Klopt, maar deze hint hoort natuurlijk niet in de SC thuisquote:Op maandag 16 januari 2012 09:54 schreef Dopekoe het volgende:
Denzel zat wel in een duikbotenfilm maar niet in the hunt for red october
Klopt, maar ik ben nog niet geheel wakker en betwijfel over dat vandaag uberhaubt nog zal gebeurenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Klopt, maar deze hint hoort natuurlijk niet in de SC thuis
ik vond t ook echt wel een relaxte zondagmiddag filmquote:Op maandag 16 januari 2012 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat laatste plaatje is geweldigdie film wil ik ook zien
ze netjes op hun fouten wijzen? hoe anders?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:03 schreef hornage het volgende:
Mmm, hoe gaan we met deze FMT newbies om?
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ze netjes op hun fouten wijzen? hoe anders?
Zie je kunt het welquote:Op maandag 16 januari 2012 14:12 schreef hornage het volgende:
[..]
Was handiger geweest
Maar ik geloof je dat je niet een imagesearch hebt gedaan
Als computerprobleem ff jouw punt goed toekent kunnen we verder wat mij betreft
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
? heb ik iets verkeerds gezegd?quote:
Dit. Maar aangezien ik net door CP's posthistorie heb gescand, ben ik wel benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij bevestigt jouw punt alleen maarquote:
O daar ging ik ook niet vanuit hoor. Daarom heb ik dat er ook achter gezegd over dat het plaatje ook al opzoeken isquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef hornage het volgende:
Naja, je moet ze ook niet afschrikken
Ik geloof De_Kardinaal wel dat hij niet heeft opzocht, computerprobleem daarintegen....
want?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dit. Maar aangezien ik net door CP's posthistorie heb gescand, ben ik wel benieuwd hoe dit afloopt.
idd, we houden hem gewoon strak in het gareelquote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef DragonFodder het volgende:
Hij lijkt zelfs in ONZ als onzinuser gezien te worden. Maar goed, het is niet eerlijk om daar gelijk conclusies uit te trekken.
zal die fijn vinden als de fmt hunk met een zweepje achter hem aan komt. Je wilde hem toch niet afschrikken?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:23 schreef hornage het volgende:
[..]
idd, we houden hem gewoon strak in het gareel
Kwist niet dat jij zo straat was Ran!quote:
Ik ben misschien net als FF wel een dikke negert op mn roffe pattas weet je!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kwist niet dat jij zo straat was Ran!
nou mag FF niet meer op de meet komen?quote:
ik dacht dat ie bij zn familie in suriname ging wonen ofzo toch? en hij loopt met een pistool rond, houdt van een groene sigaret volgens mij,quote:
FF dik? Van wat ik begrijp is die jongen zo schraal als een garnaal. En net zo stoned trouwens.quote:
FF is idd tegenovergestelde van dikquote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
FF dik? Van wat ik begrijp is die jongen zo schraal als een garnaal. En net zo stoned trouwens.
voor Ff
Ik ben een groninger he.. ik bedoelde niets over zijn gewicht... wanneer een noorderling ergens dik voor zegt bedoelt men eigenlijk iets als, geen twijfel over mogelijk...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
FF dik? Van wat ik begrijp is die jongen zo schraal als een garnaal. En net zo stoned trouwens.
voor Ff
Ik heb 'm al eens gezien hoor, en hij is niet bepaald het type Willie Wartaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou mag FF niet meer op de meet komen?
Ik ben blij dat we hier gewoon Nederlands pratenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef RanTheMan het volgende:
en de mooiste:
dik doun in toene - Barbequeen
aha, dan laat ik de vraag alweer aan me voorbij gaanquote:
Ik woon heden ten dage ook in Den Haag hoor, maar heb wel een maandje terug iemand uit weerdinge aangenomen, zodat ik ook op mijn werk lekker kan knauwenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we hier gewoon Nederlands praten
???? - bedoel je beetje verdacht?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef hornage het volgende:
Argh![]()
[FOK! Movie Trivia] - Januari 2012 - Deel 12
Dit:quote:
Yeah sure...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
De blokhut in het bos
Ik weet de titel in het Engels niet meer.
of een kloon van hornage?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:04 schreef RanTheMan het volgende:
Het is idd een beetje verdacht... Ik zou ff een mortal kombat vraag stellen, als die die weet, dan is het een fraud for sure
naja, een beetje persoon kan dat echt wel vertalen naar het engels...quote:
zeker iemand met de postgeschiedenis van de kardinaal lijkt mijquote:Op maandag 16 januari 2012 15:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
naja, een beetje persoon kan dat echt wel vertalen naar het engels...
ik kwam er op het eind bij dus heb er ook niet veel van mee gekregen. Maar ik bedoel maar, een spelfout kun je nog overheen lezen. Het naar het nederlands vertalen van een titel is gewoon fout... (in mijn ogen tenminste)quote:Op maandag 16 januari 2012 15:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das al iets langer terug, en volgens mij was dat tussen mij en FF in het verlengde van REBA
och dat ging ook over niets eigenlijk........ Maar Dyon heb je inmiddels al hoezen over je eetkamerstoelen?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kwam er op het eind bij dus heb er ook niet veel van mee gekregen. Maar ik bedoel maar, een spelfout kun je nog overheen lezen. Het naar het nederlands vertalen van een titel is gewoon fout... (in mijn ogen tenminste)
huh?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
och dat ging ook over niets eigenlijk........ Maar Dyon heb je inmiddels al hoezen over je eetkamerstoelen?
Nee, het is een gewone vraag, als instinker kunnen we die vraag over die hond (ooit door patch gesteld) stellen, die hond met dat standbeeldquote:Op maandag 16 januari 2012 15:13 schreef hornage het volgende:
Mogen we hierop reageren of is dit een instinker?
nee hoor, ik ging je collectie bekijken, struikelde over je huis foto's en zag daar ikea eetkamerstoelen staan zonder hoesquote:Op maandag 16 januari 2012 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
huh?
Volgens mij heb je de verkeerde voor je?
Owjah, die werkt altijd goedquote:Op maandag 16 januari 2012 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, het is een gewone vraag, als instinker kunnen we die vraag over die hond (ooit door patch gesteld) stellen, die hond met dat standbeeld
welke vraag is dat?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:16 schreef hornage het volgende:
[..]
Owjah, die werkt altijd goed![]()
Behalve met Sands
Weet ff niet meer hoe die hond ook alweer heette....quote:
o, hahah. Die foto's zijn iets meer dan een jaar oud en toen ik de stoelen aangeschaft heb waren de stoelhoezen niet voorradig... altijd leuk bij een ikea. Maar die zitten er ondertussen wel op hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 15:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee hoor, ik ging je collectie bekijken, struikelde over je huis foto's en zag daar ikea eetkamerstoelen staan zonder hoesEn dat kan natuurlijk niet
Ja, maar die ga ik niet laten liggenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:18 schreef Dopekoe het volgende:
En anders kan ik altijd nog een ubermoeilijke vraag over JP of ID4 stellen
Zou ik ook niet doen iddquote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik niet laten liggen
Jurassic park en Independence Dayquote:Op maandag 16 januari 2012 15:32 schreef RanTheMan het volgende:
JP en ID4 waarom zegt me dat ook alweer niets? Voel me zo dom ff
Independence Day 4????quote:
Ja, maar de eerste is wél grappigquote:Op maandag 16 januari 2012 15:33 schreef RanTheMan het volgende:
t hadden broers kunnen zijn:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hoe weet jij dat nou weer, daar is geen SF in te bekennenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef DragonFodder het volgende:
4th of july
De film werd destijds ook gepromote onder ID4
Tucker & Dalequote:Op maandag 16 januari 2012 15:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, maar de eerste is wél grappig
Alien Invasion is bij voorbaat altijd SFquote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer, daar is geen SF in te bekennen
U mad bro?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer, daar is geen SF in te bekennen
Ik wist niet dat jij zo straats was DFquote:
Voor de draad ermee.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef Dopekoe het volgende:
tussen 60 en 90 minuten durende films met meer dan 1000 votes en dan zulke moeilijke titels noemen ?
Volgens mij ben je met Mainstream films daar in 2 tellen mee klaar
komt MC BIGGA daar ook niet vandaanquote:
Tucker & Dalequote:
Dat was ook mijn ervaring. Ik denk wel dat oude films gemiddeld korter zijn dan nieuwere.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tucker & Dale![]()
Bitchslap![]()
Cloverfield![]()
Red sonja![]()
Commando![]()
Hmm... het klonk makkelijker dan het is denk ik
Er was ook een voorwaarde van minimaal 1000 votes, dat valt met Nederlandse films niet altijd mee.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:39 schreef hornage het volgende:
Nederlandse kinderfilms dacht ik aan....
en animatie uiteraard
God ik hoop het niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
komt MC BIGGA daar ook niet vandaan
Je hoeft alleen maar de bekendere films van die Tetsuo regisseur te noemen en dan heb je er al 5quote:
Wie is dat ?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de bekendere films van die Tetsuo regisseur te noemen en dan heb je er al 5
Dopekoe had het over mainstream films.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de bekendere films van die Tetsuo regisseur te noemen en dan heb je er al 5
Meer dan 1000 votes is mainstream toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dopekoe had het over mainstream films.
daarom heb ik nog nooit een vraag van jou goed beantwoordquote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En mijne danquote:Op maandag 16 januari 2012 17:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daarom heb ik nog nooit een vraag van jou goed beantwoord
Evenals Sands en Gillingham en Michelangelo2.. Veel te obscure rommel allemaal
Doe mij maar bijvoorbeeld Hornage, Pico, DF vragen veel makkelijker
Wat zeg je nou?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Al die Aziatische troep die je vraagt gaat me ook te ver.
Uiteraard:quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef DragonFodder het volgende:
Die synth is een ensoniq mirage dsk sampler. Win ik daar iets mee?
quote:
alstu:quote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]doe er dan minstens een paar laarzen bij.
Ik vond het een prachtige film. Jammer dat hij niet terug naar die oude man ging, die hem zo goed had geholpenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef hornage het volgende:
Into The Wild heb ik gisteravond eindelijk eens gezien.
Hij werd door veel mensen aan mij aangeraden omdat het idee van de film mij wel zou passen.
Ook de hoge imdb rating zou zeggen dat de film top is.
Ik vond het eigenlijk tegenvallen. Mooie film, mooi verteld, maar ik vind de hoofdpersoon eigenlijk niet zo sympathiek en hij komt daar pas zelf ook te laat achter....
Dat vind ik dus het vervelende aan hem. Hij "verrijkt" mensen die hij tegenkomt op reis, maar blijft zelf de koppige stijfkop die doet alsof hij een ideaal volgt terwijl hij gewoon op de vlucht van zichzelf is doordat hij teveel druk van zijn ouders ontving. Gewoon gevalletje psycholoog en niet dat "ideaal" verkondigen imhoquote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtige film. Jammer dat hij niet terug naar die oude man ging, die hem zo goed had geholpen
Maar daar gaat het toch juist om? Hij heeft een romantisch beeld van uit de maatschappij vluchten, maar komt zichzelf tegen en merkt dat hij 1) wel kan vluchten maar nog steeds een enorme knuppel blijft en 2) het toch niet zo gemakkelijk is om te overleven. Juist dat hij onsympathiek is maakt het een stuk sterker.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het vervelende aan hem. Hij "verrijkt" mensen die hij tegenkomt op reis, maar blijft zelf de koppige stijfkop die doet alsof hij een ideaal volgt terwijl hij gewoon op de vlucht van zichzelf doordat hij teveel druk van ouders ontving. Gewoon gevalletje psycholoog en niet dat "ideaal" verkondigen imho
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het vervelende aan hem. Hij "verrijkt" mensen die hij tegenkomt op reis, maar blijft zelf de koppige stijfkop die doet alsof hij een ideaal volgt terwijl hij gewoon op de vlucht van zichzelf doordat hij teveel druk van ouders ontving. Gewoon gevalletje psycholoog en niet dat "ideaal" verkondigen imho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door FireFox1 op 16-01-2012 19:43:59 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
De blokhut in het bos
Ik weet de titel in het Engels niet meer.
Kardinaal ligt wel vaak dubbel..quote:Op maandag 16 januari 2012 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik vond het nog een kutfilm ook.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef picodealion het volgende:
Beter dan dat gezuurpruim van Hornage over prima films.
Ja, ik voel toch liever met sympathie mee met de protagonist om een film te "voelen".quote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar daar gaat het toch juist om? Hij heeft een romantisch beeld van uit de maatschappij vluchten, maar komt zichzelf tegen en merkt dat hij 1) wel kan vluchten maar nog steeds een enorme knuppel blijft en 2) het toch niet zo gemakkelijk is om te overleven. Juist dat hij onsympathiek is maakt het een stuk sterker.
Dat ontken ik ook nietquote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar neemt niet weg dat dit een prachtige geregisseerde en geschoten film is
Dus ik weet nu hoe deze film af loopt?!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn koppigheid heeft hem ook zijn leven gekost. Gevalletje eigen schuld dikke bult.
Maar neemt niet weg dat dit een prachtige geregisseerde en geschoten film is
Neem een helm mee naar de meet, want ik ga je op je kop rammen met de Coen Brothers collectie.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind The Big Lebowski de grootste kutfilm ooit gemaakt.
Snap écht niet waarom deze film een cultstatus heeft gekregen
jah zoals drive bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
nou zeg, er zijn toch wel ergere kutfilms?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neem een helm mee naar de meet, want ik ga je op je kop rammen met de Coen Brothers collectie.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dus ik weet nu hoe deze film afloopt?!
http://i.imgur.com/r2fll.jpg
Payback's a bitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Gast, blijf je nou spoilen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In 127 hours wist je toch ook van te voren dat die gast zijn eigen arm er af ging snijden?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Waaaaat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Leuke collectie, alleen jammer dat Intolerable Cruelty en The Ladykillers erbij zitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef picodealion het volgende:
En die is nog best stevig.
http://coencollection.volkskrant.nl/coen/index.html
Jaja, ik zet het wel tussen een balkjequote:
Nouja ik heb 'm stiekem zelf niet maar ik wilde 'm toch al lenen van mijn ouders, dus dit is een goede gelegenheid.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
oeh, heb je dat boek van de volkskrant
lenen en niet meer teruggeven?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja ik heb 'm stiekem zelf niet maar ik wilde 'm toch al lenen van mijn ouders, dus dit is een goede gelegenheid.
die willen ze toch niet meer terug als er een Ff-shaped deuk in zit.quote:
ik vroeg me nog af welke film ik vanavond moest kijken, lijntje looptquote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef DragonFodder het volgende:
Van into the wild wist ik ook echt niet, maar goed, ik heb gelegenheid genoeg gehad dat ding eens te bekijken.
cool! nu nog beslissen waar kijken, op de bank of op bedquote:Op maandag 16 januari 2012 19:49 schreef picodealion het volgende:
Nee hij wordt in zijn maag gestompt door een escape artist en overlijdt aan de complicaties.
en dan komt er ook nog een cowboy bij?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef picodealion het volgende:
En halverwege blijkt hij homo te zijn.
Hij overlijdt op de bank, maar wat heb jij daarover te beslissen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
cool! nu nog beslissen waar kijken, op de bank of op bed
Hij is ook een oud-FMT'erquote:Op maandag 16 januari 2012 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
ik weet dat er mensen zijn die veel weten, maar die kardinaal die weet ook veel...
aha'tjequote:
Ah joh, aan het eind van de maand bungel ik meestal tussen plaats 6 en 12. Ik ken mijn plek tussen giganten als Sands Sam, SOK en Patchquote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
aha'tje
Dus weer iemand waarbij we geen kans maken (of tenminste... ik)
Welke film ga je kijken?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef RanTheMan het volgende:
Nou ik trek me ff dik 2 uur terug, en o wee als het net zo'n zaadfilm is als drive......
Welke dan?quote:
Of ben ik in de war met iemand andersquote:
Een bisschop misschien?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of ben ik in de war met iemand anders
Had to be donequote:
Nu nog in zwart/wit.quote:
Ik blijf bezigquote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
En moet ie geen rok en netkousen aan?
Vond je vandaag al leuk uit de hoek komen idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef picodealion het volgende:
Ja ik moet vroeg beginnen met rep sparen wil ik volgend jaar grappigste user winnen.
Niets mis meequote:21 jaar, maagd en bang voor de zon zijn
Wat mij betreft mag mainport zijn award direct afstaanquote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vond je vandaag al leuk uit de hoek komen idd.
stiekem ben ik dat ook nogquote:
Gewoon mijn kwakkie in een flesje gedropt, en haar meegegeven.quote:
Dus jij heb ook nog kans om ooit vader te wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef Baszh het volgende:
Ze wilde zeker zijn dat je geen enge genetisch ziektes had?
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus jij heb ook nog kans om ooit vader te worden
Wil je bepaalde ervaringen met ons delen?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Daar hebben ze toch gloryholes voor?
into the wild, totdat mn EGA telefoon kreeg... nu pauze :-)quote:
En en en?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
into the wild, totdat mn EGA telefoon kreeg... nu pauze :-)
Dat wil. jij. niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je bepaalde ervaringen met ons delen?
ik oordeel pas als ik m helemaal heb gekeken, moar t wief blieft moar kletsn, en dan ziet ze straks t einde niet omdat ze in slaap is gevallen.... zucht....quote:
in grunn nait mien jongquote:Op maandag 16 januari 2012 21:23 schreef picodealion het volgende:
Ran, ik ga je dit eenmaal zeggen, want het wordt nu echt te dol.
Eega.
Precies de reden dat ik een eigen kamer heb voor games en films. En ja FF, zonder gaten.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik oordeel pas als ik m helemaal heb gekeken, moar t wief blieft moar kletsn, en dan ziet ze straks t einde niet omdat ze in slaap is gevallen.... zucht....
duurt nog wel f dus.. :-)
Alles buiten de randstad is buitenlandquote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jong, je typt toch Nederlands of niet dan.
020 is eerder het buitenlandquote:Op maandag 16 januari 2012 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is buitenland
020![]()
![]()
Ik dacht vroeger altijd dat met 1 e voor de man was, en met 2 e's voor de vrouw.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:23 schreef picodealion het volgende:
Ran, ik ga je dit eenmaal zeggen, want het wordt nu echt te dol.
Eega.
Als het uit het Frans kwam zou dat nog best logisch zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat met 1 e voor de man was, en met 2 e's voor de vrouw.
Maar dat is dus niet zo:quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef picodealion het volgende:
Als het uit het Frans kwam zou dat nog best logisch zijn.
quote:Eega bestaat uit het Middelnederlandse woord ee ('wet, huwelijk') en gade (één van een paar, echtgenoot, echtgenote').
Zo komisch vind ik het niet.quote:Alle woordenboeken vermelden overigens dat eega een 'komisch-deftig' woord is.
Alleen op het einde van een woord.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als het uit het Frans kwam zou dat nog best logisch zijn.
Mwah, ik gebruik het ook alleen maar schertsend, net als 'mijn wederhelft'.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo:
[..]
[..]
Zo komisch vind ik het niet.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er Lynchig uit. Inland empire?
Zo'n geboorte is inderdaad best een Lynch-achtige gebeurtenis.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat was letterlijk mijn eerste gedachte.
Is dat een hint? In de SC?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Zo'n geboorte is inderdaad best een Lynch-achtige gebeurtenis.
Zeg.. Ben jij me nou aan het belynchen?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, Dragon.
nope, ik heb de film en vond em wel aardig. maar ben niet thuis met regiseursquote:
Your english is verie dutsjquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:05 schreef DragonFodder het volgende:
idem, ken de regisseur niet (heb hem opgezocht vanochtend, maar doesn't nog steeds not ring a bell)
What doe joe zeg?quote:
Yes, I hate your welcome question too!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:48 schreef hornage het volgende:
I hate you all welcome to this kwestion!
leg die es uitquote:
Bruce Willisquote:
die banaan moest recht he, no matter what...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bruce Willis
Willis wordt dan Willy
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die banaan moest recht he, no matter what...
Ik niet, ik zie harde knoppenquote:
Nog 5049 en ik heb er 10.000quote:
quote:
It's just proof that we have a lifequote:
Kom je nou helemaal hierheen om ons dat te vertellen?quote:
[psycholoog modus]Wil je erover praten?[/psycholoog modus]quote:
[tough love]Dat is het spel, deal with it![/tough love]quote:
[denial] Nee, het is al goed [/denial]quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef hornage het volgende:
[..]
[psycholoog modus]Wil je erover praten?[/psycholoog modus]
I'll live, to fight another dayquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[tough love]Dat is het spel, deal with it![/tough love]
Life will find a wayquote:
Who have they got in here, King Kong ?quote:
quote:
of het niks is, als ik een mooi getal wil halen moet ik er nog zo'n 250 dus dat gebeurd nietquote:
Ga het ook niet redden want moet tussendoor ook werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
of het niks is, als ik een mooi getal wil halen moet ik er nog zo'n 250 dus dat gebeurd niet
wat is nou belangrijker, werken of Fok!...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ga het ook niet redden want moet tussendoor ook werken
volgens mijn baas of volgens mij?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker, werken of Fok!...
Aj, dilemma....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker, werken of Fok!...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef hornage het volgende:
Je zou er bijna rode kruisje van krijgen
Daar geloof ik dus geen tiet vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef Dopekoe het volgende:
Zij moet echt veel meer van zulke films doen:
Erin Cummings![]()
![]()
![]()
En ja, dit keer OOK echt haar ogen
[ afbeelding ]
ik heb voor vanavond nog:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:21 schreef RanTheMan het volgende:
iemand nog een filmtip voor mij van vanavond? ben door mn te zien lijstje heen..
ja maar, ja maar... wat nou als je de film wel wil zien maar single bentquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef RanTheMan het volgende:
friends with bennefits is een echte chick movie, maar wel geinig, maar wel zo'n 30 in dozijn ding.. Die moet je niet als vent alleen kijken
30 in een dozijn? Ik ken wel 13.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef RanTheMan het volgende:
friends with bennefits is een echte chick movie, maar wel geinig, maar wel zo'n 30 in dozijn ding.. Die moet je niet als vent alleen kijken
Moet jou toch niet vreemd in de oren klinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Friends with benefits lijkt me echt niks. Alleen de titel al
Ik denk dat je Njosnavelin verwart met Tombolaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet jou toch niet vreemd in de oren klinken.
Las wel dat Mevrouw Kunis een stand-in (leuke woordspeling) had om haar derrière enigszins toonbaar te maken. Das ook leuk op je cv, stand-in voor de billen van M. Kunis. Het kan allemaal toch maar tegenzitten.
Heb jij die geneukt dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Njosnavelin verwart met Tombola
Waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet jou toch niet vreemd in de oren klinken.
Las wel dat Mevrouw Kunis een stand-in (leuke woordspeling) had om haar derrière enigszins toonbaar te maken. Das ook leuk op je cv, stand-in voor de billen van M. Kunis. Het kan allemaal toch maar tegenzitten.
Oh ik begreep het al nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Njosnavelin verwart met Tombola
Nee, maar haar ex vriendje nog steeds welquote:
Als ware FMT'er kijk ik ALTIJD bij de Trivia op IMDb, zelfs voordat ik een ware klassieker als bovenstaande heb gezien. Maar ik vind haar wel lekker hoor, dus ik snap niet dat ze een stand-in nodig heeft.quote:
Goh, dat had ik niet van jou verwacht. Hoe bevalt de andere sekse?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar haar ex vriendje nog steeds wel
Te voorspelbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goh, dat had ik niet van jou verwacht. Hoe bevalt de andere sekse?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goh, dat had ik niet van jou verwacht. Hoe bevalt de andere sekse?
Ik vond hem vrij matigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wilde hem maken voordat jij dat deed.
Zelfkennis ftwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
ik moest even lachen, maar heb dan ook geen gevoel voor humor...
smaken verschillen sands, ik vond em echt waardeloos. De vrouwen waren leuk om naar te kijken dat was ook zo'n beetje alles in de film dat leuk was...quote:
Smaken verschillen, maar de jouwe wel heel erg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
smaken verschillen sands, ik vond em echt waardeloos. De vrouwen waren leuk om naar te kijken dat was ook zo'n beetje alles in de film dat leuk was...
Lukt het met de voorbereidingen pico? Oh ja voor alle dames die komen naar de meet, als jullie geen slaapplaats hebben (je wilt toch niet bij pico liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar de jouwe wel heel erg.
Sands komt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:03 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog niks voorbereid. En ik heb een tweepersoonsbed, dus genoeg plek voor Sands én FF1.
hoe bedoelt u?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar de jouwe wel heel erg.
serieus?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef picodealion het volgende:
Ik vond 'm geweldig. Enorm over the top, maar zeer vermakelijk.
Hoogste cijfer dat ik ooit aan een Nederlandse film heb gegeven.
quote:
Jup. Ik heb nog goede hoop voor Van Warmerdam, daar heb ik nog steeds niks van gezien, maar voor de rest vind ik NLse cinema compleet ruk.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Leuke stad. Haalt het niet bij Arnhem natuurlijk.
Keizer karelpleinquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klootstad (tenminste om auto te rijden...)
met de ogen dicht... Arnhem kom ik liever niet inquote:
De centrumring (voor zover je dat kan noemen) is nog steeds een ramp jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klootstad (tenminste om auto te rijden...)
ik vind het hele centrum een ramp, als ik dan daar moet rijden hoop ik dat het richting velp is. Daar is alles makkelijk begaanbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
De centrumring (voor zover je dat kan noemen) is nog steeds een ramp ja.
Ik heb al 8 jaar geen rijbewijs. Ik ben toen ik 18 werd begonnen met lessen maar na 6x gekapt want de instructeur was een lul, en nu trein ik nog steedsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb al 6 jaar mn rijbewijs maar het is al 2 jaar geleden dat ik gereden heb
Hoe betaal je dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar geen rijbewijs. Ik ben toen ik 18 werd begonnen met lessen maar na 6x gekapt want de instructeur was een lul, en nu trein ik nog steeds
Vergoedt mijn baas. Daarnaast betwijfel ik of een auto hebben + rijden + parkeren in het centrum goedkoper is.quote:
Ik ben nog een jong blaadje net als pico, ik vrees dat je een van de weinige ouwe lullen bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:15 schreef RanTheMan het volgende:
gaan we nu allemaal op een verkapte manier zeggen hoe oud we allemaal zijn???
haha wellicht, maar een jonge ziel, laten we t daar op houden :-)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben nog een jong blaadje net als pico, ik vrees dat je een van de weinige ouwe lullen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |