Dus daarom zei je dat je in Den Bosch ging wonen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:58 schreef Michhas het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-Broek-in-Arnhem.ece
[..]
Ik heb die helikopter vanmiddag zien landen, dit is serieus recht achter mijn fucking huis
Lol, wat voor versies download jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou een tip blijf van de OSen van Vinny27 af.
Word meteen een gebruiker als account aangezet en die krijg je er met geen mogelijkheid vanaf.
Wat een troep, verder werkt het allemaal perfect.
Maar goed, dan maar een normale Windows
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Reba RL 29
http://www.cube.eu/nl/29er/ltd-pro-29/
Verder is het wel handig, en loopt ook meteen smooth. maar hou er niet van als er ook nog andere gebruikers worden installedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, wat voor versies download jij?
Sowieso waar je namen bij ziet is custom troep.
Arnhem denkt Oss na te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:58 schreef Michhas het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-Broek-in-Arnhem.ece
[..]
Ik heb die helikopter vanmiddag zien landen, dit is serieus recht achter mijn fucking huis
Hmm volgens mij niet, je moet sowieso een keer online zijn om die media content te downloadenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:56 schreef KneusTeun het volgende:
kun je zonder live geen hd aansluiten op je xbox om films te kijken?
Die media update kan je ook gewoon via usb doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet, je moet sowieso een keer online zijn om die media content te downloaden
Maar je moet toch online zijn om aan die media update te komen? En volgens mij kon je hem ook niet overzetten op een andere, aangezien het via ConsoleID werktquote:Op zondag 15 januari 2012 01:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die media update kan je ook gewoon via usb doen.
Oja, de dashboard-update kon je gewoon van de xbox site downloaden..niet de optical media update.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je moet toch online zijn om aan die media update te komen? En volgens mij kon je hem ook niet overzetten op een andere, aangezien het via ConsoleID werkt
Het ging volgens mij ook om de optical media updatequote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oja, de dashboard-update kon je gewoon van de xbox site downloaden..niet de optical media update.
Ja, weet ik. Maar ik dacht dat je die ook kon downloaden. Niet dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging volgens mij ook om de optical media update
Ja had al een keer voor rossdale er naar gekeken, maar toen kwamen we er ook wel achter dat het niet gingquote:Op zondag 15 januari 2012 02:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik dacht dat je die ook kon downloaden. Niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleebi van die intense schijtgaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |