quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jalekker straks zit ik naast ene Roy.
Mooie prijs! Ik wil naar Honduras, maar die tickets zijn echt fucking duurquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
Heb net wel een ticket naar Bangkok gevonden voor 540e. Half juni tot half juli. Dat gaat 'm misschien wel worden.
Ja, gek he als je daarmee begint ben je na een kwartier al dood. Duurt een paar keer voor je een vol uur mee kunt dansen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Woei, Zumba fitness binnen en nu heb ik het een beetje heel erg heet
Mijn zusje had dit dus een minuut geleden opstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef aight1 het volgende:
It's friday friday gotta get down on friday
Dikke party jwzquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef aight1 het volgende:
It's friday friday gotta get down on friday
Ik ook, goed nummer.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje had dit dus een minuut geleden opstaan
Ben al een uur bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, gek he als je daarmee begint ben je na een kwartier al dood. Duurt een paar keer voor je een vol uur mee kunt dansen.
Mwah, ging er meteen vol tegenaan maargoed ik heb ook wel een redelijke conditie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgens mij is het toch anders omdat het een spel is, dan bouwen ze dat vast anders op
Details!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.
Het is zo hinderlijk als je aan het fitnessen bent en er komt een hele schoolklas binnenlopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.
Nice. Inmiddels lukt mij dat ook maar toen ik dat spul net gedownload had ging ik helemaal dood gek.quote:
Ik kan me niet opdrukken en ik heb een belabberde conditie.quote:
Hoe speel jij dat dan? Of heb je ook een Wii?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice. Inmiddels lukt mij dat ook maar toen ik dat spul net gedownload had ging ik helemaal dood gek.
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe speel jij dat dan? Of heb je ook een Wii?
Mijn Godquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
Oh, ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetHierbij heb je een riem om waar je de controller in doet.
Ontzettend kut wel, ze moet echt af gaan vallen dit is zonde.quote:
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Straf tot 2038, ben je mooi klaar mee.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft
Onder zumba?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Maar ga je als je het leuk vind uiteindelijk onder Zumba ook?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onder zumba?
En nee. Ik heb dit gewoon voor naast thaiboksen genomen en ga binnenkort weer paardrijden dus dat vind ik wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |