Ik ga niet zo snel, doe m'n best om me aan de regelementen te houden.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:05 schreef Felixa het volgende:
Je andere topic was al overgeplaatst naar FHF.
Dat zal mijn laatste optie zijn... ik hoop dat te voorkomen want ik wil zo veel mogelijk de regie behouden. Ik heb geen zin in elke week een ander of op verschillende dagen op verschillende tijden.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Waarom ga je niet naar een thuiszorgorganisatie in de buurt? Of is dat omdat die niet op zaterdag leveren?
Hoe kom je daar dan bij? Je kan gewoon een vaste tijd afspreken hoor. En ja soms zijn mensen wel eens ziek of stoppen ze met thuiszorg werk, maar dat zal je ook tegenkomen met een prive hulp.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat zal mijn laatste optie zijn... ik hoop dat te voorkomen want ik wil zo veel mogelijk de regie behouden. Ik heb geen zin in elke week een ander of op verschillende dagen op verschillende tijden.
Ervaring, verhalen van anderen... hier in Castricum zullen dan héél goede afspraken gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? Je kan gewoon een vaste tijd afspreken hoor. En ja soms zijn mensen wel eens ziek of stoppen ze met thuiszorg werk, maar dat zal je ook tegenkomen met een prive hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |