Wie is het danquote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je speelt regelmatig Bef3 met hem
Zjozzquote:
Dat is ook alleen maar zodat ik niet jouw Japanse servers hoef te joinenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Altijd als ik online ben zit jij aan de BF3 dus het verbaast me eigenlijk weinig
Ksst, don't be stoma'ing me boyquote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zjozz
[..]
Dat is ook alleen maar zodat ik niet jouw Japanse servers hoef te joinen
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
cliffy is toch de buddy van fruit? Maar goed, dan weten we ook weer wie Zjozz is
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ksst, don't be stoma'ing me boy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaa ik weet allesquote:
Ehh ok, dat je dat onthoudquote:Op maandag 16 januari 2012 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa ik weet alles. nee, volgens mij was dat een keer in GAM SC, jij moest iets terug brengen bij Fruit in de regen ofzo? En je ging meteen weer naar huis
iets in die richting
Nja dat onthouden is toeval denk ik, al heb ik dat ook vaak met gezichtenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh ok, dat je dat onthoudWaarschijnlijk een game die hij al weer 6 maanden te leen had ofzo
![]()
Ik doe dezelfde studie als z'n vriendin dus vandaar, hij zegt al anderhalve maand dat ie BF3 ook gaat kopen maar dat is nog steeds niet gebeurdZul je zien dat ie het straks voor de PS3 koopt...
Hij zei voor de 360. Maargoed Fruit roept zo veelquote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh ok, dat je dat onthoudWaarschijnlijk een game die hij al weer 6 maanden te leen had ofzo
![]()
Ik doe dezelfde studie als z'n vriendin dus vandaar, hij zegt al anderhalve maand dat ie BF3 ook gaat kopen maar dat is nog steeds niet gebeurdZul je zien dat ie het straks voor de PS3 koopt...
Jouwwww pot op Grand Bazarr met dat ding..quote:Op maandag 16 januari 2012 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben helaas kk druk met schwule schule! heb zin om weer met m40 acog te rammen!
Rondlopen met een usas/famas/m320 is niet hetzelfde als "goed" zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ah Sjozz in de SC.. eindelijk iemand die ook goed is in BF3...![]()
Dat sloeg echt nergens op! 30-5 ofzo... met een sniper bij B beetje chillenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jouwwww pot op Grand Bazarr met dat ding..![]()
Ah, ik snipe daar gewoon met SMAW'squote:Op maandag 16 januari 2012 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat sloeg echt nergens op! 30-5 ofzo... met een sniper bij B beetje chillen
Ja, ik normaal met M60 etc. maarja die m40 met acog en straight pull is de bom!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, ik snipe daar gewoon met SMAW's
Ik weet het broeder ik weet het....quote:Op maandag 16 januari 2012 12:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondlopen met een usas/famas/m320 is niet hetzelfde als "goed" zijn.
QFTquote:Op maandag 16 januari 2012 12:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondlopen met een usas/famas/m320 is niet hetzelfde als "goed" zijn.
boehoehoehoehoehoe , meer hoef ik denk ik niet te zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik had gisteren 10 ribbons gehaald van ''kill a camper''.......
meer zeg ik niet.
The Nelis is strong in this one.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik had gisteren 10 ribbons gehaald van ''kill a camper''.......
meer zeg ik niet.
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
boehoehoehoehoehoe , meer hoef ik denk ik niet te zeggen.
en de grap was ik heb 10 ribbons van kill nelis8
Dat was eigenlijk best een vreemd potjequote:Op maandag 16 januari 2012 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens legendarische pot![]()
[ afbeelding ]
Shiiiiiit.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens legendarische pot![]()
[ afbeelding ]
Norton ook nog en hij zal vast nog al die trial programmas erop hebben.quote:
Ah wist niet eens dat het Norton wasquote:Op maandag 16 januari 2012 13:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Norton ook nog en hij zal vast nog al die trial programmas erop hebben.
Nelis?! Sinds wanneer zit je op SoldMayors account?!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker boeiend allemaal stelletje kanker faaalhazen.
Nah, dan ben ik ook een Duitser.quote:
He mad.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, dan ben ik ook een Duitser.
Goeden clipjequote:
Wait wut? Er zijn mensen die nog MSN gebruiken?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
En msn sloop ik al helemaal meteen van de taakbalk af, rechtsonderin hoort ie
Niet iedereen zit in een bejaardentehuis.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wait wut? Er zijn mensen die nog MSN gebruiken?
Ik zou niet weten waarom niet?! Al sta ik altijd op busyquote:Op maandag 16 januari 2012 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wait wut? Er zijn mensen die nog MSN gebruiken?
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet iedereen zit in een bejaardentehuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |