er hangen zelfs slingers in de studioquote:
twitter:ericdikeb twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 12:07:00Vandaag lekker een dagje in Aken in de sauna met mijn liefje. Ben dus niet te bereiken! Spreek jullie morgen wel weer! X reageer retweet
heeft die een vriendin ??!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:12 schreef 3rdRock het volgende:
als er nog mensen van plan zijn naar de sauna in Aken te gaan......DOE HET NIET!twitter:ericdikeb twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 12:07:00Vandaag lekker een dagje in Aken in de sauna met mijn liefje. Ben dus niet te bereiken! Spreek jullie morgen wel weer! X reageer retweet
ja, en die vriendin heeft een hond en een witte stok met rode bandjes.....quote:
Wehehe dan zal het ook wel afgelopen zijn met zijn inseminatie gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en die vriendin heeft een hond en een witte stok met rode bandjes.....
euhm.. hij wilde toch afvallen maar weigerde toch ?.. en is nog steeds wat molliger ??quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en die vriendin heeft een hond en een witte stok met rode bandjes.....
maar Dikeb in de sauna vind ik enger!
ik niet.quote:
wat molliger is een understatement.......quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
euhm.. hij wilde toch afvallen maar weigerde toch ?.. en is nog steeds wat molliger ??
jij ?quote:
oke jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat molliger is een understatement.......
quote:
als ik er na 1en aan denk stuur ik een smsje. vorig jaar ook een keer gedaan en toen werd ik pas een dag later gebeldquote:
Je moet het eerder al doen, ze moeten die plaat vast eerst nog opzoekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
als ik er na 1en aan denk stuur ik een smsje. vorig jaar ook een keer gedaan en toen werd ik pas een dag later gebeld
ja, maar je mag toch na het nieuws smsen als je aan een bepaalde voorwaarde voldoet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:19 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het eerder al doen, ze moeten die plaat vast eerst nog opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |