Waarom kan niemand eens kappen met dit soort opmerkingen over Tamaraquote:Op zondag 15 januari 2012 05:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Titty waarom lig jij niet in mijn bed deze avond
Niet weten waar Bozz en ik het over hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 05:10 schreef Kutstudent het volgende:
Charezerd maakt gehakt van Venasaur.
Sorry schatjequote:Op zondag 15 januari 2012 05:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mich niet zo doen tegen mij ik ben he kwetsbaar op dit moment
Die had ik al wel eens gezien maar dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 15 januari 2012 05:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom kan niemand eens kappen met dit soort opmerkingen over Tamara
[..]
Niet weten waar Bozz en ik het over hebben
http://www.dumpert.nl/med(...)_pokemongevecht.html Kijk die shit MauMau, dan ben je weer up-to-date.
...
I mean Venusaur...
Ik voel me nu gewoon nog steeds fucking klote. Hele avond leuke tijd met mijn vrienden en dan komt zij het café binnen en dan ben ik instant gedeprimeerd. Wel de kans gehad om een vrouw van 43 te Neuken vanavond maar die sloeg ik toch maar overquote:Op zondag 15 januari 2012 05:16 schreef Michhas het volgende:
Hoe is het nu? Heb je haar nog gesproken/gezien?
Gewoon net doen of je een triootje hebt met een van 23 en een van 20?quote:Op zondag 15 januari 2012 05:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik voel me nu gewoon nog steeds fucking klote. Hele avond leuke tijd met mijn vrienden en dan komt zij het café binnen en dan ben ik instant gedeprimeerd. Wel de kans gehad om een vrouw van 43 te Neuken vanavond maar die sloeg ik toch maar over
Fucked up man...quote:Op zondag 15 januari 2012 05:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik voel me nu gewoon nog steeds fucking klote. Hele avond leuke tijd met mijn vrienden en dan komt zij het café binnen en dan ben ik instant gedeprimeerd. Wel de kans gehad om een vrouw van 43 te Neuken vanavond maar die sloeg ik toch maar over
louter negroïden in deze topicreeks.quote:Op zondag 15 januari 2012 05:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucked up man...
We PMen morgen ff man, ik val bijna in slaap
Trusten mijn kaukasische, aziatische en negroïde broeders![]()
Ga je haar wassen.quote:Op zondag 15 januari 2012 06:14 schreef RoodKussen het volgende:
ik doe cod modern warfare 1,2,3 cod 2, cod black ops en battlefield 3 ja
Ja, Sunny Usenet met nzbd.org en sabnzbd...al mijn series komen automatisch binnenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:51 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier die gebruikt maakt van UseNet?
Eweka is duur... Ik heb maanden lightningusenet gebruikt en ben nu over op het 60mb pakket van sunnyusenet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Bij Eweka betaal je gewoon ¤7,50 met iDeal en je kunt 30 dagen downloaden. Je vult dan je gegevens in in een programma als GrabIt (waarmee je alles binnenhaalt, de uTorrent voor nzb's zou je kunnen zeggen) en zoeken kan onder meer via www.nzbindex.nl, www.binsearch.info en www.nzbmatrix.com.
Wel seizoen 5 i presume?quote:Op zondag 15 januari 2012 08:56 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh negers
Én we beginnen deze zondag met een nieuw seizoen Jersey Shore.
Yeah buddy!
quote:Op zondag 15 januari 2012 04:15 schreef Pixell het volgende:
lol reclame over broekplassen, zal wel komen omdat nick hier post..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is duur?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Eweka is duur... Ik heb maanden lightningusenet gebruikt en ben nu over op het 60mb pakket van sunnyusenet.
en aan 60mb heb ik niks7.80 voor een maand bij dat sunnyusenet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Mijn god wat slechtquote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
titty is dat jou poes op FB?
Ik dacht dat je die dingen kut vond?
(kk kom er maar in na deze)
En dan zit je eerst mijn baby's belachelijk te maken en nu heb je dr zelf inquote:Op zondag 15 januari 2012 11:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn god wat slecht
Maar ja die is van mij sinds gister, en ja dat vond ik ook tot ik met deze in aanmerking kwam.
En dat zonder KK in de buurtquote:
Bij deze mijn excusesquote:Op zondag 15 januari 2012 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dan zit je eerst mijn baby's belachelijk te maken en nu heb je dr zelf in![]()
Hij is wel sweet btw. beetje boskat achtig.
Bitch I'm fabolous.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:41 schreef dreamzk het volgende:
Titty is terug en de negers kunnen zich niet meer inhouden, leave titty alone, straks jagen we het enige meisje weg en moeten we blij zijn als michhas een webcamshowtje wil geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |