Word er ook een beetje moe van. En die goedkope praat die er ook telkens uit komt...quote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, die Fozzy Bear zit in elk programma te ouwehoeren. Denk dat ie dit seizoen al zeker 5x bij p&w heeft gezeten. Waanzin.
Simpele SP-retoriek: alles is de schuld van de banken.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Word er ook een beetje moe van. En die goedkope praat die er ook telkens uit komt...
Ah oke, dan hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sowieso sneller als een mens, maa dat heeft met grote te maken, denk dat je dat wel ff kan opzoeken.
Is dat hem Tams?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah oke, dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Wist niet dat katten zo mooi konden zijn, het is echt een huge beest
[ afbeelding ]
wat een dierquote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een sphynx toch? Verschrikkelijke beestenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is helaasch niet mijn kat, maar die van me schoonmoeder.
Echt een geweldig beest!
Dat wou ik net typen, vooral die pluimpjes bij de oren zijn mooi van de maine coon.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
Wil nog keer een maine coon of noorse boskat!
siamees! meest aanhalige katten die er zijn, die kan ik in me capuchon leggen en dan gaat ie er slapen als ik beetje rondloop.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is een sphynx toch? Verschrikkelijke beesten
Cute beest!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat is nou mijn poes. Harig hé?
Wel een mooi dingquote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |