Die is idd wel erg chill, een project van Gaahl (was ooit zanger van Gorgoroth). Maar compleet andere koek dan je van hem zou verwachten. Wellicht vind je Dead Can Dance ook wel leuk danquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:13 schreef karton2 het volgende:
Ik ben zelf niet echt van de ambient maar kwam deze tegen op youtube:
Klinkt goed, wel een beetje aan de duistere kant.
Brian Eno - An Ending (Ascent) volgens mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:05 schreef star_gazer het volgende:
Even hier crossposten, omdat jullie hier mogelijk verstand van hebben.
Op 22:24 begint een stuk ambient dat ik niet thuis kan brengen. het klinkt Brian Eno achtig, maar zou even niet weten welk nummer het zou zijn...
Heeft er wat van weg, maar is 'm niet denk ik. Lastig met al dat gelul op de achtergrondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef VeX- het volgende:
[..]
Brian Eno - An Ending (Ascent) volgens mij.
Nee, die is andersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef VeX- het volgende:
[..]
Brian Eno - An Ending (Ascent) volgens mij.
Goeie. Het zal een van deze zijn. Die nummers zijn alleen nergens te vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef VeX- het volgende:
Het klinkt iig als een aftreksel van An Ending.
Ik schat dat die hier ergens tussen staat.
http://www.departuresentertainment.com/music.html
Ik kwam dit tegen dankzij jouw post. Wat is dit prachtig! Die openingstrack is zo bijzonder mooi. Heb 'm meteen besteld. Bedankt voor de t(r)ip.quote:
quote:
quote:
Graag gedaan, ik heb hem ook maar gevonden.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:00 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen dankzij jouw post. Wat is dit prachtig! Die openingstrack is zo bijzonder mooi. Heb 'm meteen besteld. Bedankt voor de t(r)ip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |