SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een ernstige misdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:01 schreef Bozz187 het volgende:
Arme tauch heeft ie lapo maakt ie geen nieuwe
Wat moet je met 25MSquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is een ernstige misdaad.![]()
Ik eis uitleg + een boete van 25MS points.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat moet je met 25MS. Dan kun je niet eens je avatar van nieuwe kleren voorzien
Daarom dusquote:
Wat nou jongen! Die pompoms zijn kklijpquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Kutstudent het volgende:
Geld uitgeven aan je avatar op live.
ik heb hem nog een Pm gestuurd, maakte me zorgenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:01 schreef Bozz187 het volgende:
Arme tauch heeft ie lapo maakt ie geen nieuwe
Ik heb dus digitale tv via 2 manieren, waardoor ik niet vast zit aan allemaal van die kastjes etc!quote:
Ik begrijp er geen flikker vanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb dus digitale tv via 2 manieren, waardoor ik niet vast zit aan allemaal van die kastjes etc!
Je wordt bent oudquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen flikker van
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:51 schreef Kutstudent het volgende:
Tauch maakte geen nieuw topic???
[ afbeelding ]
Jammer dat het niet in MW2 zatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.favelapainting.com/
Dit is best wel fucking baas
Ja klopt, bijna alweer een jaartje erbijquote:
Gokken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Lekker hoor, 197 euro winst met roulette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |