Aangezien ze niet aan een wedstrijd deelneemt, kan ze ook niet gediskwalificeerd worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:07 schreef Manco043 het volgende:
En dadelijk wordt ze gediskwalificeerd, ik hoop het maar !
De Dekkers gaan nog wel eens spijt krijgen van wat ze allemaal in dat gastenboek hebben toegelaten. Gekken der aarde, verenigt u.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:50 schreef MrFoureyes het volgende:
Dave is ook een paar dagen in Nederland geweest:
"Dave 14-01-2012
... I spent six days in the Netherlands and found the television programs heavily censored with almost no coverage of the crimes I personally witnessed on a daily basis in the streets of Amsterdam. harddrugs available on every corner, gang shootings a daily occurrence, thousands of beggars on the street, homeless, jobless and mentally deranged people living in the parks...None of this all makes it to television, simply because the government won't allow it...The same goes for Ms Dekker: news coverage about her is illegal, unless it portrays her in a negative way. Shame on you, Netherlands!"
Ik wacht op het ingrijpen door de VN.
Ach, je kunt "Amsterdam" vervangen door elke andere willekeurige wereldstad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:50 schreef MrFoureyes het volgende:
"Dave 14-01-2012
... I spent six days in the Netherlands and found the television programs heavily censored with almost no coverage of the crimes I personally witnessed on a daily basis in the streets of Amsterdam. harddrugs available on every corner, gang shootings a daily occurrence, thousands of beggars on the street, homeless, jobless and mentally deranged people living in the parks...None of this all makes it to television, simply because the government won't allow it...The same goes for Ms Dekker: news coverage about her is illegal, unless it portrays her in a negative way. Shame on you, Netherlands!"
Ik wacht op het ingrijpen door de VN.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:50 schreef MrFoureyes het volgende:
"Dave 14-01-2012
... I spent six days in the Netherlands and found the television programs heavily censored with almost no coverage of the crimes I personally witnessed on a daily basis in the streets of Amsterdam. harddrugs available on every corner, gang shootings a daily occurrence, thousands of beggars on the street, homeless, jobless and mentally deranged people living in the parks..."
Ik hoorde vanochtend op Radio 1 dat het onder republikeinen sowieso al heel gewoon is geworden Europa te bashen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
IT'S ANARCHY, IT'S OUT OF CONTROL!
Hehe, Dave is in het Vondelpark geweest, en zoals het een goede toerist betaamd op de Wallen, de rest heeft die blijkbaar niet gezien .. zegt meer over hem dan over Amsterdamquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, je kunt "Amsterdam" vervangen door elke andere willekeurige wereldstad.
Ik heb nog nooit een gang shooting gezien, en ik woon sinds 6 jaar in Amsterdam. En er zijn ook wel een paar straathoeken waar geen harddrugs te krijgen is. Ik wacht elke dag hier op de hoek, maar nog steeds geen harddrugs
hey, dat watervalletje bij dat ene gebouw, daar heb ik schuin tegenover gewoondquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
IT'S ANARCHY, IT'S OUT OF CONTROL!
Dat zou het einde betekenen van dit kabinet, omdat bekend wordt dat Von Biesterfeld (Onderwijs) en Hillen (Defensie) samen hebben gewerkt om Laura tot zinken te brengen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:51 schreef DrMabuse het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog zinkt.
Heel erg diep en onvindbaar.
Lijkt me beter voor haar maar vooral voor de rest van de wereld.
Storm in een glas water dit debiele verwende PR zeiltrutje.
Ja hoor. Geef dat kind ook nog even geld mee.quote:Oma de Boer
14-01-2012
Misschien is het maar een dwaas idee, maar zou er niet een subsidiepotje zijn voor mensen die in het buitenland een nieuwe start willen maken? Je had vroeger zoiets voor gastarbeiders als ze terugkeerden naar hun eigen land, dat ze dan wat meekregen om een bedrijfje of zo op te zetten. Zou dat ook wat voor jou kunnen zijn, dan je dan bijvoorbeeld een zeilschool of zo begint in Nieuw Zeeland? Jij hebt een heleboel gedaan voor Nederland, het is nu wel tijd dat Nederland iets terug doet, lijkt me toch.
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)-haar-aankomst.dhtmlquote:Zeilmeisje Laura kijkt op tegen haar aankomst
Haar solotocht om de wereld zit er bijna op en toch ziet zeilmeisje Laura Dekker op tegen haar aankomst.
'Ik probeer volop van de rust en ruimte om me heen te genieten. Nog 12 dagen voordat die eenheid met de natuur verbroken zal worden.
http://zeeland.blog.nl/ni(...)einde-van-wereldreisquote:Het op zichzelf leven wordt binnenkort in een klap verruild door een horde van flitsende fotografen, en reporters die haar een microfoon onder de mond duwen.
Bij het Frederiksplein? Daar heb ik ook vlakbij gewoond!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:00 schreef moussie het volgende:
[..]
hey, dat watervalletje bij dat ene gebouw, daar heb ik schuin tegenover gewoond
Ik kan mij voorstellen dat je na weken op zee te zijn geweest eerst ff lekker wilt douchen en bij zou willen komen. Maar ja dit hoort er ook bijquote:Op zondag 15 januari 2012 10:36 schreef yyyentle het volgende:
en dan wordt het rustige leventje van Laura Dekker verstoord door dringende cameramensen en journalisten.
[..]
http://zeeland.blog.nl/ni(...)einde-van-wereldreis
Och, er kan altijd wel iets gevonden worden dat er voor zorgt dat het record in elk geval niet op haar naam komt te staan. Dat is voldoende voor mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien ze niet aan een wedstrijd deelneemt, kan ze ook niet gediskwalificeerd worden.
De prijs van de roem...quote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef Tide het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je na weken op zee te zijn geweest eerst ff lekker wilt douchen en bij zou willen komen. Maar ja dit hoort er ook bij
Weer zo'n blater die blaat om maar wat te blaten te hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:15 schreef Manco043 het volgende:
[..]
Och, er kan altijd wel iets gevonden worden dat er voor zorgt dat het record in elk geval niet op haar naam komt te staan. Dat is voldoende voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |