Het broodje verziekt de smaak van de kroket altijdquote:
Maar ik wil oohoook kusjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht over 10 minuutjes bij mijn kusjes te zijn.
ja een mackroket is wel weer lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
Frikandel mag wel op een broodje, maar bij kroket is het zonde. Tenzij mackroket, want saus.
Die heb ik nog wel een paar flessen staan voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het broodje verziekt de smaak van de kroket altijd
De Eftelingkroketten zijn trouwens echt lekker
Ow en ik heb trek in Baileys
Ja en nu bierquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel een paar flessen staan voor je
Jij wilde dronken worden toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]een paar flessen
1 is genoeg
Nou dat gaat wel lukken hoor na 1 maand leven op shakesquote:
Nee jij wil haar dronken hebben om te kijken of ze echt een engel in bed isquote:
Nou gezellig danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel lukken hoor na 1 maand leven op shakes![]()
Na 4 bier lig ik al onder de tafel denk ik
Nee, ze is getrouwd he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij wil haar dronken hebben om te kijken of ze echt een engel in bed is
What happens @ Royco's Cafe stays @ Royco's cafequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze is getrouwd he.
Mochten we in bed belanden dan is het om te slapen
Nee zo werkt het niet Tijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What happens @ Royco's Cafe stays @ Royco's cafe
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet Tijn.
Bezette vrouwen zijn verboden gebied.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet Tijn.
Bezette vrouwen zijn verboden gebied.
Een vrouw koop je sowieso niet hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijkkijken mag maar niet kopen.
Huren kan welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |