Foundationkwast van de Hema is heel fijn. Heel zacht zacht aan het gezichtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:20 schreef Pvoesss het volgende:
Foundation kwasten zijn sowieso niet echt mijn ding..
Dus de beautyblender![]()
Ik gebruik voor alles kwasten maar voor foundation vind ik het echt niets.
Een paar van Sephora en een paar van de HEMA, de gewone platte foundation kwast. Om eerlijk te zijn; ik merk echt geen verschil tussen die van de HEMA en die van Sephora, behalve dat de laatst genoemde 2 of 3 keer zo duur is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, vraagje, welke foundationkwast gebruiken jullie? Ik zoek een goede, ben de mijne kwijt. Heb nu Perfect Lumiere van Chanel, wat is dat spul fijn op je huid
. Echt bizar hoe fijn hij voelt. Net als dit ding trouwens:
[ afbeelding ]
En ik heb dat dus helemaal niet bij mn Bourjois en Max Factor foundations, dus voor mij was MAC écht een dure afknapper voor foundations. (had namelijk hetzelfde probleem bij MAC Pro-Longwear, dat de kleur veranderde)quote:
Wat voor foundation gebruik je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, vraagje, welke foundationkwast gebruiken jullie? Ik zoek een goede, ben de mijne kwijt. Heb nu Perfect Lumiere van Chanel, wat is dat spul fijn op je huid
. Echt bizar hoe fijn hij voelt. Net als dit ding trouwens:
[ afbeelding ]
Ja ik vind hem goed genoeg dekken.. Maar ik heb eigenlijk een hele gave huid.quote:
Hmm okee, ik heb wel wat rode plekjes enzo..quote:Op zondag 19 februari 2012 11:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja ik vind hem goed genoeg dekken.. Maar ik heb eigenlijk een hele gave huid.
Ik gebruik het alleen als ik heel moe ben en ik er wat grauw uit zie
Ik heb pas een goedkope van NYC gekocht, die blijft op mijn vettige oogleden heel goed zitten!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef m@x het volgende:
Ik ga in de tussentijd ook nog wat filialen af, maar als ik niks kan vinden geef ik wel een gil
Als iemand anders nog tips heeft voor een waterproof eyeliner die net zo goed blijft zitten als die van gosh dan houd ik me aanbevolen. Liefst met een vast kwastje (dus vast in de dop). Ik zie nu veel van die losse potjes voorbij komen, maar daar ik heb geen zin om dat ding constant uit te moeten spoelen. Lui
Bourjois liner clubbing zit echt als een huis!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef m@x het volgende:
Ik ga in de tussentijd ook nog wat filialen af, maar als ik niks kan vinden geef ik wel een gil
Als iemand anders nog tips heeft voor een waterproof eyeliner die net zo goed blijft zitten als die van gosh dan houd ik me aanbevolen. Liefst met een vast kwastje (dus vast in de dop). Ik zie nu veel van die losse potjes voorbij komen, maar daar ik heb geen zin om dat ding constant uit te moeten spoelen. Lui
Hoe bedoel je? Welke kleur, welk merk, wat heb je op het oog etc.quote:Op maandag 20 februari 2012 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
Welke lippenstift zal ik kopen dan?
Gelukkig lijkt het op tape te zitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 07:59 schreef Incantrix het volgende:
Hebben ze die lipstick ook in glanzende variant?
En omg, whehe, kijk nou!
http://karlasugar.net/2011/11/chanel-rouge-allure-velvet/
De tweede set swatches is nagellak
Is die van NYX degene waar niet op staat dat het waterproof is? Ik zag hem net wel liggen maar wist niet goed of dat degene was die jij bedoelde dus ik heb hem niet meegenomen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik heb pas een goedkope van NYC gekocht, die blijft op mijn vettige oogleden heel goed zitten!
Hij geeft helemaal niet af.
Veel beter dan mijn gelliner van MAC...
Maar die is volgens mij niet waterproof.
Ja, aan de binnenkant was het iets meer roze dan rood maar ik verbaasde mij ook echt, want ik baalde eerst dat ik mijn lippenstift was vergeten mee te nemenquote:Op maandag 20 februari 2012 07:57 schreef Incantrix het volgende:
Holy crap Mandy, blijft die lipstick zó goed zitten?En het droogt écht niet uit? Crap.. *schrijft chanel-lipstick op verlanglijstje*
Jep maar ik weet niet of die ook zo goed blijft zitten, heb alleen ervaring met de velvet en de rode blijft ook beter zitten dan de kleur Raffinee (staat hierboven of op de vorige pagina goevallig gepost).quote:Op maandag 20 februari 2012 07:59 schreef Incantrix het volgende:
Hebben ze die lipstick ook in glanzende variant?
En omg, whehe, kijk nou!
http://karlasugar.net/2011/11/chanel-rouge-allure-velvet/
De tweede set swatches is nagellak
Er staat niks op nee!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Is die van NYX degene waar niet op staat dat het waterproof is? Ik zag hem net wel liggen maar wist niet goed of dat degene was die jij bedoelde dus ik heb hem niet meegenomen.
En die van Bourjois noteer ik even op mijn lijstje. Mocht ik de Gosh zowel in R'dam als in A'dam niet meer kunnen vinden dan moet ik doe misschien maar eens proberen. Bedankt voor de tips
Volgens mij doet ze het met tape op haar arm, misschien is het dan wat minder raarquote:Op maandag 20 februari 2012 13:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep maar ik weet niet of die ook zo goed blijft zitten, heb alleen ervaring met de velvet en de rode blijft ook beter zitten dan de kleur Raffinee (staat hierboven of op de vorige pagina goevallig gepost).
Ooh en die site zet al haar swatches zo neerik snap het niet echt, zeker niet met de nagellak
Tuurlijk kun je wel kleur gebruiken, dat kan áltijd wel, zeker in combi met donkerbruin of zwart.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:04 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet absoluut geen oogpotlood aan de onderkant gebruiken, dan lijkt het alsof mn ogen te dicht bij elkaar staan door de groteboven kan het nog wel (voor de helft) en omdat mn ogen zo groot zijn heb ik ook weinig ooglid ofzo
ben ik lekker mee dan, kan ik nooit kleur gebruiken
Ik had er eentje van Dior, hij was iets van 30,- maar hij werkt zo mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen. Ik ben ook weer eens op zoek naar een goeie mascara, wat gebruiken jullie? Ik zoek iig waterproof, zwart is goed, bruin is ook best. Liefst verlengend etc, mijn wimpers zijn vrij blond en ik heb ze dus wel, je ziet ze alleen niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |