Goed bezig!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik niet.
Ik ben voor school bezig. Nu opslaan, naar mezelf mailen, uitprinten! Morgen nog wat reflecties in elkaar flansen en klaaaaar.
Waarschijnlijk ben ik dat na een paar minuten dan wel zat ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Ik weet ook niet of jij het heel leuk vindt Bambi, hij scheldt nogal veel met gvd... Kleine waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik moest ineens denken aan dat ik allemaal van die 'voor straks welterusten'-plaatjes zag vanmiddagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Mams computer is opgestart, even printen!
Weltruste ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan dat ik allemaal van die 'voor straks welterusten'-plaatjes zag vanmiddag
Printen, en dan snel slapen jij!!
Refreshen! Soms is dat ding een beetje faal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:13 schreef Lindytje het volgende:
Krijg toch de pesttyfustering
'verbinden met videoserver mislukt'![]()
Dan morgen maar kijken en nu naar bed
Dat had ik 6x gedaan, en Chrome opnieuw opgestart... werkte niet helaas. Morgen nieuwe poging en anders via de tvquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Refreshen! Soms is dat ding een beetje faal.
Ik ga bijijna. Slaap lekker!
Ik denk het haast wel, had ik ook altijdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag niet meer elke dag op de weegschaal van mezelfben al twee dagen op rij zwaarder!!!
Hopelijk moet ik gewoon ongesteld worden
Dan de weegmomenten maar 2x in een week inplannen oid ? Anders raak je helemaal gedemotiveerd... Terwijl het net keigoed gaat !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
en weer los daarvan scheelt het desalniettemin 1,3 kilo met afgelopen vrijdag, dus over het algemeen daalt het wel
ow wacht !!! Nu ik heb neertyp; snap ik em. Ze hoest omdat iedereen dan naar haar (hoed) moet kijken.quote:Pastoor: Victor, ik heb je vrouw vanochtend in de mis gezien. Ik had echt medelijden met haar. Ze moest zo hard hoesten dat iedereen naar haar keek. Wat heeft zij toch?
Victor: een nieuwe hoed, mijnheer pastoor, een nieuwe hoed.
quote:een koppel zit in de wagen. Er wordt haast geen woord gezegd. Wanneer ze voorbij een weide rijden met ezels en varkens, zegt de man:
- Daar zie, familie van jou?
- Ja, antwoordt zijn vrouw, aangetrouwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |