quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet je al hoe je je make-up gaat laten doen door Lin?
SECKSENquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef milka82 het volgende:
maar effe serieus... ik ga te bedde, er gaat wat gebeuren geloof ik!
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Kip, ben nu bij delft zuid dus de volgende eruit! Werd net aangesproken door enge gansternegert en heb net gedaan alsof ik em niet gehoord heb
Had ik laatst ook, toen werd ik bijna getackeld en hij zat echt in-my-face. En dan nog doen alsof je hem niet ziet of hoort like a bossquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Kip, ben nu bij delft zuid dus de volgende eruit! Werd net aangesproken door enge gansternegert en heb net gedaan alsof ik em niet gehoord heb
Bats-ze !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef milka82 het volgende:
maar effe serieus... ik ga te bedde, er gaat wat gebeuren geloof ik!
een belgische vlag met mayoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nog niet over nagedacht. Ga het ook gewoon aan Lin vragen of ze een idee heeft wat bij mij past
Ik moet lachenquote:
quote:
Goeien suggestie welquote:
opwindendquote:
secksen.... babies.... tomeeto, tomaato...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hebben jullie het nou alweer over babies? Of nog steeds?
Nooooooooooooo, doe de garantiebon snel pakken dan!quote:
nou ik zag er laatst eentje van haar handquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
@Kippie: Nee dat dacht ik alEn aangezien dat Lin er al een aantal heeft gemaakt; zal dat vast goed komen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Garantie is op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nooooooooooooo, doe de garantiebon snel pakken dan!
Niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is trouwens het nut van die serie Secretly Pregnant???
garantie tot de hoek zeker? Bummer...quote:
Ik snap het ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
De schuld van mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
garantie tot de hoek zeker? Bummer...
maar waarom zou je zoberzo zoiets geheim houden... en dan wel er een serie ove rlaten maken ???quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou ik zag er laatst eentje van haar hand![]()
![]()
Ja haar vellen look met meerkoet-vogel-kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past vast perfect
Maar indiana jones voorbij; dusssss.... Ik ga ook naar bedTruste meiden
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Klaag ze aan!quote:
"Trusten" Priempje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja haar vellen look met meerkoet-vogel-kleurenPast vast perfect
Maar indiana jones voorbij; dusssss.... Ik ga ook naar bedTruste meiden
sinds wanneer dient TV nut?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
goeden punt wel...quote:
Dan sta ik op straat ook. Geen goeden tip.quote:
Claim ook het huisquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan sta ik op straat ook. Geen goeden tip.
Da's nog wel een goeie, lage maandlasten ftw.quote:
Je hebt der sepo vernaggeldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Nu wachten op tram pompompom.
Hoezo ben ik kut?
de TT, daar gaat SQ van rammelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Nu wachten op tram pompompom.
Hoezo ben ik kut?
oh, dat kan ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt der sepo vernaggeld
Ohhhhhh.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt der sepo vernaggeld
Wel boss-like dat je niet edit thoquote:
Omdat koud.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Godskolere waarom is het in schiedam kouder dan in the hagueeeeeeee
Luiheid einz!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel boss-like dat je niet edit tho
zeewind? weet ik 'tquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Godskolere waarom is het in schiedam kouder dan in the hagueeeeeeee
schiedam, duuhhhhhhquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef Diconnected het volgende:
Ahhhhh warme tram![]()
En ik zit weer dichtbij een gangsterthey are following me!!
quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dr moet nog wel iets bij hoor maar dat is een zorg voor morgen
are u serious???quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Ik wilde gewoon sexen maar skuu snapte em niet.
Ga haar overhalen dan! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Ik wilde gewoon sexen maar skuu snapte em niet.
wat doe jij nog hier, ga naar bb toe!quote:
Ik snap niet dat je mooiste ingedroogde basecoats en sheernudes terug hebt gedaan voor die ontieglijke kutlakjes die je eruit hebt gehaaldquote:
Flakies of glittorsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi!
Staat je goed zwart.
wat wil je er nog bij doen dan? Ik vind het zo ook mooi hoor
Ah, da's ook mooi!quote:
Had je nou al een foto van je kast gepost?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
in een hyperaanval het halve huis schoon gemaakthandig als je eens een keer niet zo moe bent
jawel maar liever dat dan de rest van de week geen moer kunnen doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Mutsje... waarom zoveel in een keer dan? of krijg je daar later/morgen geen last van?
oh nee nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Had je nou al een foto van je kast gepost?
Ga morgen hamburger eten bij die tent (Blok 4 ofzo was het toch? weet het al niet eens meer) om het te vierenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawel maar liever dat dan de rest van de week geen moer kunnen doen
ik ga van de week uit eten dus misschien ga ik dan wel ff daarheenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga morgen hamburger eten bij die tent (Blok 4 ofzo was het toch? weet het al niet eens meer) om het te vieren
Serieus erg lekker
Hoop dat je er weinig last van hebt in ieder geval
Doen danquote:
Jaaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doen dan
En Puckzzz van dr haar
Trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
zal ze bij daglicht maken
nu bedje in, mijn hyperaanval is over en mijn rug verrot
truste dames![]()
Geweldig!quote:
Om aan mij te geven?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil ik Fireworks van douglas als ik Peridot al heb?
Is dat die soort van dupe?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom wil ik Fireworks van douglas als ik Peridot al heb?
Ja dat is de peridot dupequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
840 Genius in a bottle, linker flesje.
[ afbeelding ]
Tijd om te verhuizenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Serieus, wat is vandaag voor dag.
Zie op het station de jongen die mijn 15-jarige hartje gebroken heeft, de jongen waar ik op vakantie mee heb gezoend die opeens af wou spreken en daarna opeens weer heel stil was heeft een nieuwe relatie, en mijn eeuwigdurende scharrel van vorig jaar begint opeens tegen me aan te kletsen.
Nadat het gister niks is geworden is het vandaag 'day of the exes' ofzo?
Ja, die wil ik nog wel proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
840 Genius in a bottle, linker flesje.
[ afbeelding ]
Like a boss.quote:
die vind ik mooiquote:
owwwwwwww, gewoon faecesboek even uit gooien, klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, dat sowieso! Maar alleen het eerste was in Amersfoort hoor, de rest was via Facebook.
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Daaarom.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owwwwwwww, gewoon faecesboek even uit gooien, klaar
Ahhh issie ontstoken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die vind ik mooi
Sowieso vind ik dat soort kleuren mooi.
ik wil zondag nepnagels op doen, hoop dat dat lukt na het klussen morgen en zondag.
ik heb nu een ontstoken duim omdat ik maandag een stuk uit mijn klauw heb geraspt...
?quote:
Ik vergeet altijd dat ik mijn ipad hebquote:
Ja, super irritant. Het zit op een rotplek dus pleister bleef niet goed zitten en op mijn werk moet ik een keer of 20 per dag mijn handen wassen, wat ook niet echt helptquote:
Maar hij was toch de 'favoriet'?quote:
Zit nu al te w88 op de woeste fb-statusupdatesquote:
oh dattusquote:
Maar dan krijgt het ook niet echt lekker de kans om te genezen toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, super irritant. Het zit op een rotplek dus pleister bleef niet goed zitten en op mijn werk moet ik een keer of 20 per dag mijn handen wassen, wat ook niet echt helpt
ik heb stompjes, als het klussen voorbij is ga ik weer proberen te stoppen met bijten enzo en sparen voor nagelsquote:
Geen idee, ik kijk het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar hij was toch de 'favoriet'?
Ik vind hem denk ik ook wel een beetje beter dan Charlie. Maar Charlie is leuker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhh hij zingt dit wel heel mooi
Kortwieken, mooi lakje er en klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb stompjes, als het klussen voorbij is ga ik weer proberen te stoppen met bijten enzo en sparen voor nagels
Dit zijn opplakdingen, die houden ruim een week ofzo, ziet er beter uit dan gelnagels of die stompjes vind ik zelf
Nope, klopt. Laat het nu in het weekend en vandaag (ik was vrij) maar goed drogen enzo, maar er kwam vanmiddag pus uit, is warm en het doet echt goed zeer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dan krijgt het ook niet echt lekker de kans om te genezen toch?
Antibiotica?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, klopt. Laat het nu in het weekend en vandaag (ik was vrij) maar goed drogen enzo, maar er kwam vanmiddag pus uit, is warm en het doet echt goed zeer.
nou ja, gaat wel weer over, si alleen een rotplek die ik de hele tijd ook open haal bij broek aantrekken, handen afdrogen etc etc
Er valt echt werkelijk niks meer te kortwiekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kortwieken, mooi lakje er en klaar
Ik heb nu ook korte nagels door het klussen van vorige week, ze groeien vanzeeeeelf
Ja kutplek inddquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, klopt. Laat het nu in het weekend en vandaag (ik was vrij) maar goed drogen enzo, maar er kwam vanmiddag pus uit, is warm en het doet echt goed zeer.
nou ja, gaat wel weer over, si alleen een rotplek die ik de hele tijd ook open haal bij broek aantrekken, handen afdrogen etc etc
nee joh, zo erg is het nietquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er valt echt werkelijk niks meer te kortwieken
zal ik een foto doen van mijn klauwtjes?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Zouden we straks trouwens een update krijgen van SQ en bb?![]()
(nee hoor geintje, dat soort dingen hoef ik niet te weten, echt niet)
Straks kan je niet meer fokken omdat je duim er half af ligtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, zo erg is het niet
Bovendien is het oppervlakkig, alle pusbende enzo kan er zo hup via mijn huid en het wondje uit, dat gaat mijn bloedbaan niet zo in, no worries!
tuurlijk wel, spraakgestuurde softwarequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Straks kan je niet meer fokken omdat je duim er half af ligt
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, fijn dat jullie samen gepimpampet hebbenquote:
Zolang Milka niet met een update komt vind ik het primaquote:
Dragon naturally speaking, probleem opgelostquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Straks kan je niet meer fokken omdat je duim er half af ligt
getracht stoer een zooi courgettes te raspen op de goednieuwe en loeischerpe rasp bij mijn zusje thuisquote:
Omfggg kutjeeequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
getracht stoer een zooi courgettes te raspen op de goednieuwe en loeischerpe rasp bij mijn zusje thuis![]()
*WAP* 2 gaten in mijn duim![]()
daar ga ik trouwens geen foto van maken
was vooral wel garpig omdat mijn zusje daarvoor zei "kijk je wel uit"en ik echt zo "ja joh, no problem"quote:
Dromend over NfuOH en CG?quote:
Nee want dan heb ik geen geduld meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dromend over NfuOH en CG?
Haha ze zullen maandag vast wel komenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik geen geduld meer
Duurt langquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Haha ze zullen maandag vast wel komen
Maar er zit wel een verassing bijquote:
Oh, dan blijf ik nog evenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb een foto van mijn stompjes gemaakt, even uppen.
Bereid je maar voor
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar er zit wel een verassing bij
Muhaha *insert evil laugh*quote:
Verassing?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar er zit wel een verassing bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet de pica wel in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verassing?
Maar maar, als je de enveloppe hebt verbrandt, hoe moeten ze dan ooit veilig bij haar aankomen?Ja maar ja maar dat zou je niet verder vertellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verassing?
Maar maar, als je de enveloppe hebt verbrandt, hoe moeten ze dan ooit veilig bij haar aankomen?hebt verbranDT???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehehe, backfire!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zet de pica wel in een spoiler![]()
Kijk Sjaan, er valt niks te kortwieken en een kwastje op mijn nagel krijgen is ook vrij lastig zo
Ouch arme nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
I know I know...quote:
die doen anders heul geen pijn, EINZZZ!!11!!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hebt verbranDT???
Hehehehe, backfire!
Daar heb je de rasp al voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die doen anders heul geen pijn, EINZZZ!!11!!!!
het vleesch er omheen des te meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die doen anders heul geen pijn, EINZZZ!!11!!!!
Heujquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dat zou je niet verder vertellen!
Seriously????quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]dt is moeilijk! Verrassing niet.
Das heul niet veel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net alleen een bananaanananananaaaaa op.
I wantz moar.
quote:
ja zal ik doen, ik hoop dus zondagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aah kipje er valt echt nix te knippen he. Maak je ook even een foto als je nepnageltjes erop zitten?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik ga nu ekt naar boven he! Truste! Xxx
nee joh, dat doet niet zeer, ik heb niet in mijn vel gebetenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het vleesch er omheen des te meer
Ohja, het ligt aan de raspquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, dat doet niet zeer, ik heb niet in mijn vel gebeten
En die rasp raak ik niet meer aan, eng ding. Thuis echt nog nooit gehad met die van mij
Ja heb wel avond gegeten endezeu maar das ook weer 6 uur geledenquote:
Mwaah ben wel erger tegen gekomen zoals:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Seriously????![]()
Bij een voltooid deelwoord???
Externaliseren JONGUH@@!!!!2!!!!111!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, het ligt aan de rasp
Betrefd, bij een volwassen ventquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwaah ben wel erger tegen gekomen zoals:
Stormd
Gegrondverft
gemaakd
Ik heb al 2x iets gegeten sinds het avondetenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb wel avond gegeten endezeu maar das ook weer 6 uur geleden
uiteraard, taalverloedering is overal, maar moeilijk is het op zich toch niet echtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwaah ben wel erger tegen gekomen zoals:
Stormd
Gegrondverft
gemaakd
Seriously? dat is ook erg het gaat hier in dit geval om een persoon van 24quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Betrefd, bij een volwassen vent
Jaja. Als ik er over nadenk kan ik het wel, als het half 1 's nachts is en ik de hele dag al aan het denken ben, niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Seriously????![]()
Bij een voltooid deelwoord???
en emailadressen: sexy_princess_1985@hotmail.comquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O en sollicitatiebrieven vol met spel fouten ook altijd leuk
dat zit gewoon met lijm die naar een weekje wel los laat, zit niet zo extreeeem vast, komt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaah check kip, maar pas wel op dat die nepzooi niet je nagels nog meer beschadigd dannnn
O die zijn ook altijd leuk ja dan denk ik echt is het nou zoveel moeite om even een fatsoenlijke aan te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en emailadressen: sexy_princess_1985@hotmail.com
bedankt, nu denk ik aan oreo koekjes...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef Diconnected het volgende:
Der staat wel een rol koekjes in m'n kast maar wil niet lopen
Oe Mars heb vanavond samen metquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedankt, nu denk ik aan oreo koekjes...
ik wilde yoghurt, maar die was bedorven![]()
toen heb ik een Mars gegeten maar daar hou ik helemaal niet van...
graag gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedankt, nu denk ik aan oreo koekjes...
ik wilde yoghurt, maar die was bedorven![]()
toen heb ik een Mars gegeten maar daar hou ik helemaal niet van...
5 minuten werk, incl. laptop aangooien, echt...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O die zijn ook altijd leuk ja dan denk ik echt is het nou zoveel moeite om even een fatsoenlijke aan te maken
Ik heb nu wel nog veel staan, dan lijkt het nog wat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
5 minuten werk, incl. laptop aangooien, echt...
of al hun baantjes erop zetten, incl. folders lopen op je 12e, tomaten plukken, 1 dag meehelpen bij een lokaal festivalletje etc
yepquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef princess-a het volgende:
Ik kan je niet quoten Kip maar zijn er echt nogmensen die dat doen?
Heb ooit een CV gezien was bij mij vorige werk (IT sector) van een vrouw die solliciteerde op de functie van programmeur die op haar CV bij hobby shoppen neer had gezetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
5 minuten werk, incl. laptop aangooien, echt...
of al hun baantjes erop zetten, incl. folders lopen op je 12e, tomaten plukken, 1 dag meehelpen bij een lokaal festivalletje etc
Naja zo wordt het wel erg gemakkelijk voor mensen die het wél begrepen hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep![]()
ik kom ze met name tegen bij dumb ass secretaresses en stagiairs, mijn zusje werkt met monteurs en die heeft heel van van die verhalen over brieven en gesprekken. Wat een mongolen zijn dat
het si eigenlijk alleen maar lachwekkend, je kunt het beter gewoon weg laten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb nu wel nog veel staan, dan lijkt het nog wat.Maar tegen de tijd dat ik serieus ga solliciteren laat ik alleen de dingen staan die aansluiten op de vacature.
He ben ook secretaressequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep![]()
ik kom ze met name tegen bij dumb ass secretaresses en stagiairs, mijn zusje werkt met monteurs en die heeft heel van van die verhalen over brieven en gesprekken. Wat een mongolen zijn dat
Er staat nog iets voor hequote:
Spreekt u Nederlands, heeft u geen strafblad en kunt u uw eigen naam spellen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Naja zo wordt het wel erg gemakkelijk voor mensen die het wél begrepen hebben![]()
maar tis wel sad![]()
gelukkigquote:
preciesquote:
Zit de halve dag uit mijn neus te peuteren omdat de leiding gevende bang is om dingen uit handen te geven *zucht*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies
Alhoewel goeie secretaresses ook een zeldzaamheid zijn, terwijl ze echt waardevol zijn
Wat voor functie heb je (of in wat voor soort bedrijf)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zit de halve dag uit mijn neus te peuteren omdat de leiding gevende bang is om dingen uit handen te geven *zucht*
Secretaresse/assistent office manager bij een IT bedrijf (maar zo heb ik wel tijd om te fokken)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor functie heb je (of in wat voor soort bedrijf)
Ben jij trouwens kloon of nieuw?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zit de halve dag uit mijn neus te peuteren omdat de leiding gevende bang is om dingen uit handen te geven *zucht*
Redelijk nieuw of beter gezegd sinds een week wat actiever gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben jij trouwens kloon of nieuw?
Hulde aan de vooruit denkende manquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer belt net dat hij onderweg is naar huis, met zijn auto vol gipsplaten en troep om morgen mee aan de gang te gaan
Scheelt weer, dacht dat we alles morgen nog moesten gaan halen
Aha, maar wel jammer dat je dus beetje weinig om handen hebt, als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Secretaresse/assistent office manager bij een IT bedrijf (maar zo heb ik wel tijd om te fokken)
en nicht van Milka toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Redelijk nieuw of beter gezegd sinds een week wat actiever geworden
Ja dat wel zou liever iets nuttigs doen met mijn tijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, maar wel jammer dat je dus beetje weinig om handen hebt, als ik het goed begrijp.
ik hoop echt dat we morgen het installatiewerk rond het toilet lekvrij krijgen, want dan kunnen we de ombouwen gaan maken met hout en gips enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hulde aan de vooruit denkende man
Nou, dat vind ik niet. Kijk, kranten lopen staat er niet bij, maar wel de reeële ervaring die ik heb. En aangezien ik op het moment als ik werk zoek bij een uitzendbureau aankom en zeg: ja ik wil werk, maakt niet zo heel veel uit wat, denk ik dat het dan handig is als ze weten waar ik al ervaring in heb. Kleitabletten vouwen zal ik er idd niet opzetten, maar ik heb best uiteenlopende dingen gedaan en op het moment dat ik (via een uitzendbureau) op zoek ben naar een bijbaantje denk ik dat het goed is om te laten zien dat ik veelzijdig ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het si eigenlijk alleen maar lachwekkend, je kunt het beter gewoon weg laten.
Net als dat je 3 weken in Bangladesh geholpen hebt met kleitabletten vouwen, dat is voor de meeste functies/sollicitaties écht niet boeiend. Dat doe je maar lekker in je eigen tijd, I don't care.
Ja klopt die heeft mij besmet met het virus hahaquote:
MOAR COOKIESquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hou nou ooooop ik heb hongerrrr
Voor bijbaantjes prima ja voor serieuze zou ik ze gewoon weg latenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet. Kijk, kranten lopen staat er niet bij, maar wel de reeële ervaring die ik heb. En aangezien ik op het moment als ik werk zoek bij een uitzendbureau aankom en zeg: ja ik wil werk, maakt niet zo heel veel uit wat, denk ik dat het dan handig is als ze weten waar ik al ervaring in heb. Kleitabletten vouwen zal ik er idd niet opzetten, maar ik heb best uiteenlopende dingen gedaan en op het moment dat ik (via een uitzendbureau) op zoek ben naar een bijbaantje denk ik dat het goed is om te laten zien dat ik veelzijdig ben.
De situatie is anders als ik een serieuze baan wil, maar voor bijbaantjes zie ik wel een meerwaarde in het weergeven van (bijna) al je mogelijkheden.
yes, van dattumquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Voor bijbaantjes prima ja voor serieuze zou ik ze gewoon weg laten
Dat zeg ik ook ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Voor bijbaantjes prima ja voor serieuze zou ik ze gewoon weg laten
Ik heb nog wel een pakje japanse nootjes ligenquote:
Ik vind nootjes niet zo lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pakje japanse nootjes ligen
Uuh verder nog oude kaas, augurken en zilver uitjes hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind nootjes niet zo lekker.*trekt kast open*
O en kroepoek (of hoe je het ook maar schrijft)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuh verder nog oude kaas, augurken en zilver uitjes haha
Okaaaay, hoi dan! Ik ben de sc nerd en een faalhaasjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Redelijk nieuw of beter gezegd sinds een week wat actiever geworden
Nice!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze tegels komen op de vloer in het toilet beneden (gaan we als eerste afwerken):
[ afbeelding ]
En deze op de muur, tot 1.20:
[ afbeelding ]
Dan nog een randje zoals hier erboven en daarboven stucwerk:
[ afbeelding ]
Dank dank!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okaaaay, hoi dan! Ik ben de sc nerd en een faalhaasje
Japanse nootjes zijn echt van die non-dingen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuh verder nog oude kaas, augurken en zilver uitjes haha
Oude kaas met zilver uitjes nomnomquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Japanse nootjes zijn echt van die non-dingen...
Wat je hier ind e quote zet echter![]()
![]()
Wat gemeenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Belachelijk trouwens, ik vertelde mama van mijn game highscore en ik krijg als reactie "owkaaaaaaaaayy......."
Stomme moeder!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Belachelijk trouwens, ik vertelde mama van mijn game highscore en ik krijg als reactie "owkaaaaaaaaayy......."
Is die net zo lekker als 'vroegah'?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb water met beetje Roosvicee, die met rozenbottel
edit: fuck, vergeet de helft te typen...
Die is dus serieus erg lekker
Trustenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef Diconnected het volgende:
Goooooed ik ga slapen, ben echt helemaal kapot. Fysio gehad en aardig wat trap gelopen vandaag. Lekker uitslapen dus vandaag
Trusten
Jaren niet gedronken, geen idee, maar ik dacht ik neem het weer eens mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Is die net zo lekker als 'vroegah'?
ieuw vitaminenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaren niet gedronken, geen idee, maar ik dacht ik neem het weer eens mee.
Voor de rest drink ik alleen maar water, thee en koffie, dus ik dacht ik neem iets mee met wat vitaminezooi
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga ook maar eens op bed trusten!
Ga al slapenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef princess-a het volgende:
Nighty ladies
Sjaan pak jij je rust ook een beetje?
Ok dat is serieus cool!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb met tetris de ultimate 999999 score gehaald
Ik ken italie niet zo goed, pas 1x geweest, maar ga binnenkort ook heenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
Zitten hier ook ItaIie kenners?
Must sees met 14 dagen door Italie met de cabrio?
Graag!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ken italie niet zo goed, pas 1x geweest, maar ga binnenkort ook heen
Ik zie straks wel een Italiaans vriendinnetje, kan wel even aan haar vragen?
vruuger op de oude gameboy was je echt master als je die raket tevoorschijn toverdequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb met tetris de ultimate 999999 score gehaald
Daar kijk ik altijd eerst naar om al die verwijzingen naar een centraal topic te vermijden. Heb er niet echt eentje gevonden specifiek voor mijn vraag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Loopt er geen Italie-topic? Als je in zo'n topic je vraag stelt krijg je meestal ook wat meer serieuze reacties.
dit jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Loopt er geen Italie-topic? Als je in zo'n topic je vraag stelt krijg je meestal ook wat meer serieuze reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |