Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
Succes Freddeh!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Freddeh het volgende:
Zo, voor het eerst in lange tijd ga ik dus de goede kant weer op. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen. Plan is om nu vanavond eindelijk toch eens te gaan fietsen, lijkt me heerlijk.
Doel voor dit jaar is 5000km.
Thanksquote:
Nee, de RVV wordt hem niet. Heb met Fab afgesproken dat we wel iets willen rijden, maar dan minder massaal dan de RVV. Voorlopig hebben we dus de Peter van Petegem classic, of de Edura Classic op het menu staan, maar het wordt mogelijk voor mij lastig om een van die twee te gaan rijden... Blijft een beetje een gok, met mijn huidige woon/werk issues.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:55 schreef cafca het volgende:
Sooo, deel 5 alweer, en nog niemand die de Challenge (blijvend) gehaald heeft.
Maar we gaan ervoor dit jaar!
Ga jij de RVV nog rijden, Freddeh?
Goed bezig manquote:Op maandag 16 januari 2012 12:16 schreef the85mc het volgende:
Vandaag 81 kg! dus gaat lekker steady door! Als ik met een jaar geleden vergelijk heb ik de 10 kg bijna gehaald, januari 2011 was ik boven de 90 kg. Ik ben met de challenge meegaan doen toen ik 87,5 kg was. Maar 77,5 zal erg moeilijk worden voor mij, als ik dat haal en ik verlies geen spieren dan heb ik een vetpercentage van ~7%. Dat zou wel kunnen maar dat wordt erg moeilijk. Ik ga dat wel proberen natuurlijk. Daarna wat krachttraining doen tot een kilo of 80.
Ik zal waarschijnlijk nooit het vedergewicht van een klimmer halen, maar elke kilo eraf is natuurlijk meegenomen..quote:Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sheet bijgewerkt...moet nog veel kwijt voordat ik echt lekker klim dit voorjaar! En ik moet Freddeh wel natuurlijk zoek rijden
Heb je uiteraard gelijk in, maar een paar kilo minder helpt tussen de oren ook al flink mee heh..quote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef eentwee het volgende:
Maak je maar niet te veel illusies, conditie doet veel meer voor de fietsprestaties dan een paar kilo minder. Tenminste, op ons niveau van toerist.
Inderdaad, normaal zou dat mij ook niet echt trekken. Maar aangezien je hier door diëtisten ook ná die extreme periode wordt begeleid zou het misschien toch kunnen werken..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb altijd mijn twijfels over dit soort extreme dingen...sporten terwijl je veel te weinig naar binnen krijgt, gooit je lichaam in een situatie waar het denkt dat het in een noodsituatie zit. dus wat gebeurt er als je weer normaal doet? Gaat je lichaam een extra laagje vet kweken, voor het volgende noodgeval....
Hoeveel?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef Oksel het volgende:
Alleen jammer dat zukke sportvasten dingen zo jezus-duur zijn.
Hmm dat is inderdaad wel pittig.. Dat heb ik er nou ook weer niet voor overquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:08 schreef Oksel het volgende:
Sportvasten is 300 EUR ofzo.
Ik probeer ook lichter te worden door weinig koolhydraten te eten. Weinig brood, veel ei, fruit, etc. Geen aardappels, veel groente.
Maar 't is verdomd moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |