Nieuwe halenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Me bier is op, ga ik nou slapen of haal ik nieuwe bij de Indier om de hoek?
Nee hoor, Cosmo had de lapo en was eerder.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef Henkie94 het volgende:
Da's dan weer een beetje jammer remlof. Zeer jammer.
Ja nou moet je maar niet op hetzelfde moment posten als ik want ik post door slotjes heen dan zonder een melding en dan krijgen we dit en ik zie je post dan ook niet en dan denk ik dat ik de lapo heb en nou ik snap het ook niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef 2Happy4U het volgende:
mijn nb was de legit versie remlof ;s
wrm
y must i cry
erg jmr remlof jmrquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, Cosmo had de lapo en was eerder.
Geen 4chan mangquote:
Welke?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Crack_ het volgende:
Die film is wel langdradig en dramatisch. En eigenlijk gebeurt er niks meer..
Cosmo had de lapo heul niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, Cosmo had de lapo en was eerder.
Het is goed, je bent blauw dus dan heb je sowieso voorrangquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja nou moet je maar op hetzelfde moment posten als ik want ik post door slotjes heen dan zonder een melding en dan krijgen we dit en ik zie je post dan ook niet en dan denk ik dat ik de lapo heb en nou ik snap het ook niet meer..
Ja zo een die op veronica is.. auto doet het niet meer, man komt helpen, blijkt moordenaar te zijn. Zo'n standaardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Geen 4chan mang
[..]
Welke?
[..]
Cosmo had de lapo heul niet.
Ik snap het.quote:
Mooi blauw is niet lelijk. Volgende prijsvraag mag jij speciaal meedoen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is goed, je bent blauw dus dan heb je sowieso voorrang
discriminatiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
pr gemachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof is 2x drie letters.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Woorden van meer dan drie letters zijn lastig voor je hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |