Coolquote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoorde net van die gast die de GT-6 op kwam halen, dat ze een GT-8 hebben bij Robberts, Maandag of Dinsdag daar maar even langs, als die nou niet onder de 250 zit is dat een goede keus ja!
Die GT-10 is helaas nog te duur, zelfs 2ehands word er nog 350-400 voor gevraagd..
Geen langere nek voor drop C wat al gezegd werd, maar sowieso wel (Althans dat doe ik voor John Mayer) .011(Neon staat in drop C)quote:Op zondag 15 januari 2012 18:24 schreef BurnaBoy het volgende:
Drop C hoorde ik een paar mensen hier over zeggen dat je eigenlijk een langere nek moest hebben of iets dergelijks. Baritoon ofzo ?
Waarom ?
Wat ik meer bedoel te vragen maakt het veel verschil ten opzichte van een normale nek ?
Vanalles geprobeerd, maar hielp niet, toen kwam een vriend aanzetten met een GuitarPort van Line-6 deze even getest, en het werkt!, geluid is best aardig, alleen wat latency.quote:
Hetzelfde probleem heb je al een keer aangegeven en toen werd je ook al gezegd dat je gewoon even een interface moet kopenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanalles geprobeerd, maar hielp niet, toen kwam een vriend aanzetten met een GuitarPort van Line-6 deze even getest, en het werkt!, geluid is best aardig, alleen wat latency.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |