Solved:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier niets meer staan waar ik ze in zou kunnen stoppen.
Linkshandig:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ofin een LTD EC1000 zonder elementen
Kan natuurlijk ook in combinatie met de SD's of EMGs
quote:Problem
Ik dacht dat je ze beide verkocht hadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ofin een LTD EC1000 zonder elementen
Kan natuurlijk ook in combinatie met de SD's of EMGs
Nee die witte is wel interesse voor maar die gast is fucking irritants, soms reageert ie in een minuut en de andere keer weer anderhalve week laterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze beide verkocht had
Sta op het punt te vragen wat dat moet kosten, maar twee problemen:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee die witte is wel interesse voor maar die gast is fucking irritants, soms reageert ie in een minuut en de andere keer weer anderhalve week later
De zwarte is wel weg.
Iemand nog een leuke Crafter Cruiser ST200 opknapproject? 50 euroquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sta op het punt te vragen wat dat moet kosten, maar twee problemen:
1. Geld niet voor
2. Zit al op 10, en meer mag niet van mijn vriendin
Gewoon niet doen danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sta op het punt te vragen wat dat moet kosten, maar twee problemen:
1. Geld niet voor
2. Zit al op 10, en meer mag niet van mijn vriendin
Supervetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dat hij wel af is zo
Fat Cat Heart Attack - Two by martijnbosma100
Klinkt vet dribquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dat hij wel af is zo
Fat Cat Heart Attack - Two by martijnbosma100
Bassisten zijn niet te vertrouwen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Kreeg net van de bassist te horen misschien wat meer bas. Wat vinden jullie ?
moet ik zo nog even een keer voor luisterenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Zo via mijn speakersetje aan de laptop klonk het best ok, maar meer bas kan altijd een beetjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
In het intro zit meer dan genoeg bas voor het setje dat ik hier thuis gebruik (logitec Z5500). Nu geeft dit setje over het algemeen wel iets meer bas weer dan op andere dingen die ik heb, dus misschien dat de bas een heel klein beetje iets meer mag zijn, maar ik vind het in ieder geval niet nodig zoals het hier klinkt. Ik kan door het hele nummer heen alle instrumenten prima horen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
moet ik zo nog even een keer voor luisteren
Juist lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef CoiLive het volgende:
Beetje meer bass mag inderdaad wel. En ook mag de solo (als die omhoog schiet) wel iets zachter. Die knalt er namelijk wel erg overdreven hard/schellig doorheen
Je mag hem natuurlijk wel goed kunnen horen, maar ik vind hem iets te hardquote:
Hij knalt er inderdaad ineens erg in als ie omhoog gaat, had hem net wat harder staan hier, en dan is dat net wel/net niet pijnlijk voor het gehoor. Zou misschien een klein tikje minder mogen, aan de andere kant, er zullen er ook zijn die het juist wel lekker vinden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je mag hem natuurlijk wel goed kunnen horen, maar ik vind hem iets te hard
Maar ja, ik ben dan ook niet zo van de Rock eigenlijk
Ikzelf speel vrij veel gitaar maar echt goed en vloeiend spelen? nee, dat niet..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 06:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar spelen jullie ook nog gitaar of zijn jullie alleen maar met de techniek en gear bezig? Tering deze hele reeks gaat alleen nog over de hardware... :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |