomt er niet aan. En ik heb steeds minder zin me aan te passen. Ik wil doen waar ik zin in heb, een goed gesprek kunnen voeren. En dan het liefst ook het uiterlijk wat mij helemaal aanspreekt. En ik kan al heel snel ergens op afknappen. Of laat ik het anders zeggen, ik word gewoon niet snel verliefd

Nu heb ik ook wel eens wat ge-internet-date; laatst nog een mooie slimme meid. Kon het goed met haar vinden, maar voel me simpelweg niet sexuaal tot haar aangetrokken. En heb het na de 2e date afgekapt tot verdriet van haar kant. "je geeft het geen kans". Misschien wel niet, ik heb geen zin meer me in een relatie te storen wanneer ik maar moet gokken dat ik er beter van word.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:22:25 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106906773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:19 schreef Roellie80 het volgende:r me in een relatie te storen wanneer ik maar moet gokken dat ik er beter van word.
Gelukkig heb je na 2/3 dates niet gelijk een relatie. En kan je het ook langer aankijken. ;)
Als het niet klikt, dan klikt het niet. simple as that. Maar het is soms wel verstandig om het meer tijd te geven dan 2 momentopnamen zeg maar.
pi_106906813
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:12 schreef Re het volgende:
Ik zou hem negeren :')

En ik zou ook nooit mijn standaard verlagen eigenlijk, daar zijn de langetermijn effecten te groot voor
Als in, ik heb een lijst waar iemand aan moet voldoen op papier en mocht dat niet het geval zijn gaat het hele feest niet door? Of hoe moet ik dat zien?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106906844
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:11 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat voor ergernissen zijn dat geweest? :)
Dat kan van alles zijn. zo heb ik een hekel aan een verkeerde/irritante lach. Enkele andere voorbeelden;
* "Wie is er belangrijker; je vrienden of ik?" :r
* "We gaan wel op zaterdag shoppen hoor!" - nee
* Meiden die nergens interesse voor hebben of gewoon simpelweg dom zijn.
* Meiden die naar de buitenwereld anders doen dat ze daadwerkelijk zijn

enzovoorts.. maar over het algemeen ben ik gewoon op iemand uitgekeken na een paar maanden. Dan denk ik een op een bepaald moment; "Eingelijk heb ik helemaal geen zin om met jou vrijdagavond op de bank te liggen, ik ga veel liever alleen thuis met een jointje lekker gamen"
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:26:11 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106906874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Roellie80 het volgende:

Dan denk ik een op een bepaald moment; "Eingelijk heb ik helemaal geen zin om met jou vrijdagavond op de bank te liggen, ik ga veel liever alleen thuis met een jointje lekker gamen"
Maar dat hoeft elkaar natuurlijk niet uit te sluiten. Het is pas einde oefening als je gewoon uberhaupt elke keer opziet tegen het elkaar zien.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:27:10 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106906900
quote:

[..]

Dat kan van alles zijn. zo heb ik een hekel aan een verkeerde/irritante lach. Enkele andere voorbeelden;

enzovoorts.. maar over het algemeen ben ik gewoon op iemand uitgekeken na een paar maanden. Dan denk ik een op een bepaald moment; "Eingelijk heb ik helemaal geen zin om met jou vrijdagavond op de bank te liggen, ik ga veel liever alleen thuis met een jointje lekker gamen"
A. Je bent er niet geschikt voor.
B. Je hebt de ware voor jou nog niet gevonden.

Kies maar.
pi_106906936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Maar dat hoeft elkaar natuurlijk niet uit te sluiten. Het is pas einde oefening als je gewoon uberhaupt elke keer opziet tegen het elkaar zien.
Het is elke keer een kwestie van tijd. De ene keer is dat vrij snel, maar het heeft ook wel eens 4 jaar geduurd voor ik voor mezelf zeker wist dat ik er eigenlijk alleen moeite voor moet doen om het leuk te maken.

Dat kan je best lang volhouden, maar op een gegeven moment denk je dan toch, ik ga wel alleen verder, dan hoef ik nergens meer rekening mee te houden :{
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:29:45 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106906969
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:28 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het is elke keer een kwestie van tijd. De ene keer is dat vrij snel, maar het heeft ook wel eens 4 jaar geduurd voor ik voor mezelf zeker wist dat ik er eigenlijk alleen moeite voor moet doen om het leuk te maken.

Dat kan je best lang volhouden, maar op een gegeven moment denk je dan toch, ik ga wel alleen verder, dan hoef ik nergens meer rekening mee te houden :{
Heb je in ieder geval 4 jaar een leuke tijd gehad O+ (mag ik hopen)
pi_106907016
Gewoon niet meer over peinzen. Je komt er niet uit op die manier. Het komt als het komt. En als het niet komt, komt het niet. Als je nou diep ongelukkig was, was het een ander verhaal. Maar die indruk heb ik niet.
pi_106907039
Ik heb eigenlijk maar een paar eisen:

1. Ze moet een normaal figuur hebben. Dus geen gratenpakhuis maar ook geen moddervet varken. Gewoon normaal.
2. Normaal gezicht, hoeft echt geen fotomodel te zijn, maar als ik kokhalsneigingen krijg naar d'r te kijken gaat het niet werken.
3. Intelligentie: wederom is normaal het toverwoord. Universitair hoeft echt niet, maar oerstom is gewoon dikke afknapper.
4. Geil zijn: geen gelul met 'ik vind het niet zo belangrijk' bla bla bla. Ze moet gewoon van sex houden, ook na een paar jaar. Sex moet voor haar een big issue zijn. En niet dat preutse gezeik of dat het allemaal pijn doet of zo.
5. Geen meisje meisje. Van die nepnagels die al gaan huilen als er een lamp vervangen moet worden of een boodschappentas de auto uit moet: laaaaaters! Wel vrouwelijk qua uiterlijk, stoer/mannelijk qua innerlijk.

Eigenlijk zoek ik dus gewoon een normaal wijf die van neuken houd en bierkratten sjouwt 8-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_106907053
quote:

[..]

En als je nu iemand zoekt die er ook van houdt om op vrijdagavond met een jointje te gamen? M.a.w. iemand die misschien wat dichter bij je levensstijl komt.
pi_106907076
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:30 schreef wasgetekend het volgende:
Gewoon niet meer over peinzen. Je komt er niet uit op die manier. Het komt als het komt. En als het niet komt, komt het niet. Als je nou diep ongelukkig was, was het een ander verhaal. Maar die indruk heb ik niet.
Dat vind ik ook, maar dan laat dat instinct me zo eens in de zoveel tijd toch over dit onderwerp weer eens diep nadenken. Zoals dit topic ook zo'n aanleiding is :P
pi_106907260
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef Kper_Norci het volgende:
En als je nu iemand zoekt die er ook van houdt om op vrijdagavond met een jointje te gamen? M.a.w. iemand die misschien wat dichter bij je levensstijl komt.
Tja, tis jou topic, zeg jij het maar hoe makkelijk het is ;)

En dat kan wel, maar dan zijn het altijd weer andere dingen die dermate botsen, het blijft gewoon een kwestie van teveel eisen hebben denk ik.
Het kan aan mij liggen, ik heb wel aardig wat vrouwelijke vrienden, het komt op mij altijd over alsof vrouwen makkelijker hun wensen laten vallen wanneer ze een lieve vent tegenkomen.
pi_106907893
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
het komt op mij altijd over alsof vrouwen makkelijker hun wensen laten vallen wanneer ze een lieve vent tegenkomen.
Op mij komt het altijd over dat vrouwen makkelijker een lieve vent laten vallen wanneer ze hun wensen bijstellen.
pi_106908250
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:03 schreef wasgetekend het volgende:

[..]

Op mij komt het altijd over dat vrouwen makkelijker een lieve vent laten vallen wanneer ze hun wensen bijstellen.
Ik krijg soms het idee dat vrouwen niet eens een lieve vent willen. Ik ben al zo vaak in de friendszone terecht gekomen, ik kan er rondleidingen geven. Dus dan krijg je ook af en toe wel eens het gevoel van, moet ik niet wat botter worden ofzo. En ik heb hele botte humor hoor, daar ligt het allemaal niet aan, maar ik hou ook gewoon graag de deur voor je open en dat soort dingen. Maar dat lijkt steeds minder gewaardeerd te worden. Maar goed, dat is een idee op basis van ervaringen, hoeft niet de waarheid te zijn.

Volgens mij is hier een tijdje terug al een keer een topic over geweest, of de gentlemen nog wel gewaardeerd wordt of iets van die strekking.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:18:36 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106908360
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik krijg soms het idee dat vrouwen niet eens een lieve vent willen. Ik ben al zo vaak in de friendszone terecht gekomen, ik kan er rondleidingen geven. Dus dan krijg je ook af en toe wel eens het gevoel van, moet ik niet wat botter worden ofzo. En ik heb hele botte humor hoor, daar ligt het allemaal niet aan, maar ik hou ook gewoon graag de deur voor je open en dat soort dingen. Maar dat lijkt steeds minder gewaardeerd te worden. Maar goed, dat is een idee op basis van ervaringen, hoeft niet de waarheid te zijn.

Volgens mij is hier een tijdje terug al een keer een topic over geweest, of de gentlemen nog wel gewaardeerd wordt of iets van die strekking.
Ligt denk ik geheel aan de vrouw of het gewaardeerd wordt. Daar speelt natuurlijk leeftijd ook een rol bij. Zie niet dat 15 jarige guppies het waarderen.. terwijl wanneer je de oudere generatie neemt dat ze het eerder zullen waarderen.
Ik vind het leuk als een man de deur voor mij openhoudt.. maar het moet niet een verplichting zijn bv.. dat ik hem zelf niet open 'mag' doen :')

Maar ook hier geldt weer.. iedere vrouw is anders.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:19:06 #268
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106908377
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Anders blijf je gewoon jezelf.
Gek genoeg werkt dat nog wel het beste.

Een man die een deur voor mij opent, dikke prima hoor maar van mij hoeft het echt niet. De mannen waar ik op val zijn ook totaal niet zo eigenlijk.
Heaven is a place on earth with you
pi_106908518
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een paar eisen:

1. Ze moet een normaal figuur hebben. Dus geen gratenpakhuis maar ook geen moddervet varken. Gewoon normaal.
2. Normaal gezicht, hoeft echt geen fotomodel te zijn, maar als ik kokhalsneigingen krijg naar d'r te kijken gaat het niet werken.
3. Intelligentie: wederom is normaal het toverwoord. Universitair hoeft echt niet, maar oerstom is gewoon dikke afknapper.
4. Geil zijn: geen gelul met 'ik vind het niet zo belangrijk' bla bla bla. Ze moet gewoon van sex houden, ook na een paar jaar. Sex moet voor haar een big issue zijn. En niet dat preutse gezeik of dat het allemaal pijn doet of zo.
5. Geen meisje meisje. Van die nepnagels die al gaan huilen als er een lamp vervangen moet worden of een boodschappentas de auto uit moet: laaaaaters! Wel vrouwelijk qua uiterlijk, stoer/mannelijk qua innerlijk.

Eigenlijk zoek ik dus gewoon een normaal wijf die van neuken houd en bierkratten sjouwt 8-)
Als we toch bezig zijn met eisen posten en de vraag of deze te kieskeurig zijn, dan wil ik jullie de mijne ook niet onthouden.

Ik zoek een vent met een uiterlijk dat bad news uitstraalt. Zo'n type waarbij al je alarmbellen van gaan rinkelen en pure geilheid oproept en waarvan je vriendinnen zeggen: "Niet aan beginnen!" Maar dan onverwachts onder dat uiterlijk een slimme vent zit, met veel humor, waar je dom mee kunt ouwehoeren, maar ook serieuze gesprekken kan voeren, eigenlijk stiekem ook wel lief kan zijn. En dan als laatste eisen ook nog betrouwbaar is en nog moeilijker: niet bezet is :')

Ze zijn zeldzaam en ben tot op heden alleen nog maar het onbetrouwbare type in deze categorie tegen gekomen. Maar ze bestaan vast. :D
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:26:47 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106908648
Pas toen ik 'm leerde kennen, wist ik waar ik al die tijd naar op zoek was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')