Een strap van een gordel had je toch al?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef The_Dean het volgende:
Zal je sterker vertellen, ik heb alles erbij! Boekje, gigbag met logo, inbussleutels [brug en zadels gaan ook met inbus], gitaarkabel, strap van een gordel voorzien met logo's en zelfs de originele plectra met VW logo.
Haha jazeker, ook van originele VW'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een strap van een gordel had je toch al?
Ja nu staat die ander er ook bij, met m'n poten erop vond ik tofferquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Vette foto Dribbel!
Die net daarvoor ook wel![]()
Ik heb 2 hele lange van Fender. Ooit eens bij Musicstore gekocht. Als ik wil, kan ik mijn gitaar bijna op mijn enkels hangen maar dat speelt weer zo lastig...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha jazeker, ook van originele VW's
Lekker zelf op maat maken, alle standaard die ik kon vinden waren te kort. Goeie lengtes waren te duur.
Maar wil nooit weer anders, lekker glad en enorm stevig
Ja, dat dusquote:
Ik vind die Fender straps persoonlijk helemaal niks. Maar wel lang, en geheid wel comfortabel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 hele lange van Fender. Ooit eens bij Musicstore gekocht. Als ik wil, kan ik mijn gitaar bijna op mijn enkels hangen maar dat speelt weer zo lastig...
Ik wil niet meer anders. De standaard straps zijn vaak net iets te kort. Eigenlijk moet ik er nog een stuk of wat bij hebben. Kan ik gewoon in elke koffer een strap proppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind die Fender straps persoonlijk helemaal niks. Maar wel lang, en geheid wel comfortabel.
Nee er zijn niet echt mensen die kunnen spelen hierquote:Op zaterdag 14 januari 2012 06:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar spelen jullie ook nog gitaar of zijn jullie alleen maar met de techniek en gear bezig? Tering deze hele reeks gaat alleen nog over de hardware... :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |