Ik vind het een beetje Rebecca Black-niveau om eerlijk te zijnquote:
Dat dus ja. Fucking slecht ditquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Klinkt echt precies als die nummers van Kim Kardashian en Paris Hilton, typische kankerpop-sound.
Hey maar je bent nog wel wakker nu! Of lukt t slapen niet (al helemaal niet als je aan het feest denkt)quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef Juminelle het volgende:
Ziek worden op zaterdagavond terwijl je een tof feestje op de planning had staan
Waaat, da's fucked...quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef Juminelle het volgende:
Ziek worden op zaterdagavond terwijl je een tof feestje op de planning had staan
quote:Op zondag 15 januari 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
/
Is dit nu een barbaar of een wanhopige fan?
Hahahaquote:Op zondag 15 januari 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
/
Is dit nu een barbaar of een wanhopige fan?
Dank uquote:
Jaloersquote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens wakker worden met een homemade saoto-soepje is heerlijk.
[ afbeelding ]
Ik ben al vanaf vrijdag nacht aan het puken en gisteravond heeft m'n papa waterijsjes gehaald. Die heb ik nu al 3 opquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Jaloers! Ik krijg sinds gisteravond echt niets naar binnen behalve waterijsjes.
Gewoon Cup-a-soup kippensoep en soda crackers etenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
Jaloers! Ik krijg sinds gisteravond echt niets naar binnen behalve waterijsjes.
Andersom juistquote:Op zondag 15 januari 2012 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf vrijdag nacht aan het puken en gisteravond heeft m'n papa waterijsjes gehaald. Die heb ik nu al 3 op.
Jij hebt me gewoon aangestoken Jumi!
Kippensoep kan ik echt niet binnenhouden nuquote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon Cup-a-soup kippensoep en soda crackers eten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |