abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2002 @ 13:02:41 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_5034043
Ik denk dat iedereen het weleens heeft meegemaakt, maar misschien ook niet, een persoon van wie je dacht dat die er altijd voor je zou zijn, iemand die je dacht volledig te kunnen vertrouwen, blijkt opeens niet de persoon te zijn die je dacht dat het was. Het ene moment heb je een goede vriend of vriendin, iemand met wie je veel optrekt met wie je het goed kan vinden, met wie je regelmatig praat, het andere moment sta je alleen.

Vrienden die je schijnbaar genadeloos dumpen of een mes in je rug steken, hoe ga je daar mee om?

Hoe verwerk je het?

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_5034135
Ik heb het laatst nog mee gemaakt, heb er toen ook een topic over gemaakt!
Tja, ze betekende te veel voor mij en ik ook voor haar, en we hebben het in nog geen 4 dagen tijd weer goed bijgelegd. Het was ook niet zo van ze laat je vallen, maar ze was zo bezig van ja het word wel wat enzo, en dan gaat ze 4 daagjes weg komt ze terug heeft ze een vriend!

Nu heeft ze er spijt van, en gaat het dus ook uitmaken! Wij kunnen het verder heel goed vinden, ik heb haar na weer tot rust te zijn gekomen, ook gezegd dat als zij zich er prettig bij voelt ze het moet doen, maar ze wilde het dus toch niet!

Nou nog 5 weekjes wachten, en misschien is het dan mijn vriendin!

Maar ja zoals je ziet, wij hebben het heel makkelijk verwerkt!
Je blijft overigens wel wantrouwend!! maar in beperkte maten wel te verstaan!

dinsdag 16 juli 2002 @ 13:11:54 #3
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_5034145
"Tijd heelt wonden ..."
  dinsdag 16 juli 2002 @ 13:12:48 #4
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5034157
Iemand die dat doet , die heeft het voor mij verpest. En moet een verdomt goeie reden hebben om dat weer goed te krijgen.

Hoe ik er mee omga hmmm.. ik negeer zo'n iemand en laat h'm / haar links liggen. verder ga ik gewoon verder met m'n eigen gang en trek me er niets verder meer van aan.

Zo'n iemand is het niet waard om verdere energie aan te verspilen .

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 13:16:50 #5
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_5034206
dat is juist het punt. Kun jij iemand negeren die dingen over jou weet? Als je iemand ooit hebt vertrouwd en dat vertrouwen word geschaad dan zal negeren en vergeten lang niet zo makkelijk zijn.
I'm hungry!
pi_5034235
Ik ga altijd jointje roken..
Daarna zijn mijn gedachten toch bij iets anders
pi_5034248
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 13:16 schreef Cairon het volgende:
dat is juist het punt. Kun jij iemand negeren die dingen over jou weet? Als je iemand ooit hebt vertrouwd en dat vertrouwen word geschaad dan zal negeren en vergeten lang niet zo makkelijk zijn.
so true. Het is me al meerdere keren gebeurd en ik durf nu nog nauwelijks iemand te vertrouwen. Hoe je ermee om moet gaan? I wish I'd knew...
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  dinsdag 16 juli 2002 @ 13:21:19 #8
24709 Tjippie
Don't dream it. Be it.
pi_5034270
quote:
Ik wel. Zoiets is een soort van 'mental bruise'. Maar ook mentale blauwe plekken verdwijnen na verloop van tijd. Soms denk je nog eens terug en in het vervolg ben je wat voorzichtiger, maar er zal toch wel weer iemand langskomen die je wel durft te vertrouwen.
Ehhh....
pi_5034332
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 13:11 schreef Northpole het volgende:
"Tijd heelt wonden ..."
niet mee eens... Het komt altijd terug (bij mij althans).
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_5034515
1 Bouw een muurtje
2 Doe je anders voor dan je bent
3 en DNT TRUST ANYONE.

hahhaha wat ben ik toch grappig: zal best maaar is wel de manier waarop ik op dit moment leef jah!

pi_5034599
quote:
Hoe ga je om met een mes in je rug?
Meestal val ik dan voorover!
pi_5034783
Ik heb het ook al twee keer gehad. Mensen van wie ik dacht dat het vriendinnen waren die dan ineens je vriendje gaan versieren. Zolang het voor de grap is vind ik het niet erg, maar ze waren helaas erg serieus alletwee. Daar hoef ik dus ook geen vriendinnen meer mee te zijn, heb ze ook voor de keus gezet; als je gaat door met dat zielige gedoe, ben ik je vriendin niet meer..

Heb ik liever wat minder, maar échte, vriendinnen.

Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
  dinsdag 16 juli 2002 @ 15:55:32 #13
22417 Tekno
I am the way...
pi_5036517
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 13:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Iemand die dat doet , die heeft het voor mij verpest. En moet een verdomt goeie reden hebben om dat weer goed te krijgen.

Hoe ik er mee omga hmmm.. ik negeer zo'n iemand en laat h'm / haar links liggen. verder ga ik gewoon verder met m'n eigen gang en trek me er niets verder meer van aan.

Zo'n iemand is het niet waard om verdere energie aan te verspilen .

Ook mijn manier. Al een aantal keer meegemaakt en uitgevoerd. Nooit meer last van gehad. Ook als ze later er nog op terugkomen heb ik zoiets van, het zal wel, zoek het maar lekker uit.
Fuck you fuckin' fuck!
  dinsdag 16 juli 2002 @ 16:41:33 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5037144
Toevallig is mij dit in de afgelopen tijd 2 keer gebeurd, beide bij mensen die ik erg vertrouwde. Ik probeer het te verwerken door gewoon verdre te gaan met mijn leven en nieuwe vrienden te maken, maar merk wel dat ik wantrouweriger en minder open ben geworden. Ook ben ik nog steeds boos op beiden, maar ik heb besloten omze nooit meer het genoegen te gunnen dat ik om wat dan ook contact met ze opneem.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 16:42:03 #15
21400 kariem112
Nederlander
pi_5037150
je niet zo kwetsbaar opstellen.....
......
  dinsdag 16 juli 2002 @ 17:08:28 #16
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_5037516
Knoepiehard zijn en schijt hebben aan iedereen...

En tsja, dat kan best weles lastig zijn ja

Geluk is een richting, geen punt
  dinsdag 16 juli 2002 @ 17:34:43 #17
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_5037895
Wat doe je? Je komt er achter dat je het uiteindelijk toch zelf op moet lossen. Want ook zonder die goede vriend/vriendin die je zo vertrouwen weet je het uiteindelijk goed te redden, blijkt mijn ervaring hiermee.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_5038213
quote:
Heel herkenbaar het verhaal uit de eerste post
En ja het is heel moeilijk om iemand te negeren die dingen over je weet, dat lukt mij in ieder geval niet zomaar. Hoe ga je ermee om? Wist ik het maar Voorlopig contact verbroken , time heals, zeggen ze...we'll see
pi_5038511
Ik gooi diegene uit mijn leven, en als ik de kans krijg geef ik ze een flinke schop na... Ik ben aardig voor iedereen tot diegene aantoont daar niet mee om te kunnen gaan.

En met die "schop na" ben ik bereid vrij ver te gaan...

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_5038605
Ik weet precies wat je bedoelt. Heb nl. afgelopen weekend in Limburg ook goed geleerd wie NIET mijn vrienden zijn. Gewoon een stelletje schijnheilige, achter je rug om lullende assholes zijn het! Idd personen waar je altijd lol mee heb gehad en gewoon goed mee omging...

En hoe ik daar mee om ga? Allereerst heb ik mijn telefoon opgeschoond en ten tweede mijn MSN-lijst. Verder gewoon weten dat ze je niet waard zijn en blij zijn met die paar echte vrienden die je wel hebt.

Oh, en n stevige joint op zn tijd wil ook wel helpen.

pi_5038619
De enige die ik 100% vertrouw ben ik zelf...
pi_5038741
Ik heb er van geleerd. Het heeft me gevormd tot wat ik ben. Ik ben van mening dat alles wat je meemaakt in je leven van belang is omdat het je wijzer maakt. Het helpt je als je in de toekomst in een vergelijkbare situatie komt.

Beter wijs dan onwetend

thou art that
  dinsdag 16 juli 2002 @ 19:10:23 #23
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_5038951
Ik kan er heel emotioneel op reageren, draai door ga dingen zeggen die rationeel beter niet kan zeggen. Het komt niet al te vaak voor omdat ik mensen goed scan voordat ze binnen mijn muren mogen komen, maar als ik er soms naast zit baal ik er erg van. Relationele messen in mijn rug heb ik al een poos niet meer gehad, dus maar hopen dat ik die felheid ontgroeit ben.
Liefde, leven , geven!!!!
  dinsdag 16 juli 2002 @ 20:39:32 #24
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_5040174
"Time heals all wounds, but in my case some mighty big scars are still visible"

Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen en dus ga je met iedere nieuwe vriend die je maakt anders om, eenmaal te zijn verraden zul je dus voorzichtiger omgaan.

Mijn probleem is dat ik voorzichtig begin, maar uiteindelijk ontdek dat ik er toch behoorlijk diep in zit, en dat is dan meestal als het te laat is. Ik voel me op die momenten gewoon kut, want goede vrienden groeien niet aan bomen, iemand vertrouwen duurt gewoon tijd.

Als je eenmaal het gevoel hebt dat er stevig een mes in je rug is geplant is het al te laat en blijf ik achter met een leeg gevoel. Ik begin me af te vragen waar ik de fout in ben gegaan en waarom ik me toch iedere keer aan diezelfde steen stoot.

Als ik het zou kunnen zou ik binnen 24 uur alle banden met die persoon hebben verbroken en me er helemaal overheen hebben gezet, maar dat kan ik niet. Ik denk constant aan wat ooit was, het gevoel van vertrouwen, en wat nooit meer zal zijn.
Verraad is iets dat ik niet makkelijk achter me kan laten.

Ik wil wraak nemen op de persoon die me heeft verraden, ik wil niets liever zien dan die persoon op de grond te bedelen om wat aandacht.

Helaas lukt het niet en ben ik degene die op de grond ligt en bedelt om aandacht en vriendschap.

I'm hungry!
  vrijdag 19 juli 2002 @ 09:27:18 #25
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_5073725
You stabbed me in the back!
Someone I trusted!
Let's get things straight!
Don't tread on me!

*mosh*

- screaming gets you nothing -
pi_5088814
Ik weet hoe dat voelt. Ik ben nu helemaal geflipt. Ik probeer met een dubbele dosis oxazepam de dag door te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Esme_Weatherwax op 20-07-2002 17:16]

Intimidation is the crudest form of headology, though
ACWW: 1031-4257-7907 Juice in Wildtown
ACCF: 4855-0328-6610 Niccie in Swoppa
pi_5091041
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 13:02 schreef Cairon het volgende:
Hem er nog eens dieper insteken, omdraaien en langzaam eruittrekken en maar blijven glimlachen.

Kortom: beseffen dat jij sterker bent dan wat iemand dan ook je aan kan doen.

zaterdag 20 juli 2002 @ 22:42:53 #28
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_5092472
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 13:02 schreef Cairon het volgende:
Ik denk dat iedereen het weleens heeft meegemaakt, maar misschien ook niet, een persoon van wie je dacht dat die er altijd voor je zou zijn, iemand die je dacht volledig te kunnen vertrouwen, blijkt opeens niet de persoon te zijn die je dacht dat het was. Het ene moment heb je een goede vriend of vriendin, iemand met wie je veel optrekt met wie je het goed kan vinden, met wie je regelmatig praat, het andere moment sta je alleen.

Vrienden die je schijnbaar genadeloos dumpen of een mes in je rug steken, hoe ga je daar mee om?

Hoe verwerk je het?

ik steek terug

wraak is altijd heel zoet

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_5092496
yeah..ik weet hoe het is.. en ja, wraak is altijd zoet
  zondag 21 juli 2002 @ 02:22:37 #30
31714 MoroSweety
Mi bin sa wan gi yu wan Puwema
pi_5094557
Hoe ga je er mee om....

"Tijd" is het magische woord.
eventuweel kan ik er nog aan toevoegen
vergeven MAAR NOOIT VERGETEN !

het is triest, maar het gebeurd. het vervelende is dat ik het zo vaak zie bij andere mensen. vrienden, vriendinnen, maar ja jij wil niet die persoon zijn die kwaad over iemand anders spreekt, want dan heb jij het weer gedaan !

Ik heb het zelf een x meegemaakt. ik heb bijna een jaar niet meer met die persoon gesproken, het was eerder een "Fa waka (hoe gaat het) en Laterzzz". Terwijl we voorheen bijna iedere dag samen waren. Na een tijd kon ik het verleden het verleden laten, maar ik bedenk me wel 3 x wat ik die persoon nog vertel, en je gaat wel anders met die persoon om, dan voorheen

Quote:

You used to be my Dog, you was on my left titty
Screamed "Ride or Die", I thought you'd die with me
Found out You 'a Bitch, You can't even ride with me
now it's a war, you ain't on the side with me

There Can Only Be ONE MoròSweety !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')