ik help je wel hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Tegan het volgende:
Als ik naakt ben dan kost het me gewoon te lang om op te warmen onder de deken. Dus liever nog iets kleins aan.
Bij mij moet die juist los zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef CherryLips het volgende:
M'n deken moet wel ingestopt zijn, bij m'n voetendaar word ik s nachts echt wakker van als ik het losgewoeld heb.
Blijft er meer tijd over om te neuken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij moet die juist los zitten.. Wij kunnen nooit samen in één bed slapen.
!
Hmmm, goed idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft er meer tijd over om te neuken.
Katten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin de katten van de buren een beetje beu te worden. Rij er van de week wel overheen.
Grote dekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook geintroduceerd.. heerlijk![]()
![]()
En niet eens om het vast/los, maar om de koude schouders/rug
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten.
Katten die je hele huis onderpiesen.
Dat!quote:
Was hij maar dood.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Is Lenny Kravitz dood ofzo? Hij werd net op drie radiozenders tegelijk gedraaid. Ik kwam er maar niet vanaf
Zo lief!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten die half verteerde muizen voor je deur achterlaten, verpakt in een kwak mystery meat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |