Mogen we hier nu niet meer serieus zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #2
Walvis gate?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.
Heloef mag je daar zelf over vertellen, voordat ik mijn mond voorbij praat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Walvis gate?
[ afbeelding ]
Oh dear!
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate en die chick die je wilde tijdens dat radio gebeuren.
Wel dikke tetten met dat dikke mormelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.
Je argument is niet geldig, mensen die hun gewicht niet onder controle kunnen houden en een goedkope slet die je af te wijzen.
qft. Verstandige jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee de ene had morbide obesitas en de andere liet eind vorig jaar haar tieten zien op TV.
Je argument is niet geldig, mensen die hun gewicht niet onder controle kunnen houden en een goedkope slet die je af te wijzen.
Zeiklul.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg was ze nog niet, met nadruk op nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Walvis gate?
[ afbeelding ]
Oh dear!
Niet als hij dan hier elke dag moet komen huilen dat hij maagd is.quote:
Fantastischquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel dikke tetten met dat dikke mormel
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
FantastischHeerlijk haar navel kunnen neuken echt geweldig.
Ik heb nog een beetje waardigheid over, niet veel maar dat laatste stukje hou ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als hij dan hier elke dag moet komen huilen dat hij maagd is.
The fuck, als het je zo hoog zit kan je grenzen en principes wel weg doen.
En anders niet zo huilen.
Ik heb niks tegen mensen die dik zijn al is er een grens dat wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
FantastischHeerlijk haar navel kunnen neuken echt geweldig.
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die dik zijn al is er een grens dat wel!
Kan je lekker zacht tegenaan liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.
Zoiets?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dik is niet erg ik ben het zelf ook, maar zij zit gewoon ver, ver, ver over de grens.
Dat kan ook tegen iemand die dik is zoals ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je lekker zacht tegenaan liggen.
Goedenachtquote:
Een vol lichaam is niks mis mee maar zwaar overgewicht hebben daar word ik niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ook tegen iemand die dik is zoals ik.
ah oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #2
Page 5
Zo erg laat ze het niet komen denk ik maar het is morbide obesitas overduidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |