abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106754782

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardcoholic
pi_106754805
2de post in dit topic en meteen al nieuw topic :')
hardcoholic
pi_106755150
Maar uh, kom bij Server: Lord Calypho - RP-PVP English.

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Brainless: Bounty Hunter Mercenary
Hoge dps maar met iets meer tactiek: Imperial Agent - Sniper (ranged) of operative (melee)
Melee DPS, leuk om te spelen, maar nu nog ietwat gimped/onderpowered (word nog wel gebuffed): Sith Warrior Marauder, het meest van genoten tot nu toe :)
Sith inquisitor nog niet echt gespeeld, tot level 11, zit een beetje tussen imperial agent en bounty hunter in, niet echt uitdagend, en ik vond het niet echt leuk spelen. Wel coole story line though :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_106755198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef DrParanoid het volgende:

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Hoge dps maar met iets meer tactiek: Imperial Agent - Sniper (ranged) of operative (melee)
Melee DPS, leuk om te spelen, maar nu nog ietwat gimped/onderpowered (word nog wel gebuffed): Sith Warrior Marauder, het meest van genoten tot nu toe :)
Sith inquisitor nog niet echt gespeeld, tot level 11, zit een beetje tussen imperial agent en bounty hunter in, niet echt uitdagend, en ik vond het niet echt leuk spelen. Wel coole story line though :)
klinkt goed, nu alleen eerst maar eens de boel downloaden, duurt paar uurtjes gok ik :D
hardcoholic
pi_106755209
Kan ik aan de lijst van spelers toegevoegd worden?

Rock'Nah Imperial Agent Tassaa Bareesh Server
pi_106755231
quote:

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Sith inquisitor , meest overpowerde class atm.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106755241
quote:

Empire side.

DPS (mijn ervaringen):

Op level 11 is het nog wel een beetje lastig oordelen toch? :D

edit: Sith Inqui overpowered? Hm.. nja, je bent behoorlijk squishy als Sorc.
Als Assassin heb ik geen ervaring maar ik hoorde wel iets over een "heal met elke klap die je geeft ability" in de Tank spec. Misschien dat dat wel ietsje minder mag. ^^
pi_106755335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Altron het volgende:
Ik weet niet hoor, maar met m'n Sith Sorcerer 1v1 tegen een mercenary gaat pijn doen denk ik.
op lvl50 ben ik blij dat ik crit voor 2k aan damage. Een vriendin met een mercenary hit al voor 1700 op level 23
pi_106755415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Op level 11 is het nog wel een beetje lastig oordelen toch? :D

niet als je de story line al gevolgd hebt :P
pi_106755441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

niet als je de story line al gevolgd hebt :P
Jaaa, maar je zegt dat je het niet echt leuk vond spelen.
Je krijgt nog wel redelijk wat bad-ass skills. :)
Maar, zou kunnen natuurlijk dat je het nu al niets vind. :D
pi_106755469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:37 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Jaaa, maar je zegt dat je het niet echt leuk vond spelen.
Je krijgt nog wel redelijk wat bad-ass skills. :)
Maar, zou kunnen natuurlijk dat je het nu al niets vind. :D
idd, maar daarom zet ik er ook tot level 11 gespeeld bij, dat het niet een eindoordeel is ofzo :) maar vind het niet leuk genoeg om er nu mee door te gaan
pi_106755513
Wat ik met melee altijd een nadeel vond bij oa World of warcraft is dat je veel mobs hebt met cleaves, aura's of andere troep waardoor je als melee veel meer dmg pakte.

Werkt dat hier ook zo? Of maakt het eigenlijk geen zak uit of je melee of ranged bent?
hardcoholic
pi_106755552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

idd, maar daarom zet ik er ook tot level 11 gespeeld bij, dat het niet een eindoordeel is ofzo :) maar vind het niet leuk genoeg om er nu mee door te gaan
Fair enough. ^^
pi_106755712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:39 schreef Ferdii het volgende:
Wat ik met melee altijd een nadeel vond bij oa World of warcraft is dat je veel mobs hebt met cleaves, aura's of andere troep waardoor je als melee veel meer dmg pakte.

Werkt dat hier ook zo? Of maakt het eigenlijk geen zak uit of je melee of ranged bent?
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=133975

En hou in je achterhoofd dat er veel gezeik is om niets op de swtor fora :)
pi_106755743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar met m'n Sith Sorcerer 1v1 tegen een mercenary gaat pijn doen denk ik.
op lvl50 ben ik blij dat ik crit voor 2k aan damage. Een vriendin met een mercenary hit al voor 1700 op level 23
Het is de enige class die ik altijd dik bovenaan ziet staan met 500/600k healing done + 100/200k damage done.

Heb nog geen ene class gezien die dat presteerd.

Mercenary's kunnen best aardige damage doen inderdaad.
En toch zijn die 1vs1 vaak minder dan bijvoorbeeld een sith assassin , maar dat is niet erg.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106755777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef Altron het volgende:

[..]

Het is de enige class die ik altijd dik bovenaan ziet staan met 500/600k healing done + 100/200k damage done.

Heb nog geen ene class gezien die dat presteerd.
Ik genoeg hoor, zie zat andere classes op 1 staan in PvP.
Misschien dat ze qua healing OP zijn, dat weet ik niet.
pi_106755828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ik genoeg hoor, zie zat andere classes op 1 staan in PvP.
Misschien dat ze qua healing OP zijn, dat weet ik niet.
Ja bedoelde meer kwa healing , niet zozeer kwa damage. my bad.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106755927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=133975

En hou in je achterhoofd dat er veel gezeik is om niets op de swtor fora :)
zoiets zat er wel in ja :P Blijft lastig om dat te balancen :D
hardcoholic
pi_106756309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Altron het volgende:

[..]

Nee, dat is de Jedi Sage :)

Meest underpowered is de Marauder en daarna elke vorm van tank, dat laatste dus omdat je in PvP minder dan nutteloos bent.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106756341
quote:
minder dan nutteloos
quote van de dag wat mij betreft
pi_106756415
Maar serieus, iemand moet mij uitleggen waarom ik als Juggernaut een buff heb die mij 5% extra damage oplevert, in plaats van een nuttige buff die bijvoorbeeld 10% internal en elemental damage vermindert of alle vormen van damage met 5% op lvl 10 en te upgraden naar 10% via je skill tree.

Leuk dat ik een warrior ben, maar ik heb, zeker in PvP, geen zak aan die extra damage als ik me niet kan verdedigen.
pi_106756453
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Meest underpowered is de Marauder en daarna elke vorm van tank, dat laatste dus omdat je in PvP minder dan nutteloos bent.
Pff, als marauder top ik wel vaak de damage lijsten, op lvl 26, zonder dat ik puur damage grind.
pi_106756494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Speel samen met een maat van mij veel warzones , ik als bodyguard en hij als Juggernaut.
En vooral in potjes Huttball is dat echt de perfecte combo , we winnen 9 van de 10x door het gebruik van zijn leap , echt een super skill :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_106756567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Altron het volgende:

[..]

Speel samen met een maat van mij veel warzones , ik als bodyguard en hij als Juggernaut.
En vooral in potjes Huttball is dat echt de perfecte combo , we winnen 9 van de 10x door het gebruik van zijn leap , echt een super skill :D
True, dat is dan wel waar, maar het probleem is 95/100 keer er niet wordt samengewerkt, of niet goed. En dan is het echt snel afgelopen.
pi_106756581
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Pff, als marauder top ik wel vaak de damage lijsten, op lvl 26, zonder dat ik puur damage grind.
Dan sucken je medespelers ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')