Waarom slaap jij niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:52 schreef coban het volgende:
Waarom slapen jullie niet?of waarom fietsen jullie niet halfdronken naar huis?
niet zon zin om te slapen ben tegelijkertijd aant gamenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:52 schreef coban het volgende:
Ik zit gewoon nog steeds op men zolderkamer en men bier is op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:52 schreef coban het volgende:
Gamen wil ik ookwel, maar dan vanuit bed zegmaar. Geen zin naar beneden te gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zon zin om te slapen ben tegelijkertijd aant gamen
Heb de nieuwe need for speed gekocht is best wel een vet spelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zon zin om te slapen ben tegelijkertijd aant gamen
naja het is dat misschien heel levenloos maar ik FOK! meestal vanuit mijn bed en mijn ps3 staat naast mn computerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:56 schreef coban het volgende:
[..]
Gamen wil ik ookwel, maar dan vanuit bed zegmaar. Geen zin naar beneden te gaan![]()
Ik zou niks liever willen dan zo, en dan 42" beeldscherm aan muur tegenover mij vanuit bed ps3 zoals bazenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
naja het is dat misschien heel levenloos maar ik FOK! meestal vanuit mijn bed en mijn ps3 staat naast mn computer
Slaap zoetjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zou niks liever willen dan zo, en dan 42" beeldscherm aan muur tegenover mij vanuit bed ps3 zoals bazen
Mja dromen he
Oke nu echt weg gedag
Is grapje wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:52 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Game Of The Year 2011: Plek 5-1
Heel die lijst is een grote grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar voor je geld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |