Yes, over een half uurtje!quote:
Ik heb helaas alleen maar dadels en zand.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen euro's of guldens.
Wacht een jaar en dan is dat meer waard dan euro's of guldens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb helaas alleen maar dadels en zand.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wacht een jaar en dan is dat meer waard dan euro's of guldens.
Wat een naam, jesusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand album van Kraantje Pappie al geluisterd? Erg lekker.
Past prima bij het niveau van de posts op deze paginaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
HHAHA HOE NOEM JE EEN HOND DIE ERG MOOI IS ?
EEN HOT DOG XDDDdDD
Oh goede, zo even doen. Laatst live gezien, klonk goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Als ik thuis ben schatje, rustig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Luister nou maar
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.group.12221883.html
Had nog niet eerder van 'm gehoord, maar zitten echt een paar heerlijke tracks tussenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh goede, zo even doen. Laatst live gezien, klonk goed!
Bij DWDD iets over gezien ja, klinkt wel tofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Prachtige ventquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eneer_op_de_dam.html![]()
Jij zou BF3 komen doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij DWDD iets over gezien ja, klinkt wel tof
Oh ja verrekquote:
failquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja verrek! Nja was nog bezig met pc zooi en denk dat hem dadelijk weer format
Ja idd, want je weet überhaupt niet waar ik op doelquote:
Met wielen van Schwalbe. Past wel bij je.quote:
?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met wielen van Schwalbe. Past wel bij je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |