Gezellig toch? Met z'n allen?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:29 schreef Incantrix het volgende:
Even een kiendje op bed gooien
En Schaartje, ik zou zelf ook geen huis in die buurt hebben aangenomen, toen lief er ging wonen was hij alleen en dan was het wel ok.
Je ziet ook echt wazige dingen hoor, ik heb me zķ vaak afgevraagd hoe dat dan gaat als er weer een auto mwt 4 of 5 mannen uit 1 auto stapten bij de hoeren. Ik bedoel, hoe breng je dat ter sprake dan? Zit je dan met z'n allen te kaarten en dan zegt er één 'mjah, ik heb eigenlijk wel zin om naar de hoeren te gaan, ff lekker batsen met een afgeleefde snol' en dan doen je vrienden allemaal 'mjah, jah, wil ik eigenlijk ook wel, goed idee!'
of.zijn er speciale hoerenlopers-carpoolplaatsen oid?
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
En YEEY voor een onmogelijke nick die dus lekker nooit bezet is!
puckzzie ik ga je ff dm-enquote:Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
En YEEY voor een onmogelijke nick die dus lekker nooit bezet is!
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nou...de naam hebben we al...nu de inhoud nog
www.puckzzz.wordpress.com
moet 'm zijn volgens mij
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus niks op tv vanavond...Heb ook geen leuke films of series meer liggen....
First world problem !
Film kijken op mijn netbook is niet handig. En mijn hd is in use door mijn wii... En heb een dvd's liggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?
Downloaden? Ik doe dan google op "wacht *insert movie name here* online free"quote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?
quote:
9gag.comquote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
delen....
edit: MELZ!! doe mij die url van 9gag es
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
delen....
edit: MELZ!! doe mij die url van 9gag es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |