quote:Op zondag 15 januari 2012 04:15 schreef Pixell het volgende:
lol reclame over broekplassen, zal wel komen omdat nick hier post..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is duur?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Eweka is duur... Ik heb maanden lightningusenet gebruikt en ben nu over op het 60mb pakket van sunnyusenet.
en aan 60mb heb ik niks7.80 voor een maand bij dat sunnyusenet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Mijn god wat slechtquote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
titty is dat jou poes op FB?
Ik dacht dat je die dingen kut vond?
(kk kom er maar in na deze)
En dan zit je eerst mijn baby's belachelijk te maken en nu heb je dr zelf inquote:Op zondag 15 januari 2012 11:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn god wat slecht
Maar ja die is van mij sinds gister, en ja dat vond ik ook tot ik met deze in aanmerking kwam.
En dat zonder KK in de buurtquote:
Bij deze mijn excusesquote:Op zondag 15 januari 2012 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dan zit je eerst mijn baby's belachelijk te maken en nu heb je dr zelf in![]()
Hij is wel sweet btw. beetje boskat achtig.
Bitch I'm fabolous.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:41 schreef dreamzk het volgende:
Titty is terug en de negers kunnen zich niet meer inhouden, leave titty alone, straks jagen we het enige meisje weg en moeten we blij zijn als michhas een webcamshowtje wil geven.
sowieso sneller als een mens, maa dat heeft met grote te maken, denk dat je dat wel ff kan opzoeken.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef tliciouz het volgende:
Teun, hebben jou kittehz ook een behoorlijk snelle ademhaling? Lees dat dat normaal moet zijn.
Nee, je moet gewoon kappen met dit soort idiote shit posten.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Dus als ik tittys poes wil zien moet ik een feestboek-account nemen?
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon kappen met dit soort idiote shit posten.
Het niveau wordt er niet beter op...
Kan ook niet anders, die Fozzy Bear zit in elk programma te ouwehoeren. Denk dat ie dit seizoen al zeker 5x bij p&w heeft gezeten. Waanzin.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:50 schreef Tauchmeister het volgende:
SP op 30 zetels. Waar moet het naartoe met Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |