
Ik had een tijdje terug 3 broeken gekocht bij Shopvip, waarvan ik er 1 retour heb gezonden. Nu was er allemaal gezeik dat ze mijn retour kwijt waren enzo. En ik had op acceptgiro gekocht dus ik kreeg allemaal herinneringen van afterpay of ik het restant nog even wilde betalen. Dus ik contact opgenomen met de klantenservice van Shopvip en uiteindelijk is het allemaal opgelost en zouden zij de herinneringskosten kwijt laten schelden enzo. Dit was in november.
Krijg ik vanmorgen een mail van afterpay (van de financieel directrice

) of ik nog even 20 euro wil betalen want ik had recent een bestelling en betaling gedaan bij Shopvip maar mijn boetes nog niet betaald

Ik teruggemaild dat ik het nou niet echt een recente bestelling vond (bestelling was van september) en dat ik al betaald heb. Dus heb die mailwisseling met Shopvip er ook bij gestopt.
Krijg ik net een mail: Uw vraag is in goede conditie bij ons terecht gekomen, uit coulance schelden wij het openstaande bedrag kwijt. Voor eventuele vragen kunt u terecht bij onze klantenservice.

Uit coulance.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.