Wat een onzinquote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.
Leuk verzonnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.
Die ligt dat kassameisje te bezwangeren op de achterbank van z'n bmw 14.gifquote:
Alleen wordt die vraag zelden tot nooit beantwoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Under_Score het volgende:
dit topic vraagt natuurlijk om pics
je bedoeld toch niet die emté bij de single daar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef ACT-F het volgende:
Het verhaal komt me erg bekend voor. Bedoel je het kassameisje bij de Emté in Enschede? Je gaat me toch niet vertellen dat ze dertigers aan de lopende band slijt. Dan wisselen we straks indirect elkaars penisvocht uit
EDIT:
Ik bedenk me net dat mijn collega ook gegevens had uitgewisseld met een kassameisje. Ik vrees...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |