Ik ben helemaal van slag, het is half januari geweest en nog geen sneeuwvlok bespeurd. Ik wil straks niet eens winter meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Het ruikt naar wintersport buiten.
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:03 schreef Juminelle het volgende:
Vroeg opgestaan op maandagochtend om te bikkelen in de sportschool. Mijn zelfdiscipline op dit moment

Do it, do itquote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb het ergste wat op het internet te vinden is gevonden. Ik wil het posten maar ik ben oprecht bang dat jullie me dit nooit vergeven. Oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
hahaquote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Jajong het volgende:
Heb 't gepost op m'n Facebook, kijken wat m'n opa er van vindt.
Ja lekker dan, ons een beetje nieuwschierig maken..vertel het eensquote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb het ergste wat op het internet te vinden is gevonden. Ik wil het posten maar ik ben oprecht bang dat jullie me dit nooit vergeven. Oprecht.
Notorious B.I. Skiquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb jullie gewaarschuwd.Scarred for life.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.
Hier even een leuke vid voor het evenwicht:
full stops and exclamation marks
Dat leather.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Scarred for life.
Hier even een leuke vid voor het evenwicht:
Ik heb jullie gewaarschuwd.LOL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.
Lijkt wel een soort van Rihanna/Beyonc bash dit, thefuck is er met deze man is dit serieus een uitgebrachte videoclip?
http://en.wikipedia.org/wiki/Azisquote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
Zo disturbing dit dat ik even zijn biografie moet checken.Kan niet echt zijn.
Ik heb jullie gewaarschuwd.Wait, whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.![]()
!?
Ik ging niet fitnessen vandaag. Even hardgelopen en daarna meegedaan met een techniektraining.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel squat je, of welk excuus gebruik je om het niet te doen?
Is verslavend welIk wil vanavond weer.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hij word nog net niet gegangbangtquote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
Deze is veel erger.![]()
Als je deze afkijkt ben je sowieso homo, mij lukte het niet.
Zo disturbing dit dat ik even zijn biografie moet checken.Kan niet echt zijn.
Kan niet vinden, laat maar zitten zal wel een reden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |