quote:Prachtig, aangrijpend verhaal ja! Dat 'ie er weer zo goed bovenop is gekomen..onvoorstelbaar! Ik heb meteen al z'n shit gekocht! Ik moet ook toegeven dat ik een videoband van 'm heb.. Die kijk ik elke avond voor ik ga slapen..
Op dinsdag 16 juli 2002 11:51 schreef Biglebowski het volgende:
Hij had ook een heel levensverhaal, hij had ooit een autoongeluk gehad en zat toen diep in de put... maar dankzij revolutionaire fitnessmethodes is ie er weer bovenop gekomen.... en nu is hij natuurlijk fitnessgoeroe numero uno ... lekker fout, heerlijk amerikaans
"Vet! Water! En magere spiermassa!"
Volgens mij zat die gast onder de amphetaminen, of dronk hij voor de opname 6 bakken koffie. Wat een hyperactief, opgefokt kereltje
quote:ik! en wel van het 's nachts na 4 uur chips eten met de tv op Eurosport na het stappen voor het slapen gaan.
Op dinsdag 16 juli 2002 11:46 schreef Biglebowski het volgende:
[afbeelding]wie kent hem nog ?
Ze raken volgens mij zelfs in de overtuiging dat ze deze keer wél echt met hun nieuwe apparaat aan de slag zullen gaan, en dat als ze dat apparaat gebruiken, ze er net zo als die Tony Little uit zullen gaan zien.
(Al vraag ik me wel af hoe dat apparaat haargroei kan stimuleren )
quote:Ja maar je kunt hem wel opvouwen en in de handige draagtas zo onder het bed schuiven hoor.
Op dinsdag 16 juli 2002 12:02 schreef Sjaakman het volgende:
Ik blijf me verbazen over de stupiditeit van de mensen die daar he-le-maal in meegaan, en alles geloven wat er geroepen word.Ze raken volgens mij zelfs in de overtuiging dat ze deze keer wél echt met hun nieuwe apparaat aan de slag zullen gaan, en dat als ze dat apparaat gebruiken, ze er net zo als die Tony Little uit zullen gaan zien.
(Al vraag ik me wel af hoe dat apparaat haargroei kan stimuleren
)
Mooie site, nietwaar?
quote:Vergeet niet dat je hem ook maar 3 minuten per dag hoeft te gebruiken ipv 120 met andere machines
Op dinsdag 16 juli 2002 12:05 schreef k_man het volgende:[..]
Ja maar je kunt hem wel opvouwen en in de handige draagtas zo onder het bed schuiven hoor.
quote:Hij heeft hier inderdaad wat vrouwelijks misschien hormonen ofzo
Op dinsdag 16 juli 2002 11:52 schreef Biglebowski het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 11:50 schreef D3nn15 het volgende:En Mike Levy dan? Met die humungus bril hehe
ik kan geen plaatje vinden
quote:Ik begrijp er ook helemaal NIETS van waarom die sportschool van mij zo idioot veel verschillende apparaten heeft staan, terwijl één zo'n Tony Little applicatie voldoet. Gek wordt je ervan
Op dinsdag 16 juli 2002 12:10 schreef erikh het volgende:[..]
Vergeet niet dat je hem ook maar 3 minuten per dag hoeft te gebruiken ipv 120 met andere machines
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 12:15 schreef k_man het volgende:
"Photo from a recent shoot"
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |